quote:Bij jongens speelt geloof nauwelijks een rol als het om seksuele ervaring gaat,
maar Islamitische jongens hebben wel veel vaker ervaring met betaalde seks. Een kwart van de
Islamitische jongens geeft bijvoorbeeld aan wel eens seks te hebben gehad met een prostituee,
tegenover 6% onder niet gelovige en Christelijke jongens.
volgens mij is de nieuwe versie '102 vragen over seks'quote:Op maandag 24 maart 2014 14:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Uit een boekje.
Waar ik het boekje zag (een jeugdsoos), stond er voorop: 101 vragen over seks. Maar het komt dus uit dat onderzoek.
[ afbeelding ]
Ik eet mn pizza sinds kort ook zo op, dat eet echt een stuk lekkerder.quote:
2012 - pagina 10:quote:Op maandag 24 maart 2014 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
overigens, meer cijfers van de bron: http://www.rutgerswpf.nl/content/seks-onder-je-25e-2012 (onderste .pdf)
Hoezo apart? Blijkbaar niet de juiste tegengekomen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben dan wel een apart geval. Heb nog nooit een verkering gehad, laat staan zoenen.
dat zal in deze kring minder apart beschouwd wordenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben dan wel een apart geval. Heb nog nooit een verkering gehad, laat staan zoenen.
Ik denk het. Ik doe een typische "jongens"opleiding (ict), en bijna de klas had geen vriendin. Had, inmiddels heeft bijna iedereen er wel een. En dat in een jaar tijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo apart? Blijkbaar niet de juiste tegengekomen.
twitter:gerardjoling twitterde op zondag 23-03-2014 om 19:56:17Wow!! Mag morgen 3 nummers zingen voor alle staatshoofden (nucleaire top) ben zeer vereerd. X Geer http://t.co/UiBflREH5g reageer retweet
twitter:NSS2014 twitterde op zondag 23-03-2014 om 21:32:45Als @gerardjoling zingt op #NSS 2014, is dat het liedje "Broodje Aap". reageer retweet
wejoo blockoquote:Op maandag 24 maart 2014 14:56 schreef Blocko het volgende:
Het is natuurlijk de bedoeling dat de vrouw haar frustraties kan uitten over haar minderwaardigheidscomplex. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die zit met zijn uiterlijk.
En je doet ICT, als je dat een beetje succesvol doet krijg je toch een mooi salaris? Money = Love.
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:58 schreef Blocko het volgende:
Ik kom terug om keihard relatieadvies te geven.
Beat that.
wat is toch die fascinatie/obsessie van turken met trouwen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:09 schreef Blocko het volgende:
Maar zarGon, ben jij inmiddels al getrouwd?
Iedereen is benieuwd naar zarGon jr.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat is toch die fascinatie/obsessie van turken met trouwen?
idd trouwen en kinderen, dat geeft turken bestaansrechtquote:Op maandag 24 maart 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen is benieuwd naar zarGon jr.
Hij lijkt op jou.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
idd trouwen en kinderen, dat geeft turken bestaansrecht![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |