dat krijg je als je de aandacht erop vestigtquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Laat haar. Jij lacht erom en zij niet.
triest is het http://pretmetmohammed.wordpress.com/quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit grappig.
je bereikt het tegenovergestelde van wat je wil bereiken; je maakt het bekend bij een groter publiekquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Yaw şikayet etmiyeceksen etme.
nutteloos, dweilen met de kraan open; het zorgt alleen maar voor frustratiesquote:Als het op een andere pagina verschijnt, geef ik dat ook aan.
precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humorquote:Dit hoort namelijk niet en hier zou je moslim zijnde ook niet om kunnen lachen.
en daar zullen ze in het hiernamaals op afgerekend worden, niet? daar geloof jij toch in?quote:Je God, je profeet en je heilige boek worden belachelijk gemaakt.
en alsnog zou het moeten mogenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
triest is het http://pretmetmohammed.wordpress.com/
das een andere discussiequote:
ben jij het eens met Erdoğan (huidige premier van Turkije) als hij youtube laat afsluiten omdat hij belachelijk wordt gemaakt?quote:
is dat zo? kweet niet eens war jullie over discussieren?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
volgens mij de harde kern van deze discussie
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben jij het eens met Erdoğan (huidige premier van Turkije) als hij youtube laat afsluiten omdat hij belachelijk wordt gemaakt?
ben jij het eens met de turkse staat die youtube heeft geblokkeerd omdat atatürk belachelijk werd gemaakt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.
Je mag God niet afbeelden, klaar.
censuur = censuurquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdoğan is geen God dus deze vergelijking slaat nergens op.
Je mag God niet afbeelden, klaar.
Atatürk is geen God, dus nee. Wat is je doel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben jij het eens met de turkse staat die youtube heeft geblokkeerd omdat atatürk belachelijk werd gemaakt?
religie en god en geloof en profeten en whatnot zijn subjectief, niet iedereen deelt jouw definitie van 'god' (merendeel van de mensen niet zelfs)quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Atatürk is geen God, dus nee. Wat is je doel?
Prima dat je dit kan waarderen maar het is niet juist, snap dat.
Inderdaad. Lijkt me nogal frustrerend als je alles vanuit je eigen referentiekader wilt beoordelen. Maak je je alleen maar moeilijk mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
religie en god en geloof en profeten en whatnot zijn subjectief, niet iedereen deelt jouw definitie van 'god' (merendeel van de mensen niet zelfs)
jouw argument van 'mag niet, klaar' heeft geen enkele betekenis voor ze
hun youtube, zij bepalen de spelregels
hun website, zij bepalen wat zij erop zetten
wil je het niet zien? simpel, maak er geen gebruik van
'juist' is ook subjectief... ik vind blokkade niet juist
Ik zeur niet over democratie. Ik kots op democratiequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1088 Luie Syl.
Stimorol- die zeurt over de vrijheid van meningsuiting, Mathemaat die daarop zeurt over democratie en daarna Klinkerbotsing die zeurt over mensen. Mensen die zeuren over democratie en vrijheid van meningsuiting vind ik aanstellers.
quote:De lokale Partij voor de Dieren in Pijnacker (PvdD) ergert zich aan de achternaam van D66-raadslid Peter Hennevanger.
Carla van Viegen, fractievoorzitter van de Dierenpartij: "Niemand kiest zijn eigen achternaam, maar wij vinden het moeilijk om vier jaar lang tegen het naambordje van de heer Hennevanger aan te kijken. Zijn naam confronteert ons onbedoeld met alle misstanden in de bio-industrie."
Hennevanger reageert laconiek: "Ik moet eerlijk gezegd erg lachen om alle ophef, maar heb ook begrip voor de gevoelens die mijn achternaam kan oproepen bij de Dierenpartij. Maar waarom wordt bijvoorbeeld meneer Visser van Gemeentebelangen niet genoemd?"
Aanstaande dinsdag komt de kwestie aan de orde in de gemeenteraad. "Misschien kunnen we alleen de voornamen op alle naambordjes zetten", stelt Van Viegen alvast voor. "Of hij kan de achternaam van zijn moeder voeren?"
De gemeente laat desgevraagd weten dat de naambordjes voor de nieuwe gemeenteraad al zijn gedrukt en denkt er nog geen seconde over deze aan te laten passen.
Achternaam raadslid stoort PvdD
Dealquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bestuurt de auto. Ik ga alleen.
Nouja, dan zit je jezelf alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'moeten' en daar gaat het fout.
je moet helemaal niks op deze aardkloot.
Ik vind dit een behoorlijke belediging.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Xunk het volgende:
"precies het probleem van sommige moslims, weinig zelfspot en geen humor"
Precies dit.
Ben absoluut geen PVV'er o.i.d.
Maar veel moslims die in Europa wonen moeten leren dat niet alles gaat zoals zij willen.
Een beetje spot mag wel, zolang het maar geen beledigen wordt.
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom iedereen zich er maar mee moet bemoeien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef Xunk het volgende:
[..]
Nouja, dan zit je jezelf alleen maar in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |