Ik weet niet waar je heen gaat, maar op Ekkersrijt bij Eindhoven was het echt rustiger dan rustig, het leek wel dinsdagmiddagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is een leuke jas!! Jammer dat de zwarte variant niet meer te koop is in de webshop
Ik heb dus alleen die winterjas maar die kriebelt verschrikkelijk. Wil m niet meer aan, hij is ook te warm.
Misschien morgen even naar de prenatal, al is alles misschien daar al weg, maarja.
Leuk! Maar die vuile blikken kreeg ik ook met toeter hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, ik duim ontzettend hard dat het niets is
Sicilia, welkom! De eerste decembermama denk ik!
Musique, ontzettend veel succes! Fijn dat het zo vlot!
Ik heb mijn echtgenoot vandaag even mee de Prenatal in gekregen (nog steeds de queeste naar een jas![]()
) en ik denk dat hij nog wel wat opwarmbeurten nodig heeft voordat we serieus naar een kinderwagen en ledikant kunnen gaan kijken voordat hij er bij staat alsof hij water ziet branden
![]()
Ik heb me overigens verbaasd over de hoeveelheid vuile blikken die ik kreeg van de zwangere vrouwen daar bij de positiekleding. Echt vrijwel zonder uitzondering werd er enorm afkeurend naar mijn buik gekeken, alsof ze wilden zeggen "jij hebt geen toeter, dus je hoort hier niet, kssst!" Is dat normaal?![]()
![]()
Maarrr, ik heb wel een jas!
Toch deze, die is IRL veel leuker dan op de plaatjes (ook een unicum)
[ afbeelding ]
Zou het een code zijn onder zwangeren?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Leuk! Maar die vuile blikken kreeg ik ook met toeter hoor![]()
DaD![]()
En go Musique!
Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 wekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
DaD![]()
Dodoria gefeliciteerd!![]()
Musique wat fijn dat het toch vanzelf begonnen is! De weeënstorm even uitgezonderd dan. Hopelijk ben je je meisjes al lekker aan het knuffelen inmiddels. En anders nog even succes. Het is zó leuk een tweeling!![]()
![]()
Ik was net op een verjaardag en daar zat een klagende zwangere. Ze is nu 33 weken en klaagde steen en been. Ze was er wel klaar mee, want ze wist niet hoe ze moest liggen in bed ze hoopte maar dat het kindje snel zou komen als ze over 3 weken met verlof zou gaan.Op de een of andere manier trek ik dat heel erg slecht. Prima dat er af en toe wat is waardoor je je niet helemaal 100% voelt, maar om dan dat soort uitspraken te doen. Echt... I don't get it. Ik heb zelf IRL nooit tegen iemand geklaagd. Punt 1, het gaat buitenstaanders wat mij betreft geen ruk aan, dus het ging altijd goed met me. Punt 2, ik was al lang blij dat er nog een 2e (en 3e) kindje bij mocht komen en klagen was wel het laatste waar ik aan dacht.
En nu de jongens er zijn is dat eigenlijk hetzelfde. Het is af en toe best even pittig zo met 3 kindjes waarvan 2 kleine babies, maar daar hebben we ons van tevoren op ingesteld en eigenlijk vind ik het allemaal best meevallen. Ik hoop dat het net zo soepel blijft gaan als manlief dinsdag weer aan het werk gaat. Dan sta ik er echt alleen voor overdag en dat zal wel even pittig zijn, ook omdat ik nog steeds weinig energie en veel hoofdpijn heb, maar ook dat went. Ik doe gewoon alles wat langzamer dan normaal en wat niet lukt dat lukt niet, simple as that.
Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krijg je niet de neiging om te zeggen: Joh ik heb er net twee op de wereld gezet met 39 weken?
Sicilia welkom
Bij vlagen ben ik het zat, maar ik vind vnl dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff met 33 weken al klagen dat je het zat bent.. Dan duren die 7 a 9 weken nog heeeeeeel lang![]()
Ik ben t niet zat, ik wil m'n jommetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik ook, schijnen hier mn banden te zijn,.maar kan bij jou natuurlijk heel goed voorwerk zijn..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Meiden, ff vraagje tussendoor, ik heb enorme steken diep in m'n vagina/ onderbuik, echt auw!Wie weet wat dat is??
Baby is al volledig ingedaald.
Gewoon doen en als ze gaat zeiken het op hormonen gooienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Stiekem zou ik wel willen ja, maar ik durf niet.
Lekker vuil naar elkaar kijken, zodat niemand in hetzelfde loopt en een mooiere bol heeft dan jijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou het een code zijn onder zwangeren?
Hoe gaat het met jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |