Bedankt voor je lieve woorden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Proficiat Dodoria!!
Dot wat klinkt dat mooi hoe je het beschrijft![]()
En musique succes!!
(En ik las nog dat DaD weer wat bloed had gezien: heel erg kut, ik ken het gevoel, maar probeer er niet teveel over te piekeren. Ik heb 1 weekje geen bloed gezien, en het is nu weer terug. Maar kleine beetjes bloed zijn veel logischer te plaatsen bij een wondje of gesprongen adertje door de betere doorbloeding, dan iets anders.)
Gister interessant gerommel, maar vandaag bijzonder weinig. Begin er nu wel klaar mee te raken. Wil m'n jommetjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef Bolletje... het volgende:
Jaaa Dodoria!! Gefeliciteerd met jullie mannetje!
Hier is alles inmiddels weer rustig na 3 dagen gerommel. Wel fijn geslapen, dat wel ! Maar ziet er dus niet naar uit dat Jopie dit weekend al komt.
Wow.. Nu ben ik 2e op de lijst
Hoe gaat het met jou Theeleuter?
Bij mij is het zowel helderrood als wat donkerder rood geweest, en er is geen pijl op te trekken wanneer ik het wel of niet tegenkom. Maar het is echt heel veel voorkomend, en er zijn zoveel logischere verklaringen voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve woorden.. Inmiddels is het bloed helderrood, dus ik kruip onder een steen.
Geweldig, kanjerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:11 schreef dodoria het volgende:
Even kort zonder bijgelezen te hebben: hij is er! Bedankt voor alle aanmoedigingen, ik heb er nog heel veel gelezen tussen de weeen door.
Ik heb hier naast me een prachtige mollige kerel van net onder de 9 pond. ik heb maar minimale schade (twee haarscheurtjes met een hechtinkje elk). Fijn thuis bevallen zoals ik wilde, al riep ik halverwege de bevalling nog een keer dat ik naar t ziekenhuis wilde voor n ruggenprik. Uiteindelijk 12 uur weeen, 2 uur persen en 1.5 uur gedoe om de placenta eruit te krijgen. Nu alles prima, een beetje spaced out en doodmoe....
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve woorden.. Inmiddels is het bloed helderrood, dus ik kruip onder een steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |