SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Hij is geen moslim tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dank voor je DM, maar ben wel benieuwd wat je nou precies aanstellerij vindt.
Wow, hij kan ook iets anders zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:28 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr jij bent het schoolvoorbeeld van slijmbal bij Nederlanders
quote:
Jij bent vast ook geen moslim...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie je zo opwinden om die cartoons..
Dat zei je zelf een xquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Jij bent vast ook geen moslim...
Nee, snap je dat niet? Heb je de cartoons gezien?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie je zo opwinden om die cartoons..
Ja, ik snap het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, snap je dat niet?
Ja.quote:Heb je de cartoons gezien?!
Dan kijk je er niet naar.quote:Sowieso mogen er geen afbeeldingen zijn. En al helemaal niet op zo een walgelijke manier.
Volgens mij heb ik gezegd dat ik een gelegenheidsmoslim ben.quote:
GC / Turken op FOK! #1088 Luie Syl.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dank voor je DM, maar ben wel benieuwd wat je nou precies aanstellerij vindt.
Daar oordeelt Allah overquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gezegd dat ik een gelegenheidsmoslim ben.
Je reactie kwam over als 'hij vindt het aanstellerij, want hij is geen moslim.' zarGon lijkt mijn mening te delen, dus dan zal hij ook wel geen moslim zijn...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik snap het niet.
[..]
Ja..
[ afbeelding ]
Deze is wel geinig.. Niet grappig, maar geinig.
[..]
Dan kijk je er niet naar..
wat is dit dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Ja, vind je deze ook grappig?
Tövbe ya Rasool Allah
het overgrote deel is lame en geforceerd, maar er zitten een aantal leuke tussenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tövbe ya Rasool Allah
Ik heb erom kunnen lachen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tövbe ya Rasool Allah
Bedankt, ik kwam even niet op het juiste woord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
hier geldt vooral http://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect
Genoeg pagina's die dankzij deze wijze zijn geblokkeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:51 schreef zarGon het volgende:
ik snap niet zo waarom je denkt zoiets te kunnen beïnvloeden door te rapporteren op facebookjullie weten allemaal dat het internet niet te reguleren is, linksom of rechtsom plaatsen mensen toch wel wat ze willen; help ze tenminste niet door het zelf te verspreiden
je maakt het ook leuker voor ze door je zo op te winden, je laat ze merken dat het je raakt, dus gaan ze ermee door
ja, leuk, maar die mensen zijn niet gestopt met cartooneren hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Genoeg pagina's die dankzij deze wijze zijn geblokkeerd.
En er zijn geen nieuwe pagina's als paddestoelen uit de grond geschoten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Genoeg pagina's die dankzij deze wijze zijn geblokkeerd.
het doel van zulke cartoons is niet grappig zijn, maar de plek op de zere plek proberen te leggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit grappig.
dat krijg je als je de aandacht erop vestigtquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Laat haar. Jij lacht erom en zij niet.
triest is het http://pretmetmohammed.wordpress.com/quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit grappig.
je bereikt het tegenovergestelde van wat je wil bereiken; je maakt het bekend bij een groter publiekquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Yaw şikayet etmiyeceksen etme.
nutteloos, dweilen met de kraan open; het zorgt alleen maar voor frustratiesquote:Als het op een andere pagina verschijnt, geef ik dat ook aan.
precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humorquote:Dit hoort namelijk niet en hier zou je moslim zijnde ook niet om kunnen lachen.
en daar zullen ze in het hiernamaals op afgerekend worden, niet? daar geloof jij toch in?quote:Je God, je profeet en je heilige boek worden belachelijk gemaakt.
en alsnog zou het moeten mogenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
triest is het http://pretmetmohammed.wordpress.com/
das een andere discussiequote:
ben jij het eens met Erdoğan (huidige premier van Turkije) als hij youtube laat afsluiten omdat hij belachelijk wordt gemaakt?quote:
is dat zo? kweet niet eens war jullie over discussieren?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
volgens mij de harde kern van deze discussie
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben jij het eens met Erdoğan (huidige premier van Turkije) als hij youtube laat afsluiten omdat hij belachelijk wordt gemaakt?
ben jij het eens met de turkse staat die youtube heeft geblokkeerd omdat atatürk belachelijk werd gemaakt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.
Je mag God niet afbeelden, klaar.
censuur = censuurquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.
Je mag God niet afbeelden, klaar.
Atatürk is geen God, dus nee. Wat is je doel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben jij het eens met de turkse staat die youtube heeft geblokkeerd omdat atatürk belachelijk werd gemaakt?
religie en god en geloof en profeten en whatnot zijn subjectief, niet iedereen deelt jouw definitie van 'god' (merendeel van de mensen niet zelfs)quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Atatürk is geen God, dus nee. Wat is je doel?
Prima dat je dit kan waarderen maar het is niet juist, snap dat.
Inderdaad. Lijkt me nogal frustrerend als je alles vanuit je eigen referentiekader wilt beoordelen. Maak je je alleen maar moeilijk mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
religie en god en geloof en profeten en whatnot zijn subjectief, niet iedereen deelt jouw definitie van 'god' (merendeel van de mensen niet zelfs)
jouw argument van 'mag niet, klaar' heeft geen enkele betekenis voor ze
hun youtube, zij bepalen de spelregels
hun website, zij bepalen wat zij erop zetten
wil je het niet zien? simpel, maak er geen gebruik van
'juist' is ook subjectief... ik vind blokkade niet juist
Ik zeur niet over democratie. Ik kots op democratiequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1088 Luie Syl.
Stimorol- die zeurt over de vrijheid van meningsuiting, Mathemaat die daarop zeurt over democratie en daarna Klinkerbotsing die zeurt over mensen. Mensen die zeuren over democratie en vrijheid van meningsuiting vind ik aanstellers.
quote:De lokale Partij voor de Dieren in Pijnacker (PvdD) ergert zich aan de achternaam van D66-raadslid Peter Hennevanger.
Carla van Viegen, fractievoorzitter van de Dierenpartij: "Niemand kiest zijn eigen achternaam, maar wij vinden het moeilijk om vier jaar lang tegen het naambordje van de heer Hennevanger aan te kijken. Zijn naam confronteert ons onbedoeld met alle misstanden in de bio-industrie."
Hennevanger reageert laconiek: "Ik moet eerlijk gezegd erg lachen om alle ophef, maar heb ook begrip voor de gevoelens die mijn achternaam kan oproepen bij de Dierenpartij. Maar waarom wordt bijvoorbeeld meneer Visser van Gemeentebelangen niet genoemd?"
Aanstaande dinsdag komt de kwestie aan de orde in de gemeenteraad. "Misschien kunnen we alleen de voornamen op alle naambordjes zetten", stelt Van Viegen alvast voor. "Of hij kan de achternaam van zijn moeder voeren?"
De gemeente laat desgevraagd weten dat de naambordjes voor de nieuwe gemeenteraad al zijn gedrukt en denkt er nog geen seconde over deze aan te laten passen.
Achternaam raadslid stoort PvdD
Dealquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bestuurt de auto. Ik ga alleen.
Nouja, dan zit je jezelf alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'moeten' en daar gaat het fout.
je moet helemaal niks op deze aardkloot.
Ik vind dit een behoorlijke belediging.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Xunk het volgende:
"precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humor"
Precies dit.
Ben absoluut geen PVV'er o.i.d.
Maar veel moslims die in Europa wonen moeten leren dat niet alles gaat zoals zij willen.
Een beetje spot mag wel, zolang het maar geen beledigen wordt.
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom iedereen zich er maar mee moet bemoeien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef Xunk het volgende:
[..]
Nouja, dan zit je jezelf alleen maar in de weg.
Verklaar u nader.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijke belediging.
Wat heeft een facebook pagina te maken met wonen in Europa?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Xunk het volgende:
"precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humor"
Precies dit.
Ben absoluut geen PVV'er o.i.d.
Maar veel moslims die in Europa wonen moeten leren dat niet alles gaat zoals zij willen.
Een beetje spot mag wel, zolang het maar geen beledigen wordt.
Lars Vilks... Kan je je de rellen nog herinneren!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:54 schreef expans het volgende:
[..]
Wat heeft een facebook pagina te maken met wonen in Europa?
En dit dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
en daar zullen ze in het hiernamaals op afgerekend worden, niet? daar geloof jij toch in?
Ja, nadat een opname was gelekt waarin de hoofd van Turkije's intelligentiedienst suggereerde om een 'false flag operation' in Syrië op te zetten om een interventie te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lol, is Youtube nou geblokkeerd in Turkije?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, nadat een opname was gelekt waarin de hoofd van Turkije's intelligentiedienst suggereerde om een 'false flag operation' in Syrië op te zetten om een interventie te rechtvaardigen.
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, nadat een opname was gelekt waarin de hoofd van Turkije's intelligentiedienst suggereerde om een 'false flag operation' in Syrië op te zetten om een interventie te rechtvaardigen.
quote:
Mocht dit waar zijn...quote:Ses kaydında Türkiye'nin Suriye konusunda atabileceği adımlar bu dört isim tarafından tartışılıyor. Ortam dinlemesi ile elde edildiği anlaşılan kayıtlarda Türkiye'nin yurtdışındaki tek toprağı olan Suriye'deki Süleyman Şah Karakolu'nun adı geçiyor. Konuşmalarda türbeye bir saldırı düzenlenebileceği, Suriye'ye müdahale için bir zemin oluşabileceği belirtiliyor.
http://www.haberturk.com/(...)ape-hareketliligi-mi
Verwijten dat ik jou beledig, en vervolgens niet zeggen waarom.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijke belediging.
met 'dit' doelt ze op de cartoonsquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Xunk het volgende:
[..]
Verwijten dat ik jou beledig, en vervolgens niet zeggen waarom.
Ik had het niet over jou. Ik vind de 'cartoons' beledigend naar mij toe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Xunk het volgende:
[..]
Verwijten dat ik jou beledig, en vervolgens niet zeggen waarom.
Aahhw.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
Dat je die plaatjes ook nog eens hier post zargon..
ook dat moet mogen kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
Dat je die plaatjes ook nog eens hier post zargon..
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook dat moet mogen kunnen
al is het maar om aan te tonen dat een blokkade op facebook geen nut heeft
en dat het leuk is om mensen te stangen - precies waar die cartoonisten van genieten
Probeerde ik vanochtend al uit te leggen, maar ze vinden dat dit moet kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?
Jammer van de steken onder water. Ik was bijna diep ontroerd: een inhoudelijke reactie van jou.. Dat ik dat nog mag meemaken...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon, als jij dit vindt kunnen, raad ik je aan de Koran te bestuderen om het navragen aan een Imam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook dat moet mogen kunnen
al is het maar om aan te tonen dat een blokkade op facebook geen nut heeft
en dat het leuk is om mensen te stangen - precies waar die cartoonisten van genieten
Mijn excuses.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik vind de 'cartoons' beledigend naar mij toe.
ik vind het niet kunnen, maar het mag kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon, als jij dit vindt kunnen, raad ik je aan de Koran te bestuderen om het navragen aan een Imam.
Rightquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
als we alles maar gaan verbieden wat moslims als een belediging zien blijft er niets over
waarom zou dit niet kunnen dan? omdat jij van mening bent dat er een god is en dat het niet mag van jouw god?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Probeerde ik vanochtend al uit te leggen, maar ze vinden dat dit moet kunnen.
Wat stel jij rare vragen? Sorry, maar ik dacht dat jij wel verstandiger was dan dit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom zou dit niet kunnen dan? omdat jij van mening bent dat er een god is en dat het niet mag van jouw god?
Jij verdient vaak dan ook niet meer dan een 'quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer van de steken onder water. Ik was bijna diep ontroerd: een inhoudelijke reactie van jou.. Dat ik dat nog mag meemaken...
ik benader dit nu even niet als een turk of als een moslim...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat stel jij rare vragen? Sorry, maar ik dacht dat jij wel verstandiger was dan dit.
juist omdat moslims zo snel beledigd zijn en juist omdat ze zo agressief reageren is het zo leuk om te sarrenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:
zarGon, dat moslims snel beledigend zijn is een tweede en dat heeft hier eigenlijk niks mee te maken. Je snapt mijn punt niet, denk ik.
Ik ga geen rollenspel spelen met je. Jij als moslim zou goed moeten weten waarom ik beledigd ben. Çok şaçmalaştın, kusura bakma.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik benader dit nu even niet als een turk of als een moslim...
zie mij even als een nederlander, en vertel mij waarom dit niet zou mogen... let wel, ik deel niet dezelfde god als jij (of heb überhaupt een god, komt ook vaak voor bij nederlanders)
ik heb nergens iets gezegd over de mate waarin jij beledigd bentquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga geen rollenspel spelen met je. Jij als moslim zou goed moeten weten waarom ik beledigd ben. Çok şaçmalaştın, kusura bakma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |