quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.
En het was wel een serieuse vraag?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
Ik had niet gelezen waardoor het kwam ofzo.
Ik kan geen Turks.quote:
SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat filmpje, jeetje jeetje. Wat een treurnis weer.SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
Zero problems met wie dan ook was het credo toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.
De sfeer van nu is er nog nooit geweest. 1 + 1 is 2. Of je moet jou zijn. Dan is t niet zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.
Die reacties van die wijven eronder dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat filmpje, jeetje jeetje. Wat een treurnis weer.
Kun je geen Turks? Ook niet praten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan geen Turks.En was wel een serieuze vraag omdat je best? wel defensief overkwam. Hoor meerdere mensen slecht praten over Erdogan. Vandaar dat ik mij dat afvroeg.
sirkhquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reacties van die wijven eronder dan.
Akp mensen plegen resmen sirkhals ze zeggen onu Allah yolladi. Mongolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Vertaal ze voor me. De vertaling van facebook is niet alles.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reacties van die wijven eronder dan.
Akp mensen plegen resmen sirkhals ze zeggen onu Allah yolladi. Mongolen.
Ik ben geen Turk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kun je geen Turks? Ook niet praten?
Nequote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertaal ze voor me. De vertaling van facebook is niet alles.
[..]
Ik ben geen Turk.
Maar het is een Turkse nieuwsartikel?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan geen Turks.En was wel een serieuze vraag omdat je best? wel defensief overkwam. Hoor meerdere mensen slecht praten over Erdogan. Vandaar dat ik mij dat afvroeg.
Welk sfeer?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De sfeer van nu is er nog nooit geweest. 1 + 1 is 2. Of je moet jou zijn. Dan is t niet zo.
Nee, niemand houdt van aandachtshoerenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een medemens.![]()
Trouwens, zou dat goed staan op je C.V.? ACTIVISTE BY FEMEN!@!!!
Gebrainwashed? Door de media die slecht praat over Erdogan?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar het is een Turkse nieuwsartikel?
Defensief? Nee hoor, gewoon niet gebrainwashed.
Oh. Nou gelukkig leef ik niet op het randje.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niemand houd van aandachtshoeren
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Het zou je zus/moeder maar zijn...SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
![]()
Nee. Ik doelde op Stimo, dat er twee families op de vuist gaan, doden vallen tijdens verkiezingen, gooit zij op Erdogan, dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gebrainwashed? Door de media die slecht praat over Erdogan?
[..]
Oh. Nou gelukkig leef ik niet op het randje.
Andersom laat Erdogan een scheet en is het de schuld van anderen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde op Stimo, dat er twee families op de vuist gaan, doden vallen tijdens verkiezingen, gooit zij op Erdogan, dat vind ik kortzichtig.
Iemand laat een scheet en het is de schuld van Erdogan.
Nee, ik wil da je sorry zegt. Ben helemaal geen Jood.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even lurken i.v.m. verkiezingen, ben weer weg, ltr brah.
Ja, ok daar heb je zeker een punt. Maar zo gaat dat altijd met dat soort zaken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde op Stimo, dat er twee families op de vuist gaan, doden vallen tijdens verkiezingen, gooit zij op Erdogan, dat vind ik kortzichtig.
Iemand laat een scheet en het is de schuld van Erdogan.
Andersom? Ik heb het niet over de volk in Turkije of je buren ofzo. Ik heb het over de Turken op FOK!.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Andersom laat Erdogan een scheet en is het de schuld van anderen.
Turken zijn nou eenmaal fanatieke groepsdieren die niet voor zichzelf kunnen nadenken, beide kanten hoor. Allemaal meelopers, zowel de anti's als de pro's.
Mijn twee centen, doei.
houdquote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niemand houd van aandachtshoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik wil da je sorry zegt. Ben helemaal geen Jood.
Erdogan pleegt corruptie maar het ligt aan social media.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Andersom? Ik heb het niet over de volk in Turkije of je buren ofzo. Ik heb het over de Turken op FOK!.
Kom eens met voorbeelden voordat je wegloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |