Waarom zouden degene die dat niet delen dan wel provoceren? Ze weten heel goed wat de reacties zullen zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
juist omdat moslims zo snel beledigd zijn en juist omdat ze zo agressief reageren is het zo leuk om te sarren
ik snap je punt; het mag vanuit jouw geloofsovertuiging niet. het is alleen zo dat niet iedereen (het merendeel) jouw geloofsovertuiging deelt en meer waarde hecht aan andere zaken (zoals vrijheid van meningsuiting)
huh, op wie doel je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zouden degene die dat niet delen dan wel provoceren? Ze weten heel goed wat de reacties zullen zijn.
Daar draait het juist om...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:
zarGon, dat moslims snel beledigd zijn is een tweede en dat heeft hier eigenlijk niks mee te maken.
Ze hebben ook Allah getekend, dat vind ik misschien nog wat erger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of de moslims hiermee te beledigen.
Dat moslims of in ieder geval mensen die uit die cultuur komen hier om lachen of de afbeeldingen hier delen, wetende dat sommigen zich eraan gaan storen, snap ik dan weer minder.
Ik ben atheistisch. Maar mijn Christelijke en Joodse vrienden zijn totaal niet snel beledigd door dit soort cartoons over Christenen/Jezus en over Joden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig, eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of de moslims hiermee te beledigen.
Dat moslims of in ieder geval mensen die uit die cultuur komen hier om lachen of de afbeeldingen hier delen, wetende dat sommigen zich eraan gaan storen, snap ik dan weer minder.
Een poppetje die ze 'Allah' hebben genoemd, bedoel je. Ik voel me daar niet door beledigd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze hebben ook Allah getekend, dat vind ik misschien nog wat erger.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of mij als moslim hiermee te beledigen.
er wordt zo leuk op gereageerdquote:Dat moslims of in ieder geval mensen die uit die cultuur komen hier om lachen of de afbeeldingen hier delen, wetende dat sommigen zich eraan gaan storen, snap ik dan weer minder.
Dat maakt niet uit. Het is provocatie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Staan jullie werkelijk stil bij die cartoons? Mij doet het vrij weinig eerlijk gezegd. De Profeet wordt al 1400 jaar bespot en beschimpt, dus dit is echt niets nieuws. De tekenaars hebben geen greintje kennis over hem en zijn voor mij totaal niet in staat om de Profeet of mij als moslim hiermee te beledigen.
precies...quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een poppetje die ze 'Allah' hebben genoemd, bedoel je. Ik voel me daar niet door beledigd.
wat erger is natuurlijk de reacties eropquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is provocatie.
Zo naïef.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
precies...
als elke moslim nou zo reageerde zou het meteen stoppen
Niet iedereen reageert er op die manier op. Maar dit soort woede ontlok je wel bij veel moslims.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat erger is natuurlijk de reacties erop
DOOOD ZE MOETEN DOOODODO!O!O!!!
psychologie 101quote:
ach man, het overgrote deel van de moslims moet sowieso een gratis anger management-cursus aangeboden krijgenquote:[..]
Niet iedereen reageert er op die manier op. Maar dit soort woede ontlok je wel bij veel moslims.
Sowieso.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef zarGon het volgende:
je kunt je natuurlijk ook minder druk kunnen maken om een frigging getekend plaatjeiets met dag des oordeels en iedereen zijn eigen zonden, no?
Ach jongen. Niet zo lang geleden werden die woorden op een hele smerige en persoonlijke manier toegepast in deze reeks. Wat doe je eraan hè. Ik negeer het altijd. Had Weissman dat ook geadviseerd. Helaas tevergeefs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is provocatie.
Dus degene die wel kennis hebben kunnen hem wel beledigen?
Wilders krijgt gelijk, wat een schande.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
http://m.bbc.com/news/world-europe-26773702
-never mindquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ach jongen. Niet zo lang geleden werden die woorden op een hele smerige en persoonlijke manier toegepast in deze reeks. Wat doe je eraan hè. Ik negeer het altijd. Had Weissman dat ook geadviseerd. Helaas tevergeefs.
Welke bedoel je? Met die over Syrië?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef zarGon het volgende:
is wel een flink gespek dat gelekt is...
jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Met die over Syrië?
Mooie opsteker voor Assad en voor de familieleden van dienstplichtige Turken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef zarGon het volgende:
is wel een flink gespek dat gelekt is...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe
TURKEN IN DE MEDIA FTW!
Ik bel mijn mattie Erbatan wel..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga Lingo blokkeren dan gij Turkofoob!
[ afbeelding ]
blijft opmerkelijk... mocht dit de neergang/doodsteek van erdogan worden, dan flikt iemand die 8500 km verderop woont wat zowel het leger als linksen in al die jaren niet gelukt is; en het ironische is natuurlijk dat ze vroeger matties warenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooie opsteker voor Assad en voor de familieleden van dienstplichtige Turken.
Gulen kan je dus duidelijk maken... en kraken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
blijft opmerkelijk... mocht dit de neergang/doodsteek van erdogan worden, dan flikt iemand die 8500 km verderop woont wat zowel het leger als linksen in al die jaren niet gelukt is; en het ironische is natuurlijk dat ze vroeger matties waren
het is allemaal wel masterlijk gepland... eerst een paar kleine lekkages waardoor de druk op erdoan en de regering toenam, en dan net drie dagen voor de verkiezingen een gelekte tape van dit formaat...
Ahumquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
magnificent, ik begin je meer en meer gelijk te geven wat betreft erdoğan
Yes, heb je het licht gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
magnificent, ik begin je meer en meer gelijk te geven wat betreft erdoğan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sabah sabah..
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
ik ga helemaal stuk om de commentsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Unsurprisingly, his parents are unimpressed.
“I got an email from my dad that wasn’t entirely positive, saying ‘What on earth have you done?! Do you think you are coming home with that!? Your mother has had a break down’,” he said.
But that hasn’t effected the teen, who considers himself a “living billboard”.
“But I think all this is just fun. Maybe it won’t be as fun when I’m 50 or 60-years-old, but it’s my choice,” he said.
des te meer ik het niet vind kunnen dat chp flirt met gülenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 05:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yes, heb je het licht gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |