Ik had het niet over jou. Ik vind de 'cartoons' beledigend naar mij toe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Xunk het volgende:
[..]
Verwijten dat ik jou beledig, en vervolgens niet zeggen waarom.
Aahhw.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
Dat je die plaatjes ook nog eens hier post zargon..
ook dat moet mogen kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
Dat je die plaatjes ook nog eens hier post zargon..
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook dat moet mogen kunnen
al is het maar om aan te tonen dat een blokkade op facebook geen nut heeft
en dat het leuk is om mensen te stangen - precies waar die cartoonisten van genieten
Probeerde ik vanochtend al uit te leggen, maar ze vinden dat dit moet kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan hier wel zogenaamd de verheven, verlichte en geïntegreerde verkaasde allochtoon uithangen door je ervaringen met familie en moslims, maar je begrijpt heus wel dat dit pure provocatie is. Wij moslims vatten dit op als zware belediging, waarom zou je dan zulke afbeeldingen moeten maken?
Jammer van de steken onder water. Ik was bijna diep ontroerd: een inhoudelijke reactie van jou.. Dat ik dat nog mag meemaken...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon, als jij dit vindt kunnen, raad ik je aan de Koran te bestuderen om het navragen aan een Imam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook dat moet mogen kunnen
al is het maar om aan te tonen dat een blokkade op facebook geen nut heeft
en dat het leuk is om mensen te stangen - precies waar die cartoonisten van genieten
Mijn excuses.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik vind de 'cartoons' beledigend naar mij toe.
ik vind het niet kunnen, maar het mag kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon, als jij dit vindt kunnen, raad ik je aan de Koran te bestuderen om het navragen aan een Imam.
Rightquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
als we alles maar gaan verbieden wat moslims als een belediging zien blijft er niets over
waarom zou dit niet kunnen dan? omdat jij van mening bent dat er een god is en dat het niet mag van jouw god?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Probeerde ik vanochtend al uit te leggen, maar ze vinden dat dit moet kunnen.
Wat stel jij rare vragen? Sorry, maar ik dacht dat jij wel verstandiger was dan dit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom zou dit niet kunnen dan? omdat jij van mening bent dat er een god is en dat het niet mag van jouw god?
Jij verdient vaak dan ook niet meer dan een 'quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer van de steken onder water. Ik was bijna diep ontroerd: een inhoudelijke reactie van jou.. Dat ik dat nog mag meemaken...
ik benader dit nu even niet als een turk of als een moslim...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat stel jij rare vragen? Sorry, maar ik dacht dat jij wel verstandiger was dan dit.
juist omdat moslims zo snel beledigd zijn en juist omdat ze zo agressief reageren is het zo leuk om te sarrenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:
zarGon, dat moslims snel beledigend zijn is een tweede en dat heeft hier eigenlijk niks mee te maken. Je snapt mijn punt niet, denk ik.
Ik ga geen rollenspel spelen met je. Jij als moslim zou goed moeten weten waarom ik beledigd ben. Çok şaçmalaştın, kusura bakma.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik benader dit nu even niet als een turk of als een moslim...
zie mij even als een nederlander, en vertel mij waarom dit niet zou mogen... let wel, ik deel niet dezelfde god als jij (of heb überhaupt een god, komt ook vaak voor bij nederlanders)
ik heb nergens iets gezegd over de mate waarin jij beledigd bentquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga geen rollenspel spelen met je. Jij als moslim zou goed moeten weten waarom ik beledigd ben. Çok şaçmalaştın, kusura bakma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |