Wtf is dit man..... is dit echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.pakistantoday.(...)stence-anti-islamic/
İnderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
des te meer ik het niet vind kunnen dat chp flirt met gülen
gülen is echt een paar treden erger met zijn sekte dan erdoğan met zijn grootheidswaanzin... wil niet gaan spotten met kanker, maar definitie/eigenschappen daarvan komt/komen goed overeen met gülen...
Dat is de cultuur dus daar moet je respect voor hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Beseffen die gasten wel dat hij niet zou bestaan zonder vrouwen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is de cultuur dus daar moet je respect voor hebben.
Geen idee maar het lijken mij geen grote denkersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beseffen die gasten wel dat hij niet zou bestaan zonder vrouwen?
quote:Fethullah Gülen'in 1990 yılında aldığı yeşil pasaportun usulsüz yöntemlerle alındığı tespit edilerek Erzurum Valiliği tarafından iptal edildiği bildirildi.
Vast niet. Als substantie (en dus als vrouw) verboden of afgekeurd zijn, heeft namelijk geen betekenis.quote:
is fakequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Over het algemeen is het er best oke, steeds beter (lees meer autochtonen) aan het worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Mijn ouders staan op het punt om een huis te kopen in Amsterdam. Nu heb ik een aantal leuke appartementen in Bos en Lommer gespot, maar hoe 'erg' is het daar nou? Qua hangjongeren en 's avonds op straat? Net zo erg als Nieuw West bijvoorbeeld?
Deel je je research-resultaten met ons? Kan ik goed gebruiken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Mijn ouders staan op het punt om een huis te kopen in Amsterdam. Nu heb ik een aantal leuke appartementen in Bos en Lommer gespot, maar hoe 'erg' is het daar nou? Qua hangjongeren en 's avonds op straat? Net zo erg als Nieuw West bijvoorbeeld?
Als ik google krijg ik mensen met gewaden te zien. Ik ga binnenkort even rondkijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over het algemeen is het er best oke, steeds beter (lees meer autochtonen) aan het worden.
Bos en Lommerplein woonde mijn zuster enige tijd en zonder problemen, hendig veul winkels ook.
Wat zijn je eisen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deel je je research-resultaten met ons? Kan ik goed gebruiken?
Kom naar de andere kant, word steeds hipperquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Levendige doch rustige buurt (als in: er moet geleefd worden, maar geen hangjongeren).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Als ik google krijg ik mensen met gewaden te zien. Ik ga binnenkort even rondkijken
[..]
Wat zijn je eisen?
Dapperbuurt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef expans het volgende:
[..]
Kom naar de andere kant, word steeds hipper
Ik heb meer junks in mn buurt dan fucking haren op me hoofd en er zijn gasten die met hun moeder en vader zijn beroofdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Unlabeled het volgende:
Dag fokkers,
Veel Mocro's... yapma.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over het algemeen is het er best oke, steeds beter (lees meer autochtonen) aan het worden.
Bos en Lommerplein woonde mijn zuster enige tijd en zonder problemen, hendig veul winkels ook.
Oeh... Tell me morequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef expans het volgende:
[..]
Kom naar de andere kant, word steeds hipper
De pijp is nice, maar helaas te duur. Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel niet-nederlanders of nederlanders er wonen. Zolang ze zich niet als stel tokkies gedragen vind ik het prima.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Levendige doch rustige buurt (als in: er moet geleefd worden, maar geen hangjongeren).Nu ik in een "blanke" wijk woon weet ik dat ik wel graag ook niet-Nederlanders in de buurt wil, dat zorgt toch voor een leuke sfeer. Niet te veel (zoals de Turkenbuurt waar ik vandaan kom
)..
Ik heb al wat rondgekeken in Bos en Lommer en de Pijp. Er zijn straten die voldoen aan mijn eisen, maar ook straten die absoluut niet voldoen aan mijn eisen.
In Bos en Lommer bedoel je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb meer junks in mn buurt dan fucking haren op me hoofd en er zijn gasten die met hun moeder en vader zijn beroofd
Was van een liedje over Damscoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oeh... Tell me more
[..]
De pijp is nice, maar helaas te duur. Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel niet-nederlanders of nederlanders er wonen. Zolang ze zich niet als stel tokkies gedragen vind ik het prima.
[..]
In Bos en Lommer bedoel je?
Ik heb het over mn tantes ervaringen. Unlabeled, het is gezellig maar er is veel sociale controle en diefstal. Mn tante voelt zich niet fijn met een jurkje aan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef Che_ het volgende:
Stimorol- weet niet, die komt er 1 x per jaar
Ik woon het liefs in het kasteel van Versailles. Ze moeten het interieur wel Ottomaans (of misschien modern) inrichtenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Would not hit, dus nee![]()
Ik ben niet zo'n fan van nieuwbouw. Het liefst woon ik in een karakteristiek herenhuis uit de 17e eeuw aan de Prinsengracht met Moszkowicz als buurman
Daar in de buurt ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dapperbuurt?
Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet gekeken.
Mix van nieuwbouw / renovatie + sociale huur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oeh... Tell me more
[..]
De pijp is nice, maar helaas te duur. Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel niet-nederlanders of nederlanders er wonen. Zolang ze zich niet als stel tokkies gedragen vind ik het prima.
[..]
In Bos en Lommer bedoel je?
Graag gedaan, jullie kaas en vrouwen zijn ook heerlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Krunep het volgende:
Ik ben een Hollander maar ik wou alleen even zeggen dat jullie Turkse pizza's FOK!ing lekker zijn
Eet jij de Turkse pizza's met mes en vork?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Krunep het volgende:
Ik ben een Hollander maar ik wou alleen even zeggen dat jullie Turkse pizza's FOK!ing lekker zijn
Nopequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eet jij de Turkse pizza's met mes en vork?
Klopt helemaal. Tis dat het interieur om te kotsen is anders had ik het ook wel geweten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik woon het liefs in het kasteel van Versailles. Ze moeten het interieur wel Ottomaans (of misschien modern) inrichten; ik heb namelijk niet zoveel met een gouden interieur
Ik ben nooit in het oostelijke deel geweest. Ik zal eens rondkijken daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:14 schreef expans het volgende:
[..]
Daar in de buurt ja.
[..]
Mix van nieuwbouw / renovatie + sociale huur.
Altijd druk op straat, inclusief hoodrats maar ook veel studenten
Alles binnen handbereik
Binnen 20 minuten stad in met OV
Genoeg groen
En je kan kiezen uit 100% allochtonen of 100% autochtoon of gemixt.
Wat wil je nog meer?
Voor een niet-amsterdammer nogal een afgelegen plek. Ik zie alleen een miezerige bushalte op de kaart staanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Omgeving cruquiusweg is ook gemixed en rustig, niet duur ook.
Zoiets bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Voor een niet-amsterdammer nogal een afgelegen plek. Ik zie alleen een miezerige bushalte op de kaart staan![]()
Bedankt voor de tip though
De woningen in die buurt zien er niet echt Amsterdams uit...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik eigenlijk![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-hildo-kropplein-61/
Kan je makkelijk de auto kwijt, de bus stopt voor de deur en je loopt zo naar de Molukkenstraat voor de boodschappen & grijze wolven
hehehequote:"Ulan öküz Anadolulu! Sizin milliyetçilikle, komünizm ile ne işiniz var? Milliyetçilik lâzımsa bunu biz yaparız. Komünizm gerekirse onu da biz getiririz. Sizin iki vazifeniz var: Birincisi, çiftçilik yapıp mahsul yetiştirmek. İkincisi, askere çağırdığımızda askere gelmek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |