quote:Op maandag 24 maart 2014 14:56 schreef Blocko het volgende:
Het is natuurlijk de bedoeling dat de vrouw haar frustraties kan uitten over haar minderwaardigheidscomplex. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die zit met zijn uiterlijk.
En je doet ICT, als je dat een beetje succesvol doet krijg je toch een mooi salaris? Money = Love.
Wat?quote:Je bent:
Niet van deze tijd
Want je bent het ideaal van Seneca!
Je neemt de dingen zoals ze komen en laat je niet meeslepen door de waan van de dag. Wat gebeurt, gebeurt. Je bent stabiel en hebt een weinig turbulent, emotioneel leven.
In deze tijd is stabiliteit een zeldzame eigenschap. Normale mensen streven altijd naar meer. Ze willen alles uit het leven halen en zijn nooit zo tevreden als jij.
irritante vraag :Cquote:WAT WIL JE HET ALLERLIEFSTE?
Ik wil mezelf ten volste ontwikkelen.
Ik wil in balans zijn.
Ik wil tevreden zijn.
Ik wil alles begrijpen.
True, Truequote:Op maandag 24 maart 2014 14:56 schreef Blocko het volgende:
Het is natuurlijk de bedoeling dat de vrouw haar frustraties kan uitten over haar minderwaardigheidscomplex. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die zit met zijn uiterlijk.
En je doet ICT, als je dat een beetje succesvol doet krijg je toch een mooi salaris? Money = Love.
Bij mij kwam er ook Aristoteles uit.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Jij bent
WONDERLIJK
Want je bent het ideaal van Aristoteles!
Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.
In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.
waarom lachen ze je uit als ze je zien lopen?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
True, True
Het is ook een beetje mijn houding. Ik was vroeger altijd het pispaaltje, en daardoor ook weinig zelfvertrouwen. Ook nu nog lachen "meiden" mij uit als ze me zien lopen. Ook al negeer ik ze, fijn voelt het niet.
Inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij mij kwam er ook Aristoteles uit.Al slaat de laatste zin natuurlijk nergens op...
leuke test thnxquote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef Mathemaat het volgende:
http://www.durftedenken.nl/?sid=pb3uj5gnbacsd4spcr8f2a7836
Ik ben singulier, want ik ben het ideaal van René Descartes!
Ik neem niet zomaar iets voor waar aan, maar plaats overal vraagtekens bij. Ik vertrouw alleen wel op mijn eigen denkvermogen. Ik ben een luis in de pels en voel me daar goed bij.
In deze tijd is het zeldzaam om je volledig te laten leiden door je ratio. Al twijfelen normale mensen ook geregeld, ze zijn niet zo kritisch als ik.
ik loop een beetje scheef, schouders hangen naar voren (geen goede houding dus, binnenkort maar eens Cesar therapie doen), puistjes, roddels, dat soort dingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom lachen ze je uit als ze je zien lopen?
hoe weet je dat ze je uitlachen?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik loop een beetje scheef, schouders hangen naar voren (geen goede houding dus, binnenkort maar eens Cesar therapie doen), puistjes, roddels, dat soort dingen.
Omdat ze duidelijk laten weten dat het over mij gaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze je uitlachen?
Laat ze. Je weet wat ze je geleerd hebben in de kleuterklas: wat je zegt ben je zelf. Het doet pijn, ja begrijp ik, maar die mensen kennen jou niet eens. Je bent veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Omdat ze duidelijk laten weten dat het over mij gaat.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Omdat ze duidelijk laten weten dat het over mij gaat.
Dat doe ik ook, negeer ze gewoon. Maar toch voelt het ergens niet fijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat ze. Je weet wat ze je geleerd hebben in de kleuterklas: wat je zegt ben je zelf. Het doet pijn, ja begrijp ik, maar die mensen kennen jou niet eens. Je bent veel meer dan dat.
Wat zou jou kunnen helpen om een fijner gevoel te krijgen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, negeer ze gewoon. Maar toch voelt het ergens niet fijn.
Gas geven als ik in de auto zit en ze oversteken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zou jou kunnen helpen om een fijner gevoel te krijgen?
Laat mensen denken wat ze denken, lach en ga verder.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kan geen Turks. Na een quote van zargon ben ik even blijven plakken.
Bij jou ook al?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hej mn feestboek is so anders weer ;s lykt net de tabletversie
Sowieso er wat aan doen als je er last van hebt! Ik denk dat je geen/minder opmerkingen zal hebben als je een goede houding (inclusief recht lopen) hebt. Maar dat besef jij vast ook wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik loop een beetje scheef, schouders hangen naar voren (geen goede houding dus, binnenkort maar eens Cesar therapie doen), puistjes, roddels, dat soort dingen.
Dalyan en Izmir?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
In juni ga ik naar Turkije (beginpunt: Istanbul). Na mijn gebruikelijke Istanbul citry trip wil ik een auto huren en rondreizen (ik drop de auto wel op een luchthaven waarna ik terugvlieg naar Istanbul)...
Suggesties? Ik heb circa 1,5 week tot m'n beschikking.
Izmir ligt op de route, Dalyan niet echt.quote:
Wat valt daar te doen/zien? Serieuze vraag. Heel misschien rijd ik nog door naar Mardin om een neefje te bezoeken - Adana ligt dan aardig op de route volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erin geslopen, al vanaf toen ik begon met lopen, dus dik 16 jaar. Loop sinds een anderhalf jaar ook met rugklachten rond, dus het escaleert een beetje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso er wat aan doen als je er last van hebt! Ik denk dat je geen/minder opmerkingen zal hebben als je een goede houding (inclusief recht lopen) hebt. Maar dat besef jij vast ook wel.
Roddels en puistjes horen erbij..
Heb je een (geboorte-)afwijking of is het scheeflopen erin geslopen? Als ik niet oplet dan leun ik ook naar voren (kromme rug). Slechte gewoontes allemaal...
Dermatoloog? Je kunt er iets tegen doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
erin geslopen, al vanaf toen ik begon met lopen, dus dik 16 jaar. Loop sinds een anderhalf jaar ook met rugklachten rond, dus het escaleert een beetje.
De houding is dus goed fout. Zit op dansles, en daar leer je ook een goede houding te leren. Na zo'n les ben ik wel kapot.
Puistjes, tsja, heb het al 10 jaar..
Ik zit eigenlijk niet te springen om een roa kuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dermatoloog? Je kunt er iets tegen doen.
Dan niet zeuren om die puisjes. Eet gezonder en drink meer water. Al helpt dat ook niet veel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk niet te springen om een roa kuur.
Klopt, dat helpt geen reet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan niet zeuren om die puisjes. Eet gezonder en drink meer water. Al helpt dat ook niet veel.
- Work outquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt, dat helpt geen reet.
Heb wel wat geprobeerd van de huisarts, maar dat helpt niet. En ik mocht geen doorverwijzing voor een roakuur. Heb dan ook een kutarts, aangezien ik met meerdere klachten niet serieus genomen werd.
Tuurlijl zijn die etterkoppen niet leuk, maar ze gaan ooit vanzelf wel weer weg.
Wat is zijn reden dat je het niet krijgt? Heb je alles al geprobeerd, roaccutane? is vaak het laatste redmiddel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt, dat helpt geen reet.
Heb wel wat geprobeerd van de huisarts, maar dat helpt niet. En ik mocht geen doorverwijzing voor een roakuur. Heb dan ook een kutarts, aangezien ik met meerdere klachten niet serieus genomen werd.
Tuurlijl zijn die etterkoppen niet leuk, maar ze gaan ooit vanzelf wel weer weg.
Het lijkt hem niet "verstandig", aangezien ik niet over enkele bestanddelen kan die in dat spul zit. Ik kon allergisch reageren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is zijn reden dat je het niet krijgt? Heb je alles al geprobeerd, roaccutane? is vaak het laatste redmiddel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
Ga ook langs Alacati dan... als je toch in Izmir bent.
En wat wil je in Zonguldak doen?
Ik zal me eens inlezen over Alacati.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik in Zonguldak wil doen? Nou, iemand ophalen... Dat is dus het startpunt van de road trip.
Zonguldak kent overigens wel mooie "vista points".Ik houd van mooie uitzichten.
![]()
Vraag je hemşo dan of ze wil terugkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit topic is echt niks zonder Borte.
Allah korusun.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe? Sprak haar alleen hier.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag je hemşo dan of ze wil terugkomen.
oh, dan wordt het wel wat lastig ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe? Sprak haar alleen hier.
Ze is inatci. Even geduld ze komt nog wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:Complete schedel van vrouw uit 3D-printer
UTRECHT - Een 22-jarige Nederlandse vrouw die lijdt aan een aandoening waarbij het schedelbot steeds dikker wordt, heeft een volledig nieuwe schedel gekregen. De kunststof hersenpan werd geïmplanteerd tijdens een 23 uur durende operatie in het UMC Utrecht. Het is een wereldprimeur, liet het ziekenhuis dinsdag weten.
Hersenchirurg Bon Verweij in het UMC Utrecht tijdens de 23 uur durende operatie waarbij een 22-jarige Nederlandse vrouw een volledig nieuwe schedel kreeg. Foto: ANP Communique
Volgens hersenchirurg Bon Verweij was het schedelbot van de vrouw bijna 5 centimeter dik, waar het 1 tot 1,5 centimeter behoort te zijn. „Daardoor kwamen de hersenen onder grote druk te staan en raakte ze haar gezichtsvermogen kwijt.” Andere cruciale hersenfuncties liepen gevaar en daarmee ook het leven van de patiënt.
Verweij heeft samen met kaakchirurg Marvick Muradin en een medisch team bij de jonge vrouw een met behulp van 3D-printtechnologie ontworpen schedel geïmplanteerd. „Dat heeft niet alleen in cosmetisch opzicht grote voordelen, maar de hersenfunctie verloopt ook beter dan bij de oude methode.”Foto: UMC Utrecht
Voorhoofd tot achterhoofd
Al eerder zijn in het UMC Utrecht en in ziekenhuizen elders in de wereld delen van een schedel vervangen. Bij zwelling van de hersenen, bijvoorbeeld na een ongeval, wordt dan vaak een deel van de schedel weggenomen om de druk tegen te gaan. Later wordt dat deel of een implantaat teruggeplaatst. Maar nooit eerder is een complete schedel vervangen. „Van voorhoofd tot achterhoofd, van het linker- tot het rechteroor”, verduidelijkt de chirurg.
De operatie is 3 maanden geleden al uitgevoerd, maar het UMC Utrecht kwam er dinsdag pas mee naar buiten. „Alles is goed gegaan, weten we nu”, zei Verweij. „De vrouw heeft haar gezichtsvermogen weer terug, is klachtenvrij en is weer aan het werk. Van de operatie is eigenlijk niets meer te zien.” Haar identiteit maakt het ziekenhuis om redenen van privacy niet bekend.
Haar secret admirers blijven ook weg daaromquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nu je het zegt....quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haar secret admirers blijven ook weg daarom
Check die illuminati logoquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:24 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Staat Gül nou op de eerste rij naast Aliyev?.
Wel jammer dat er geen vlaggen zijn geprikt op de grond, wilde wel zien hoe Gül daar nou op reageert. Erdoğan raapt de Turkse vlag van de grond op en stopt-ie in z'n binnenzak..
Titel klopt niet; het is geen complete schedel. Maar natuurlijk niet minder knap en hoopgevend voor mogelijkheden in de toekomst. Stel je voor, vervangende organen printen in plaats van wachten op een geschikte donor.quote:
Nee hoor. Geen bubbel. Dit is gewoon AKP aan de macht. Zij weten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:05 schreef zarGon het volgende:
Why The Worst Is Still Ahead For Turkey's Bubble Economy.
Economen (zoals politieke analisten) staan bekend om het maken van slechte analyses.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:05 schreef zarGon het volgende:
Why The Worst Is Still Ahead For Turkey's Bubble Economy.
De auteur heeft over dat het dalen van de Lira problemen kan leveren. Één van grootste redenen van het dalen van de Lira is toch gewoon het uitbundig protesteren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen bubbel. Dit is gewoon AKP aan de macht. Zij weten.
Lira zal nooit stabiel zijn. Teveel verschillende belangen en onrust in het land. Turkije is gewoon geen economisch stabiele land.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De auteur heeft over dat het dalen van de Lira problemen kan leveren. Één van grootste redenen van het dalen van de Lira is toch gewoon het uitbundig protesteren.
De lira is nooit een stabiele munteenheid geweest omdat Turkije altijd afhankelijk is geweest van zogenaamde hot money. Zodra er een economische crisis of mindere tijd zich voordoet, vindt er een outflow van deze hot money plaats en zakt de lira in waarde. De groei van de Turkse economie is daarom erg artificieel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De auteur heeft over dat het dalen van de Lira problemen kan leveren. Één van grootste redenen van het dalen van de Lira is toch gewoon het uitbundig protesteren.
Uiteindelijk komt het neer op het toevoegen van waarde en als men de hoge schooluitval en het opzetten van behoorlijke MBO's nalaat gaat dat op de langere termijn moeilijk worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Economen (zoals politieke analisten) staan bekend om het maken van slechte analyses.
Turkije moet vanaf nu gewoon proberen om een economie te ontwikkelen die netto exporteert.
Erdogan did it, sjoe neuw!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
ay kent belief joe deleted dis!!
Heb gn FB ama meraklandim. Wat voor pagina?quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Canlar,
Bu sayfayi şikayet edermisiniz? https://m.facebook.com/profile.php?id=506229789391355
Allahın laneti üstlerinde olsun!
Je kan het ermee oneens zijn, maar het is gewoon wettelijk toegestaan. Juist door het te verbieden/blokkeren maak je het erger: het Twitter-gebruik is in Turkije toegenomen sinds de blokkade.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Canlar,
Bu sayfayi şikayet edermisiniz? https://m.facebook.com/profile.php?id=506229789391355
Allahın laneti üstlerinde olsun!
Cartoons.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gn FB ama meraklandim. Wat voor pagina?
Ze zijn niet eens grappig. Wtf is hun bedoeling hiermee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cartoons.
http://pretmetmohammed.wordpress.com/
Provocatie. Isetmyfriendsonfire zal niet de enige zijn met een dergelijke reactie. Niet iedereen zal er zo mild op reageren. Een paar doodsbedreigingen erbij, en de cartoonist is beroemd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens grappig. Wtf is hun bedoeling hiermee.
Vrijheid v meningsuitingquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Provocatie. Isetmyfriendsonfire zal niet de enige zijn met een dergelijke reactie. Niet iedereen zal er zo mild op reageren. Een paar doodsbedreigingen erbij, en de cartoonist is beroemd.
Rond 11 pasquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halloooo waarom is er muziek te zien op mtv?Waar zijn de leuke series
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |