SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Hij is geen moslim tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dank voor je DM, maar ben wel benieuwd wat je nou precies aanstellerij vindt.
Wow, hij kan ook iets anders zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:28 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr jij bent het schoolvoorbeeld van slijmbal bij Nederlanders
quote:
Jij bent vast ook geen moslim...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie je zo opwinden om die cartoons..
Dat zei je zelf een xquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Jij bent vast ook geen moslim...
Nee, snap je dat niet? Heb je de cartoons gezien?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie je zo opwinden om die cartoons..
Ja, ik snap het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, snap je dat niet?
Ja.quote:Heb je de cartoons gezien?!
Dan kijk je er niet naar.quote:Sowieso mogen er geen afbeeldingen zijn. En al helemaal niet op zo een walgelijke manier.
Volgens mij heb ik gezegd dat ik een gelegenheidsmoslim ben.quote:
GC / Turken op FOK! #1088 Luie Syl.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dank voor je DM, maar ben wel benieuwd wat je nou precies aanstellerij vindt.
Daar oordeelt Allah overquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gezegd dat ik een gelegenheidsmoslim ben.
Je reactie kwam over als 'hij vindt het aanstellerij, want hij is geen moslim.' zarGon lijkt mijn mening te delen, dus dan zal hij ook wel geen moslim zijn...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik snap het niet.
[..]
Ja..
[ afbeelding ]
Deze is wel geinig.. Niet grappig, maar geinig.
[..]
Dan kijk je er niet naar..
wat is dit dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Ja, vind je deze ook grappig?
Tövbe ya Rasool Allah
het overgrote deel is lame en geforceerd, maar er zitten een aantal leuke tussenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tövbe ya Rasool Allah
Ik heb erom kunnen lachen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tövbe ya Rasool Allah
Bedankt, ik kwam even niet op het juiste woord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
hier geldt vooral http://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect
Genoeg pagina's die dankzij deze wijze zijn geblokkeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:51 schreef zarGon het volgende:
ik snap niet zo waarom je denkt zoiets te kunnen beïnvloeden door te rapporteren op facebookjullie weten allemaal dat het internet niet te reguleren is, linksom of rechtsom plaatsen mensen toch wel wat ze willen; help ze tenminste niet door het zelf te verspreiden
je maakt het ook leuker voor ze door je zo op te winden, je laat ze merken dat het je raakt, dus gaan ze ermee door
ja, leuk, maar die mensen zijn niet gestopt met cartooneren hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Genoeg pagina's die dankzij deze wijze zijn geblokkeerd.
En er zijn geen nieuwe pagina's als paddestoelen uit de grond geschoten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Genoeg pagina's die dankzij deze wijze zijn geblokkeerd.
het doel van zulke cartoons is niet grappig zijn, maar de plek op de zere plek proberen te leggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit grappig.
dat krijg je als je de aandacht erop vestigtquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Laat haar. Jij lacht erom en zij niet.
triest is het http://pretmetmohammed.wordpress.com/quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit grappig.
je bereikt het tegenovergestelde van wat je wil bereiken; je maakt het bekend bij een groter publiekquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Yaw şikayet etmiyeceksen etme.
nutteloos, dweilen met de kraan open; het zorgt alleen maar voor frustratiesquote:Als het op een andere pagina verschijnt, geef ik dat ook aan.
precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humorquote:Dit hoort namelijk niet en hier zou je moslim zijnde ook niet om kunnen lachen.
en daar zullen ze in het hiernamaals op afgerekend worden, niet? daar geloof jij toch in?quote:Je God, je profeet en je heilige boek worden belachelijk gemaakt.
en alsnog zou het moeten mogenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
triest is het http://pretmetmohammed.wordpress.com/
das een andere discussiequote:
ben jij het eens met Erdoğan (huidige premier van Turkije) als hij youtube laat afsluiten omdat hij belachelijk wordt gemaakt?quote:
is dat zo? kweet niet eens war jullie over discussieren?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
volgens mij de harde kern van deze discussie
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben jij het eens met Erdoğan (huidige premier van Turkije) als hij youtube laat afsluiten omdat hij belachelijk wordt gemaakt?
ben jij het eens met de turkse staat die youtube heeft geblokkeerd omdat atatürk belachelijk werd gemaakt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.
Je mag God niet afbeelden, klaar.
censuur = censuurquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.
Je mag God niet afbeelden, klaar.
Atatürk is geen God, dus nee. Wat is je doel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben jij het eens met de turkse staat die youtube heeft geblokkeerd omdat atatürk belachelijk werd gemaakt?
religie en god en geloof en profeten en whatnot zijn subjectief, niet iedereen deelt jouw definitie van 'god' (merendeel van de mensen niet zelfs)quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Atatürk is geen God, dus nee. Wat is je doel?
Prima dat je dit kan waarderen maar het is niet juist, snap dat.
Inderdaad. Lijkt me nogal frustrerend als je alles vanuit je eigen referentiekader wilt beoordelen. Maak je je alleen maar moeilijk mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
religie en god en geloof en profeten en whatnot zijn subjectief, niet iedereen deelt jouw definitie van 'god' (merendeel van de mensen niet zelfs)
jouw argument van 'mag niet, klaar' heeft geen enkele betekenis voor ze
hun youtube, zij bepalen de spelregels
hun website, zij bepalen wat zij erop zetten
wil je het niet zien? simpel, maak er geen gebruik van
'juist' is ook subjectief... ik vind blokkade niet juist
Ik zeur niet over democratie. Ik kots op democratiequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1088 Luie Syl.
Stimorol- die zeurt over de vrijheid van meningsuiting, Mathemaat die daarop zeurt over democratie en daarna Klinkerbotsing die zeurt over mensen. Mensen die zeuren over democratie en vrijheid van meningsuiting vind ik aanstellers.
quote:De lokale Partij voor de Dieren in Pijnacker (PvdD) ergert zich aan de achternaam van D66-raadslid Peter Hennevanger.
Carla van Viegen, fractievoorzitter van de Dierenpartij: "Niemand kiest zijn eigen achternaam, maar wij vinden het moeilijk om vier jaar lang tegen het naambordje van de heer Hennevanger aan te kijken. Zijn naam confronteert ons onbedoeld met alle misstanden in de bio-industrie."
Hennevanger reageert laconiek: "Ik moet eerlijk gezegd erg lachen om alle ophef, maar heb ook begrip voor de gevoelens die mijn achternaam kan oproepen bij de Dierenpartij. Maar waarom wordt bijvoorbeeld meneer Visser van Gemeentebelangen niet genoemd?"
Aanstaande dinsdag komt de kwestie aan de orde in de gemeenteraad. "Misschien kunnen we alleen de voornamen op alle naambordjes zetten", stelt Van Viegen alvast voor. "Of hij kan de achternaam van zijn moeder voeren?"
De gemeente laat desgevraagd weten dat de naambordjes voor de nieuwe gemeenteraad al zijn gedrukt en denkt er nog geen seconde over deze aan te laten passen.
Achternaam raadslid stoort PvdD
Dealquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bestuurt de auto. Ik ga alleen.
Nouja, dan zit je jezelf alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'moeten' en daar gaat het fout.
je moet helemaal niks op deze aardkloot.
Ik vind dit een behoorlijke belediging.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Xunk het volgende:
"precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humor"
Precies dit.
Ben absoluut geen PVV'er o.i.d.
Maar veel moslims die in Europa wonen moeten leren dat niet alles gaat zoals zij willen.
Een beetje spot mag wel, zolang het maar geen beledigen wordt.
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom iedereen zich er maar mee moet bemoeien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef Xunk het volgende:
[..]
Nouja, dan zit je jezelf alleen maar in de weg.
Verklaar u nader.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijke belediging.
Wat heeft een facebook pagina te maken met wonen in Europa?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Xunk het volgende:
"precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humor"
Precies dit.
Ben absoluut geen PVV'er o.i.d.
Maar veel moslims die in Europa wonen moeten leren dat niet alles gaat zoals zij willen.
Een beetje spot mag wel, zolang het maar geen beledigen wordt.
Lars Vilks... Kan je je de rellen nog herinneren!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:54 schreef expans het volgende:
[..]
Wat heeft een facebook pagina te maken met wonen in Europa?
En dit dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
en daar zullen ze in het hiernamaals op afgerekend worden, niet? daar geloof jij toch in?
Ja, nadat een opname was gelekt waarin de hoofd van Turkije's intelligentiedienst suggereerde om een 'false flag operation' in Syrië op te zetten om een interventie te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lol, is Youtube nou geblokkeerd in Turkije?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, nadat een opname was gelekt waarin de hoofd van Turkije's intelligentiedienst suggereerde om een 'false flag operation' in Syrië op te zetten om een interventie te rechtvaardigen.
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, nadat een opname was gelekt waarin de hoofd van Turkije's intelligentiedienst suggereerde om een 'false flag operation' in Syrië op te zetten om een interventie te rechtvaardigen.
quote:
Mocht dit waar zijn...quote:Ses kaydında Türkiye'nin Suriye konusunda atabileceği adımlar bu dört isim tarafından tartışılıyor. Ortam dinlemesi ile elde edildiği anlaşılan kayıtlarda Türkiye'nin yurtdışındaki tek toprağı olan Suriye'deki Süleyman Şah Karakolu'nun adı geçiyor. Konuşmalarda türbeye bir saldırı düzenlenebileceği, Suriye'ye müdahale için bir zemin oluşabileceği belirtiliyor.
http://www.haberturk.com/(...)ape-hareketliligi-mi
Verwijten dat ik jou beledig, en vervolgens niet zeggen waarom.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijke belediging.
met 'dit' doelt ze op de cartoonsquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Xunk het volgende:
[..]
Verwijten dat ik jou beledig, en vervolgens niet zeggen waarom.
Ik had het niet over jou. Ik vind de 'cartoons' beledigend naar mij toe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Xunk het volgende:
[..]
Verwijten dat ik jou beledig, en vervolgens niet zeggen waarom.
Aahhw.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
Dat je die plaatjes ook nog eens hier post zargon..
ook dat moet mogen kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
Dat je die plaatjes ook nog eens hier post zargon..
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook dat moet mogen kunnen
al is het maar om aan te tonen dat een blokkade op facebook geen nut heeft
en dat het leuk is om mensen te stangen - precies waar die cartoonisten van genieten
Probeerde ik vanochtend al uit te leggen, maar ze vinden dat dit moet kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?
Jammer van de steken onder water. Ik was bijna diep ontroerd: een inhoudelijke reactie van jou.. Dat ik dat nog mag meemaken...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon, als jij dit vindt kunnen, raad ik je aan de Koran te bestuderen om het navragen aan een Imam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook dat moet mogen kunnen
al is het maar om aan te tonen dat een blokkade op facebook geen nut heeft
en dat het leuk is om mensen te stangen - precies waar die cartoonisten van genieten
Mijn excuses.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik vind de 'cartoons' beledigend naar mij toe.
ik vind het niet kunnen, maar het mag kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon, als jij dit vindt kunnen, raad ik je aan de Koran te bestuderen om het navragen aan een Imam.
Rightquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
als we alles maar gaan verbieden wat moslims als een belediging zien blijft er niets over
waarom zou dit niet kunnen dan? omdat jij van mening bent dat er een god is en dat het niet mag van jouw god?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Probeerde ik vanochtend al uit te leggen, maar ze vinden dat dit moet kunnen.
Wat stel jij rare vragen? Sorry, maar ik dacht dat jij wel verstandiger was dan dit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom zou dit niet kunnen dan? omdat jij van mening bent dat er een god is en dat het niet mag van jouw god?
Jij verdient vaak dan ook niet meer dan een 'quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer van de steken onder water. Ik was bijna diep ontroerd: een inhoudelijke reactie van jou.. Dat ik dat nog mag meemaken...
ik benader dit nu even niet als een turk of als een moslim...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat stel jij rare vragen? Sorry, maar ik dacht dat jij wel verstandiger was dan dit.
juist omdat moslims zo snel beledigd zijn en juist omdat ze zo agressief reageren is het zo leuk om te sarrenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:
zarGon, dat moslims snel beledigend zijn is een tweede en dat heeft hier eigenlijk niks mee te maken. Je snapt mijn punt niet, denk ik.
Ik ga geen rollenspel spelen met je. Jij als moslim zou goed moeten weten waarom ik beledigd ben. Çok şaçmalaştın, kusura bakma.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik benader dit nu even niet als een turk of als een moslim...
zie mij even als een nederlander, en vertel mij waarom dit niet zou mogen... let wel, ik deel niet dezelfde god als jij (of heb überhaupt een god, komt ook vaak voor bij nederlanders)
ik heb nergens iets gezegd over de mate waarin jij beledigd bentquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga geen rollenspel spelen met je. Jij als moslim zou goed moeten weten waarom ik beledigd ben. Çok şaçmalaştın, kusura bakma.
Waarom zouden degene die dat niet delen dan wel provoceren? Ze weten heel goed wat de reacties zullen zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
juist omdat moslims zo snel beledigd zijn en juist omdat ze zo agressief reageren is het zo leuk om te sarren
ik snap je punt; het mag vanuit jouw geloofsovertuiging niet. het is alleen zo dat niet iedereen (het merendeel) jouw geloofsovertuiging deelt en meer waarde hecht aan andere zaken (zoals vrijheid van meningsuiting)
huh, op wie doel je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zouden degene die dat niet delen dan wel provoceren? Ze weten heel goed wat de reacties zullen zijn.
Daar draait het juist om...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:
zarGon, dat moslims snel beledigd zijn is een tweede en dat heeft hier eigenlijk niks mee te maken.
Ze hebben ook Allah getekend, dat vind ik misschien nog wat erger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of de moslims hiermee te beledigen.
Dat moslims of in ieder geval mensen die uit die cultuur komen hier om lachen of de afbeeldingen hier delen, wetende dat sommigen zich eraan gaan storen, snap ik dan weer minder.
Ik ben atheistisch. Maar mijn Christelijke en Joodse vrienden zijn totaal niet snel beledigd door dit soort cartoons over Christenen/Jezus en over Joden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig, eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of de moslims hiermee te beledigen.
Dat moslims of in ieder geval mensen die uit die cultuur komen hier om lachen of de afbeeldingen hier delen, wetende dat sommigen zich eraan gaan storen, snap ik dan weer minder.
Een poppetje die ze 'Allah' hebben genoemd, bedoel je. Ik voel me daar niet door beledigd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze hebben ook Allah getekend, dat vind ik misschien nog wat erger.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of mij als moslim hiermee te beledigen.
er wordt zo leuk op gereageerdquote:Dat moslims of in ieder geval mensen die uit die cultuur komen hier om lachen of de afbeeldingen hier delen, wetende dat sommigen zich eraan gaan storen, snap ik dan weer minder.
Dat maakt niet uit. Het is provocatie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of mij als moslim hiermee te beledigen.
precies...quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een poppetje die ze 'Allah' hebben genoemd, bedoel je. Ik voel me daar niet door beledigd.
wat erger is natuurlijk de reacties eropquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is provocatie.
Zo naïef.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
precies...
als elke moslim nou zo reageerde zou het meteen stoppen
Niet iedereen reageert er op die manier op. Maar dit soort woede ontlok je wel bij veel moslims.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat erger is natuurlijk de reacties erop
DOOOD ZE MOETEN DOOODODO!O!O!!!
psychologie 101quote:
ach man, het overgrote deel van de moslims moet sowieso een gratis anger management-cursus aangeboden krijgenquote:[..]
Niet iedereen reageert er op die manier op. Maar dit soort woede ontlok je wel bij veel moslims.
Sowieso.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef zarGon het volgende:
je kunt je natuurlijk ook minder druk kunnen maken om een frigging getekend plaatjeiets met dag des oordeels en iedereen zijn eigen zonden, no?
Ach jongen. Niet zo lang geleden werden die woorden op een hele smerige en persoonlijke manier toegepast in deze reeks. Wat doe je eraan hè. Ik negeer het altijd. Had Weissman dat ook geadviseerd. Helaas tevergeefs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is provocatie.
Dus degene die wel kennis hebben kunnen hem wel beledigen?
Wilders krijgt gelijk, wat een schande.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
http://m.bbc.com/news/world-europe-26773702
-never mindquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ach jongen. Niet zo lang geleden werden die woorden op een hele smerige en persoonlijke manier toegepast in deze reeks. Wat doe je eraan hè. Ik negeer het altijd. Had Weissman dat ook geadviseerd. Helaas tevergeefs.
Welke bedoel je? Met die over Syrië?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef zarGon het volgende:
is wel een flink gespek dat gelekt is...
jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Met die over Syrië?
Mooie opsteker voor Assad en voor de familieleden van dienstplichtige Turken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef zarGon het volgende:
is wel een flink gespek dat gelekt is...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe
TURKEN IN DE MEDIA FTW!
Ik bel mijn mattie Erbatan wel..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga Lingo blokkeren dan gij Turkofoob!
[ afbeelding ]
blijft opmerkelijk... mocht dit de neergang/doodsteek van erdogan worden, dan flikt iemand die 8500 km verderop woont wat zowel het leger als linksen in al die jaren niet gelukt is; en het ironische is natuurlijk dat ze vroeger matties warenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooie opsteker voor Assad en voor de familieleden van dienstplichtige Turken.
Gulen kan je dus duidelijk maken... en kraken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
blijft opmerkelijk... mocht dit de neergang/doodsteek van erdogan worden, dan flikt iemand die 8500 km verderop woont wat zowel het leger als linksen in al die jaren niet gelukt is; en het ironische is natuurlijk dat ze vroeger matties waren
het is allemaal wel masterlijk gepland... eerst een paar kleine lekkages waardoor de druk op erdoan en de regering toenam, en dan net drie dagen voor de verkiezingen een gelekte tape van dit formaat...
Ahumquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
magnificent, ik begin je meer en meer gelijk te geven wat betreft erdoğan
Yes, heb je het licht gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
magnificent, ik begin je meer en meer gelijk te geven wat betreft erdoğan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sabah sabah..
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
ik ga helemaal stuk om de commentsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Unsurprisingly, his parents are unimpressed.
“I got an email from my dad that wasn’t entirely positive, saying ‘What on earth have you done?! Do you think you are coming home with that!? Your mother has had a break down’,” he said.
But that hasn’t effected the teen, who considers himself a “living billboard”.
“But I think all this is just fun. Maybe it won’t be as fun when I’m 50 or 60-years-old, but it’s my choice,” he said.
des te meer ik het niet vind kunnen dat chp flirt met gülenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 05:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yes, heb je het licht gezien?
Wtf is dit man..... is dit echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.pakistantoday.(...)stence-anti-islamic/
İnderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
des te meer ik het niet vind kunnen dat chp flirt met gülen
gülen is echt een paar treden erger met zijn sekte dan erdoğan met zijn grootheidswaanzin... wil niet gaan spotten met kanker, maar definitie/eigenschappen daarvan komt/komen goed overeen met gülen...
Dat is de cultuur dus daar moet je respect voor hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Beseffen die gasten wel dat hij niet zou bestaan zonder vrouwen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is de cultuur dus daar moet je respect voor hebben.
Geen idee maar het lijken mij geen grote denkersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beseffen die gasten wel dat hij niet zou bestaan zonder vrouwen?
quote:Fethullah Gülen'in 1990 yılında aldığı yeşil pasaportun usulsüz yöntemlerle alındığı tespit edilerek Erzurum Valiliği tarafından iptal edildiği bildirildi.
Vast niet. Als substantie (en dus als vrouw) verboden of afgekeurd zijn, heeft namelijk geen betekenis.quote:
is fakequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Over het algemeen is het er best oke, steeds beter (lees meer autochtonen) aan het worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Mijn ouders staan op het punt om een huis te kopen in Amsterdam. Nu heb ik een aantal leuke appartementen in Bos en Lommer gespot, maar hoe 'erg' is het daar nou? Qua hangjongeren en 's avonds op straat? Net zo erg als Nieuw West bijvoorbeeld?
Deel je je research-resultaten met ons? Kan ik goed gebruiken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Mijn ouders staan op het punt om een huis te kopen in Amsterdam. Nu heb ik een aantal leuke appartementen in Bos en Lommer gespot, maar hoe 'erg' is het daar nou? Qua hangjongeren en 's avonds op straat? Net zo erg als Nieuw West bijvoorbeeld?
Als ik google krijg ik mensen met gewaden te zien. Ik ga binnenkort even rondkijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over het algemeen is het er best oke, steeds beter (lees meer autochtonen) aan het worden.
Bos en Lommerplein woonde mijn zuster enige tijd en zonder problemen, hendig veul winkels ook.
Wat zijn je eisen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deel je je research-resultaten met ons? Kan ik goed gebruiken?
Kom naar de andere kant, word steeds hipperquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Levendige doch rustige buurt (als in: er moet geleefd worden, maar geen hangjongeren).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Als ik google krijg ik mensen met gewaden te zien. Ik ga binnenkort even rondkijken
[..]
Wat zijn je eisen?
Dapperbuurt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef expans het volgende:
[..]
Kom naar de andere kant, word steeds hipper
Ik heb meer junks in mn buurt dan fucking haren op me hoofd en er zijn gasten die met hun moeder en vader zijn beroofdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Veel Mocro's... yapma.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over het algemeen is het er best oke, steeds beter (lees meer autochtonen) aan het worden.
Bos en Lommerplein woonde mijn zuster enige tijd en zonder problemen, hendig veul winkels ook.
Oeh... Tell me morequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef expans het volgende:
[..]
Kom naar de andere kant, word steeds hipper
De pijp is nice, maar helaas te duur. Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel niet-nederlanders of nederlanders er wonen. Zolang ze zich niet als stel tokkies gedragen vind ik het prima.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Levendige doch rustige buurt (als in: er moet geleefd worden, maar geen hangjongeren).Nu ik in een "blanke" wijk woon weet ik dat ik wel graag ook niet-Nederlanders in de buurt wil, dat zorgt toch voor een leuke sfeer. Niet te veel (zoals de Turkenbuurt waar ik vandaan kom
)..
Ik heb al wat rondgekeken in Bos en Lommer en de Pijp. Er zijn straten die voldoen aan mijn eisen, maar ook straten die absoluut niet voldoen aan mijn eisen.
In Bos en Lommer bedoel je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb meer junks in mn buurt dan fucking haren op me hoofd en er zijn gasten die met hun moeder en vader zijn beroofd
Was van een liedje over Damscoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oeh... Tell me more
[..]
De pijp is nice, maar helaas te duur. Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel niet-nederlanders of nederlanders er wonen. Zolang ze zich niet als stel tokkies gedragen vind ik het prima.
[..]
In Bos en Lommer bedoel je?
Ik heb het over mn tantes ervaringen. Unlabeled, het is gezellig maar er is veel sociale controle en diefstal. Mn tante voelt zich niet fijn met een jurkje aan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef Che_ het volgende:
Stimorol- weet niet, die komt er 1 x per jaar
Ik woon het liefs in het kasteel van Versailles. Ze moeten het interieur wel Ottomaans (of misschien modern) inrichtenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Would not hit, dus nee![]()
Ik ben niet zo'n fan van nieuwbouw. Het liefst woon ik in een karakteristiek herenhuis uit de 17e eeuw aan de Prinsengracht met Moszkowicz als buurman
Daar in de buurt ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dapperbuurt?
Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet gekeken.
Mix van nieuwbouw / renovatie + sociale huur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oeh... Tell me more
[..]
De pijp is nice, maar helaas te duur. Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel niet-nederlanders of nederlanders er wonen. Zolang ze zich niet als stel tokkies gedragen vind ik het prima.
[..]
In Bos en Lommer bedoel je?
Graag gedaan, jullie kaas en vrouwen zijn ook heerlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Krunep het volgende:
Ik ben een Hollander maar ik wou alleen even zeggen dat jullie Turkse pizza's FOK!ing lekker zijn
Eet jij de Turkse pizza's met mes en vork?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Krunep het volgende:
Ik ben een Hollander maar ik wou alleen even zeggen dat jullie Turkse pizza's FOK!ing lekker zijn
Nopequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eet jij de Turkse pizza's met mes en vork?
Klopt helemaal. Tis dat het interieur om te kotsen is anders had ik het ook wel geweten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik woon het liefs in het kasteel van Versailles. Ze moeten het interieur wel Ottomaans (of misschien modern) inrichten; ik heb namelijk niet zoveel met een gouden interieur
Ik ben nooit in het oostelijke deel geweest. Ik zal eens rondkijken daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:14 schreef expans het volgende:
[..]
Daar in de buurt ja.
[..]
Mix van nieuwbouw / renovatie + sociale huur.
Altijd druk op straat, inclusief hoodrats maar ook veel studenten
Alles binnen handbereik
Binnen 20 minuten stad in met OV
Genoeg groen
En je kan kiezen uit 100% allochtonen of 100% autochtoon of gemixt.
Wat wil je nog meer?
Voor een niet-amsterdammer nogal een afgelegen plek. Ik zie alleen een miezerige bushalte op de kaart staanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Omgeving cruquiusweg is ook gemixed en rustig, niet duur ook.
Zoiets bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Voor een niet-amsterdammer nogal een afgelegen plek. Ik zie alleen een miezerige bushalte op de kaart staan![]()
Bedankt voor de tip though
De woningen in die buurt zien er niet echt Amsterdams uit...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik eigenlijk![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-hildo-kropplein-61/
Kan je makkelijk de auto kwijt, de bus stopt voor de deur en je loopt zo naar de Molukkenstraat voor de boodschappen & grijze wolven
hehehequote:"Ulan öküz Anadolulu! Sizin milliyetçilikle, komünizm ile ne işiniz var? Milliyetçilik lâzımsa bunu biz yaparız. Komünizm gerekirse onu da biz getiririz. Sizin iki vazifeniz var: Birincisi, çiftçilik yapıp mahsul yetiştirmek. İkincisi, askere çağırdığımızda askere gelmek
resultaten komen pas na 17:00 uurquote:Op zondag 30 maart 2014 11:49 schreef expans het volgende:
Zijn er al resultaten / voorspellingen betreft de verkiezingen?
Probeer eens salca sucuk kasar peyniriquote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Ik ga maar eens lunchen (karışık tost).
Regelrechte zelfmoord dusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik eigenlijk![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-hildo-kropplein-61/
Kan je makkelijk de auto kwijt, de bus stopt voor de deur en je loopt zo naar de Molukkenstraat voor de boodschappen & grijze wolven
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:26 schreef Intellectueel het volgende:
6 doden in Turkije vandaag bij gevechten tijdens het stemmen:
http://www.cnnturk.com/ha(...)alarinda-kan-dokuldu
Edit: 8 doden inmiddels.
Gooi het maar op Erdogan, typischquote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aan wie ligt het dan? Serieuze vraag..
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.
En het was wel een serieuse vraag?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
Ik had niet gelezen waardoor het kwam ofzo.
Ik kan geen Turks.quote:
SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat filmpje, jeetje jeetje. Wat een treurnis weer.SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
Zero problems met wie dan ook was het credo toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.
De sfeer van nu is er nog nooit geweest. 1 + 1 is 2. Of je moet jou zijn. Dan is t niet zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.
Die reacties van die wijven eronder dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat filmpje, jeetje jeetje. Wat een treurnis weer.
Kun je geen Turks? Ook niet praten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan geen Turks.En was wel een serieuze vraag omdat je best? wel defensief overkwam. Hoor meerdere mensen slecht praten over Erdogan. Vandaar dat ik mij dat afvroeg.
sirkhquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reacties van die wijven eronder dan.
Akp mensen plegen resmen sirkhals ze zeggen onu Allah yolladi. Mongolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Vertaal ze voor me. De vertaling van facebook is niet alles.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reacties van die wijven eronder dan.
Akp mensen plegen resmen sirkhals ze zeggen onu Allah yolladi. Mongolen.
Ik ben geen Turk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kun je geen Turks? Ook niet praten?
Nequote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertaal ze voor me. De vertaling van facebook is niet alles.
[..]
Ik ben geen Turk.
Maar het is een Turkse nieuwsartikel?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan geen Turks.En was wel een serieuze vraag omdat je best? wel defensief overkwam. Hoor meerdere mensen slecht praten over Erdogan. Vandaar dat ik mij dat afvroeg.
Welk sfeer?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De sfeer van nu is er nog nooit geweest. 1 + 1 is 2. Of je moet jou zijn. Dan is t niet zo.
Nee, niemand houdt van aandachtshoerenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een medemens.![]()
Trouwens, zou dat goed staan op je C.V.? ACTIVISTE BY FEMEN!@!!!
Gebrainwashed? Door de media die slecht praat over Erdogan?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar het is een Turkse nieuwsartikel?
Defensief? Nee hoor, gewoon niet gebrainwashed.
Oh. Nou gelukkig leef ik niet op het randje.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niemand houd van aandachtshoeren
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Het zou je zus/moeder maar zijn...SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
![]()
Nee. Ik doelde op Stimo, dat er twee families op de vuist gaan, doden vallen tijdens verkiezingen, gooit zij op Erdogan, dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gebrainwashed? Door de media die slecht praat over Erdogan?
[..]
Oh. Nou gelukkig leef ik niet op het randje.
Andersom laat Erdogan een scheet en is het de schuld van anderen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde op Stimo, dat er twee families op de vuist gaan, doden vallen tijdens verkiezingen, gooit zij op Erdogan, dat vind ik kortzichtig.
Iemand laat een scheet en het is de schuld van Erdogan.
Nee, ik wil da je sorry zegt. Ben helemaal geen Jood.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even lurken i.v.m. verkiezingen, ben weer weg, ltr brah.
Ja, ok daar heb je zeker een punt. Maar zo gaat dat altijd met dat soort zaken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde op Stimo, dat er twee families op de vuist gaan, doden vallen tijdens verkiezingen, gooit zij op Erdogan, dat vind ik kortzichtig.
Iemand laat een scheet en het is de schuld van Erdogan.
Andersom? Ik heb het niet over de volk in Turkije of je buren ofzo. Ik heb het over de Turken op FOK!.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Andersom laat Erdogan een scheet en is het de schuld van anderen.
Turken zijn nou eenmaal fanatieke groepsdieren die niet voor zichzelf kunnen nadenken, beide kanten hoor. Allemaal meelopers, zowel de anti's als de pro's.
Mijn twee centen, doei.
houdquote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niemand houd van aandachtshoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik wil da je sorry zegt. Ben helemaal geen Jood.
Erdogan pleegt corruptie maar het ligt aan social media.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Andersom? Ik heb het niet over de volk in Turkije of je buren ofzo. Ik heb het over de Turken op FOK!.
Kom eens met voorbeelden voordat je wegloopt.
Mij hoor je dat hier in ieder geval niet zeggen. Ik heb zG het afsluiten van social media ook nog niet zien goedkeuren. Dus wie en welke uitlatingen bedoel je nou precies?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Erdogan pleegt corruptie maar het ligt aan social media.
Een voorbeeld.
Maar nogmaals, eigenlijk wil ik deze discussie niet aan, ik vind beide partijen gewoon onbenullig.
Ik viel jou niet aan, jij verdedigde Erdogan (terecht, hij is niet verantwoordelijk voor twee moordlustige families) en ik bagatelliseerde door daaraan toe te voegen dat er andersom ook scheten worden gelaten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mij hoor je dat hier in ieder geval niet zeggen. Ik heb zG het afsluiten van social media ook nog niet zien goedkeuren. Dus wie en welke uitlatingen bedoel je nou precies?
Oke. Chill dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik viel jou niet aan, jij verdedigde Erdogan (terecht, hij is niet verantwoordelijk voor twee moordlustige families) en ik bagatelliseerde door daaraan toe te voegen dat er andersom ook scheten worden gelaten.
Ik kan toch wel stemmen via consulaat?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke. Chill dan.
Op wie zou jij stemmen als het kon?
Wist niet dat je ook de Turkse nationaliteit had, veel jidde's nemen er afstand vanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan toch wel stemmen via consulaat?
Maar zou niet stemmen. Ik stem hier in NL ook niet meer.
Wat is een jidde?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook de Turkse nationaliteit had, veel jidde's nemen er afstand van
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kijkt je grootvader tegen de hele kwestie van de corruptie en Erdogan aan?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Erdogan pleegt corruptie maar het ligt aan social media.
Een voorbeeld.
Maar nogmaals, eigenlijk wil ik deze discussie niet aan, ik vind beide partijen gewoon onbenullig, ik schop niet tegen Erdogan aan ofzo.
Spannund!quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef zarGon het volgende:
Turkije (8,27% van de stemmen geteld):
[ afbeelding ]
Istanbul (16,9% van de stemmen geteld):
[ afbeelding ]
Ankara (7,8% van de stemmen geteld):
[ afbeelding ]
Izmir (6,2% van de stemmen geteld):
[ afbeelding ]
Bron: TRT
Link?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Cihan laat hele andere cijfers zien?
Twitter.quote:
twitter:Cihan_Haber twitterde op zondag 30-03-2014 om 19:57:38ISTANBULCHP %45.40AKP %44.28Açilan sandik orani; %10.6#CihanSandıktanBildiriyor reageer retweet
Ze kunnen achter of voor lopen. Het is namelijk niet dat alle stemmen al zijn geteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Cihan laat hele andere cijfers zien?
Dat was na 10% van de stemmen, hierboven is na 17%.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Twitter.twitter:Cihan_Haber twitterde op zondag 30-03-2014 om 19:57:38İSTANBULCHP %45.40AKP %44.28Açılan sandık oranı %10.6#CihanSandıktanBildiriyor reageer retweet
Las volgens mij dat de cijfers toch een beetje uiteenlopen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was na 10% van de stemmen, hierboven is na 17%.
Er zal altijd wel wat afwijking zitten in het begin. Uiteindelijk horen ze op hetzelfde uit te komen..
CHP %38.15twitter:Cihan_Haber twitterde op zondag 30-03-2014 om 19:59:41ANTALYACHP %38.15AKP %35.16MHP %23.05Açılan sandık oranı %8.42 #CihanSandıktanBildiriyor reageer retweet
Milliyet (na bijna 20% van de stemmen):quote:Op zondag 30 maart 2014 20:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Las volgens mij dat de cijfers toch een beetje uiteenlopen.
Antalya:CHP %38.15twitter:Cihan_Haber twitterde op zondag 30-03-2014 om 19:59:41ANTALYACHP %38.15AKP %35.16MHP %23.05Açılan sandık oranı %8.42 #CihanSandıktanBildiriyor reageer retweet
AKP %35.16
MHP %23.05
Ik denk eerder dat de servers het niet aankunnen, heel veel websites zijn nu of onbereikbaar of heel erg traag.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:16 schreef Intellectueel het volgende:
Cihan verklaart dat hackers aanvallen uitvoeren op hun nieuwsmelding. Dat verklaart het een beetje.
Ik hoor net op tv (Kanal A) dat Cihan expres de percentages van AKP laag doorgeeft, om vervolgens te zeggen dat er gesjoemeld wordt.quote:
twitter:sabuncumelisa twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:16:54Different agencies showing different results? #yerelsecim2014 #sandığasahipçık #TurkeyElections #Turkeyvotes reageer retweet
twitter:nblaser18 twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:11:05Wow: CNN Turk presenter Enver Aysever says he doubts TRT and AA's election results, asks guest if he believes them. #Turkey #TurkeyElections reageer retweet
Lijkt erop dat de oppositie (of in ieder geval een deel ervan) aanstuurt op verkiezingsfraude.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoor net op tv (Kanal A) dat Cihan expres de percentages van AKP laag doorgeeft, om vervolgens te zeggen dat er gesjoemeld wordt.
Geen idee of daar wat van klopt. Maar wel opmerkelijk dat ik daar iets over hoor na jouw commentaar..
Dat en dat capulcular straat op zullen gaanquote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik wacht op mensen die fraude schreeuwen
Dan zie ik bij CNN Turk ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:33 schreef zarGon het volgende:
Ik zie wel tegenstrijdige resultaten..
Ik hoor net dat CHP voorstaat in Ankara.
twitter:wsjemre twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:37:49#Turkey's main-opposition CHP's Ankara mayor candidate Yavas says early count shows 50% support, warying poll numbers are plot to rig vote. reageer retweet
Cihan = gulenciquote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoorde dat verschillende news agencies resultaten van verschillende districten in gemeenten waarschijnlijk als eerst ontvangen en doorgeven. Dit zou het kunnen verklaren.
quote:
1 2 3 4 | ANKARA CHP 211b %44,48 AKP 210b %44,30 MHP 38.2b %8,04 |
Mansur Yavaş (CHP) heeft al de overwinning opgeëist in Ankara. Hij claimt dat ze ongeveer 50% van de stemmen hebben gekregen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
AKP maakt weer een inhaalslag lijkt het.
Dan is hij er vroeg bij; pas 17% van de stemmen zijn geteld in Ankara.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mansur Yavaş (CHP) heeft al de overwinning opgeëist in Ankara. Hij claimt dat ze ongeveer 50% van de stemmen hebben gekregen.
Geen CHP?? Hayret.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:09 schreef Intellectueel het volgende:
Turkey's first communist mayor in Tunceli/Dersim province!
[ afbeelding ]
Mansur Yavaş zaferini ilan ettiquote:Op zondag 30 maart 2014 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan is hij er vroeg bij; pas 17% van de stemmen zijn geteld in Ankara.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Opmerkelijk dat Erdogan niet wordt afgestraft lijkt te worden. Ik had echt verwacht dat hij afgestraft zou worden voor zijn pogingen tot censuur..
Niet iedereen; ongeveer de helft van de stemmers. De oppositie is te zwak om Erdogan serieuze weerstand te bieden.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Iedereen staat nog achter hem. Zoals verwacht.
Je mist het woordje 'nog'. Iedereen die achter hem stond, staat nog steeds achter hem. Dat is wat Stimo zegt.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet iedereen; ongeveer de helft van de stemmers. De oppositie is te zwak om Erdogan serieuze weerstand te bieden.
Weet je waar ik vooral naar benieuwd ben? Het stemgedrag van de 'internet-generatie'.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Iedereen staat nog achter hem. Zoals verwacht.
Hij praat poep.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mansur Yavaş zaferini ilan etti
CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş, parti merkezinde bir açıklama yaparak Ankara'daki seçimi kazandıklarını açıkladı.
http://www.cnnturk.com/ha(...)s-zaferini-ilan-etti
Al vroeg ja.
Waarom wil je Melih weg?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan zie ik bij CNN Turk ja.
Werd eens tijd dat Melih Gokcek van zijn troon wordt gestoten.
Ik doel op de AKP stemmers. Hala Erdogan diye bagriyorlar.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet iedereen; ongeveer de helft van de stemmers. De oppositie is te zwak om Erdogan serieuze weerstand te bieden.
Internet generatie? Wie bedoel je daarmee? Mensen tussen 18-30 jaar ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet je waar ik vooral naar benieuwd ben? Het stemgedrag van de 'internet-generatie'.
Heb je Melih z'n twitter account gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je Melih weg?.
(Jij weet meer als Ankarali..)
1 woord: Facebookquote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet je waar ik vooral naar benieuwd ben? Het stemgedrag van de 'internet-generatie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |