Welke bedoel je? Met die over Syrië?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef zarGon het volgende:
is wel een flink gespek dat gelekt is...
jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Met die over Syrië?
Mooie opsteker voor Assad en voor de familieleden van dienstplichtige Turken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef zarGon het volgende:
is wel een flink gespek dat gelekt is...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe
TURKEN IN DE MEDIA FTW!
Ik bel mijn mattie Erbatan wel..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga Lingo blokkeren dan gij Turkofoob!
[ afbeelding ]
blijft opmerkelijk... mocht dit de neergang/doodsteek van erdogan worden, dan flikt iemand die 8500 km verderop woont wat zowel het leger als linksen in al die jaren niet gelukt is; en het ironische is natuurlijk dat ze vroeger matties warenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooie opsteker voor Assad en voor de familieleden van dienstplichtige Turken.
Gulen kan je dus duidelijk maken... en kraken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
blijft opmerkelijk... mocht dit de neergang/doodsteek van erdogan worden, dan flikt iemand die 8500 km verderop woont wat zowel het leger als linksen in al die jaren niet gelukt is; en het ironische is natuurlijk dat ze vroeger matties waren
het is allemaal wel masterlijk gepland... eerst een paar kleine lekkages waardoor de druk op erdoan en de regering toenam, en dan net drie dagen voor de verkiezingen een gelekte tape van dit formaat...
Ahumquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
magnificent, ik begin je meer en meer gelijk te geven wat betreft erdoğan
Yes, heb je het licht gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
magnificent, ik begin je meer en meer gelijk te geven wat betreft erdoğan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sabah sabah..
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
ik ga helemaal stuk om de commentsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Unsurprisingly, his parents are unimpressed.
“I got an email from my dad that wasn’t entirely positive, saying ‘What on earth have you done?! Do you think you are coming home with that!? Your mother has had a break down’,” he said.
But that hasn’t effected the teen, who considers himself a “living billboard”.
“But I think all this is just fun. Maybe it won’t be as fun when I’m 50 or 60-years-old, but it’s my choice,” he said.
des te meer ik het niet vind kunnen dat chp flirt met gülenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 05:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yes, heb je het licht gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |