abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138296550
O, dames, wij hebben een aantal intensieve dagen met waterpokpeuter erop zitten dus nu werk aan de winkel voor mij hier:

Rijst, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje!

En Dot, jij ook van harte! Geweldig dat je zo goed terug kijkt op je bevalling.

En ook dodoria bevallen, gefeliciteerd! Fijn dat je thuis kon blijven. Goed gedaan allemaal!

Musique, zet m op als dat nog nodig is...

En thee en bolletje, jullie laatste loodjes klinken zwaar, ik hoop dat jullie kleintjes snel komen!

En een :* voor DaD...

Goed, nu weer aanhaken, we hebben het ergste qua pokjes gehad lijkt het! In m'n buik is het een drukke bedoening. Bij de 20-weken echo werd ook gezegd dat m'n placenta achter ligt, dat verklaart waarom ik alle beweging al zo goed voel. I'm loving it!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 14:22:28 #227
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138296632
Enf, hij heeft al een uitzettingsbevel gekregen ;)
doei
pi_138297316

Kreeg deze gelinkt van een (christelijke) vriendin en toen moest ik toch zomaar huilen...
S. 2014
J. 2016
pi_138297438
:W Hoi!
Ik lees al een hele tijd met jullie mee en zou nu dan toch graag willen meeschrijven.
Ben als het goed is morgen 5 weekjes zwanger van nummer 2, heb al een lief meisje van bijna 2 en heb helaas in januari een hele vroege miskraam gehad. Door die miskraam vind ik het nu toch wel een beetje spannender allemaal en lijkt het me fijn om dus af en toe hier mijn ei kwijt te kunnen.

Voor alle net bevallen moeders, gefeliciteerd *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:22:19 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_138299047
DaD, ik duim ontzettend hard dat het niets is :*
Sicilia, welkom! De eerste decembermama denk ik! :D
Musique, ontzettend veel succes! Fijn dat het zo vlot!

Ik heb mijn echtgenoot vandaag even mee de Prenatal in gekregen (nog steeds de queeste naar een jas :D :')) en ik denk dat hij nog wel wat opwarmbeurten nodig heeft voordat we serieus naar een kinderwagen en ledikant kunnen gaan kijken voordat hij er bij staat alsof hij water ziet branden :') _O-

Ik heb me overigens verbaasd over de hoeveelheid vuile blikken die ik kreeg van de zwangere vrouwen daar bij de positiekleding. Echt vrijwel zonder uitzondering werd er enorm afkeurend naar mijn buik gekeken, alsof ze wilden zeggen "jij hebt geen toeter, dus je hoort hier niet, kssst!" Is dat normaal? O+ :')

Maarrr, ik heb wel een jas! *O*
Toch deze, die is IRL veel leuker dan op de plaatjes (ook een unicum :'))
disclaimer
pi_138299348
Dat is een leuke jas!! Jammer dat de zwarte variant niet meer te koop is in de webshop ;(
Ik heb dus alleen die winterjas maar die kriebelt verschrikkelijk. Wil m niet meer aan, hij is ook te warm.
Misschien morgen even naar de prenatal, al is alles misschien daar al weg, maarja.
Tralalalaaa
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:35:27 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_138299436
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is een leuke jas!! Jammer dat de zwarte variant niet meer te koop is in de webshop ;(
Ik heb dus alleen die winterjas maar die kriebelt verschrikkelijk. Wil m niet meer aan, hij is ook te warm.
Misschien morgen even naar de prenatal, al is alles misschien daar al weg, maarja.
Ik weet niet waar je heen gaat, maar op Ekkersrijt bij Eindhoven was het echt rustiger dan rustig, het leek wel dinsdagmiddag :') Stond er ook van te kijken, en alles was er nog in overvloed.
Je kan 'm ook bij Zaadlando kopen volgens mij!
disclaimer
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:43:04 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_138299682
op de een of andere manier is de editknop stuk, maar die zwarte is niet zwart maar donkerblauw!
disclaimer
pi_138299791
Haha ik zou dan naar Leiderdorp gaan (daar heb je een wooon zitten en dus ook een prenatal) maar ik vis daar wel vaker naast de leuke dingen. Maar wellicht toch maar proberen, moet nog een week of 7 maar kan niet 7 weken zonder jas.
Tralalalaaa
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:16:55 #235
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138300705
Leuke jas!!
doei
pi_138300790
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, ik duim ontzettend hard dat het niets is :*
Sicilia, welkom! De eerste decembermama denk ik! :D
Musique, ontzettend veel succes! Fijn dat het zo vlot!

Ik heb mijn echtgenoot vandaag even mee de Prenatal in gekregen (nog steeds de queeste naar een jas :D :')) en ik denk dat hij nog wel wat opwarmbeurten nodig heeft voordat we serieus naar een kinderwagen en ledikant kunnen gaan kijken voordat hij er bij staat alsof hij water ziet branden :') _O-

Ik heb me overigens verbaasd over de hoeveelheid vuile blikken die ik kreeg van de zwangere vrouwen daar bij de positiekleding. Echt vrijwel zonder uitzondering werd er enorm afkeurend naar mijn buik gekeken, alsof ze wilden zeggen "jij hebt geen toeter, dus je hoort hier niet, kssst!" Is dat normaal? O+ :')

Maarrr, ik heb wel een jas! *O*
Toch deze, die is IRL veel leuker dan op de plaatjes (ook een unicum :'))
[ afbeelding ]
Leuk! Maar die vuile blikken kreeg ik ook met toeter hoor ;)

DaD :*

En go Musique!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:24:50 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_138300958
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Dot. het volgende:

[..]

Leuk! Maar die vuile blikken kreeg ik ook met toeter hoor ;)

En go Musique!
Zou het een code zijn onder zwangeren? :D
Hoe gaat het met jullie?
disclaimer
pi_138301632

Dodoria gefeliciteerd! *O*

Musique wat fijn dat het toch vanzelf begonnen is! De weeënstorm even uitgezonderd dan. Hopelijk ben je je meisjes al lekker aan het knuffelen inmiddels. En anders nog even succes. Het is zó leuk een tweeling! O+ O+

Ik was net op een verjaardag en daar zat een klagende zwangere. Ze is nu 33 weken en klaagde steen en been. Ze was er wel klaar mee, want ze wist niet hoe ze moest liggen in bed ze hoopte maar dat het kindje snel zou komen als ze over 3 weken met verlof zou gaan. 8)7 Op de een of andere manier trek ik dat heel erg slecht. Prima dat er af en toe wat is waardoor je je niet helemaal 100% voelt, maar om dan dat soort uitspraken te doen. Echt... I don't get it. Ik heb zelf IRL nooit tegen iemand geklaagd. Punt 1, het gaat buitenstaanders wat mij betreft geen ruk aan, dus het ging altijd goed met me. Punt 2, ik was al lang blij dat er nog een 2e (en 3e) kindje bij mocht komen en klagen was wel het laatste waar ik aan dacht.

En nu de jongens er zijn is dat eigenlijk hetzelfde. Het is af en toe best even pittig zo met 3 kindjes waarvan 2 kleine babies, maar daar hebben we ons van tevoren op ingesteld en eigenlijk vind ik het allemaal best meevallen. Ik hoop dat het net zo soepel blijft gaan als manlief dinsdag weer aan het werk gaat. Dan sta ik er echt alleen voor overdag en dat zal wel even pittig zijn, ook omdat ik nog steeds weinig energie en veel hoofdpijn heb, maar ook dat went. Ik doe gewoon alles wat langzamer dan normaal en wat niet lukt dat lukt niet, simple as that.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:49:14 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_138301696
sommige mensen zijn nou eenmaal ook van nature een beetje klagerig :') maar ik herken je gevoel wel, ik kan er ook altijd bijzonder slecht tegen.
Wel fijn dat het zo lekker loopt al, met al je kroost! O+
disclaimer
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:55:54 #240
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138301865
Pfff met 33 weken al klagen dat je het zat bent.. Dan duren die 7 a 9 weken nog heeeeeeel lang :')

Ik ben t niet zat, ik wil m'n jommetje O+
doei
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:06:57 #241
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138302155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef _NIKKI_ het volgende:

Dodoria gefeliciteerd! *O*

Musique wat fijn dat het toch vanzelf begonnen is! De weeënstorm even uitgezonderd dan. Hopelijk ben je je meisjes al lekker aan het knuffelen inmiddels. En anders nog even succes. Het is zó leuk een tweeling! O+ O+

Ik was net op een verjaardag en daar zat een klagende zwangere. Ze is nu 33 weken en klaagde steen en been. Ze was er wel klaar mee, want ze wist niet hoe ze moest liggen in bed ze hoopte maar dat het kindje snel zou komen als ze over 3 weken met verlof zou gaan. 8)7 Op de een of andere manier trek ik dat heel erg slecht. Prima dat er af en toe wat is waardoor je je niet helemaal 100% voelt, maar om dan dat soort uitspraken te doen. Echt... I don't get it. Ik heb zelf IRL nooit tegen iemand geklaagd. Punt 1, het gaat buitenstaanders wat mij betreft geen ruk aan, dus het ging altijd goed met me. Punt 2, ik was al lang blij dat er nog een 2e (en 3e) kindje bij mocht komen en klagen was wel het laatste waar ik aan dacht.

En nu de jongens er zijn is dat eigenlijk hetzelfde. Het is af en toe best even pittig zo met 3 kindjes waarvan 2 kleine babies, maar daar hebben we ons van tevoren op ingesteld en eigenlijk vind ik het allemaal best meevallen. Ik hoop dat het net zo soepel blijft gaan als manlief dinsdag weer aan het werk gaat. Dan sta ik er echt alleen voor overdag en dat zal wel even pittig zijn, ook omdat ik nog steeds weinig energie en veel hoofdpijn heb, maar ook dat went. Ik doe gewoon alles wat langzamer dan normaal en wat niet lukt dat lukt niet, simple as that.
Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 weken :{w ?

Sicilia welkom *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138302498
Bwuh, kijk de hele week al uit naar m'n tomatensoep, ben ik nu na 3 happen weer zo vol en misselijk dat ik het maar weer moet laten staan! :(

Ik was anderhalf kilo aangekomen maar door m'n beroerde eetlust inmiddels ook weer een halve kilo afgevallen.. Houdt dit ook op na 12 weken? :')
pi_138302502
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 weken :{w ?

Sicilia welkom *O*
Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet. :@
pi_138302798
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff met 33 weken al klagen dat je het zat bent.. Dan duren die 7 a 9 weken nog heeeeeeel lang :')

Ik ben t niet zat, ik wil m'n jommetje O+
Bij vlagen ben ik het zat, maar ik vind vnl dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138303027
Ik snap niet dat je hoopt al met 37 weken te bevallen omdat je t zat bent... Kijk als je 37 weken ziek bent geweest of t gaat niet om.n andere medische reden dan oke, maat anders....

Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zwanger ben, ondanks dat ik minimaal 1x per dag huilend op de bank/aan de tafel/ op bed zit omdat mn rug/bekken/banden zo vertieft zeer doen, als ik ons meisje dan voel schoppen of in de AH ineens mega moet plassen omdat ze mn blaas als trampoline gebruikt dan ben ik zo mega trots! En dan is zij alle pijn en kwaaltjes zo vreselijk waard, en als zij tot 42 wkn blijft zitten dan is dat zo.

Ik heb vandaag heerlijk genesteld met t ledikantje en de commode O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:36:29 #246
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138303029
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw! :o Wie weet wat dat is?? :? Baby is al volledig ingedaald.
doei
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:40:10 #247
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138303143
Bol, ik had die ook. En toen het aanhield een paar dagen later een baby :Y) heb het op voorwerk gegooid!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138303193
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw! :o Wie weet wat dat is?? :? Baby is al volledig ingedaald.
Ja die heb ik ook, schijnen hier mn banden te zijn,.maar kan bij jou natuurlijk heel goed voorwerk zijn..
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:41:36 #249
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138303194
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet. :@
Gewoon doen en als ze gaat zeiken het op hormonen gooien :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138303231
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zou het een code zijn onder zwangeren? :D
Hoe gaat het met jullie?
Lekker vuil naar elkaar kijken, zodat niemand in hetzelfde loopt en een mooiere bol heeft dan jij :P

Hier gaat het heel goed! De borstvoeding komt goed op gang, dus hij wordt steeds tevredener na een voeding. De stuwing is wat minder, maar dat hoort er even bij :) Eindelijk die cup D zullen we maar denken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')