resultaten komen pas na 17:00 uurquote:Op zondag 30 maart 2014 11:49 schreef expans het volgende:
Zijn er al resultaten / voorspellingen betreft de verkiezingen?
Probeer eens salca sucuk kasar peyniriquote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Ik ga maar eens lunchen (karışık tost).
Regelrechte zelfmoord dusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik eigenlijk![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-hildo-kropplein-61/
Kan je makkelijk de auto kwijt, de bus stopt voor de deur en je loopt zo naar de Molukkenstraat voor de boodschappen & grijze wolven
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:26 schreef Intellectueel het volgende:
6 doden in Turkije vandaag bij gevechten tijdens het stemmen:
http://www.cnnturk.com/ha(...)alarinda-kan-dokuldu
Edit: 8 doden inmiddels.
Gooi het maar op Erdogan, typischquote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aan wie ligt het dan? Serieuze vraag..
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.
En het was wel een serieuse vraag?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
Ik had niet gelezen waardoor het kwam ofzo.
Ik kan geen Turks.quote:
SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat filmpje, jeetje jeetje. Wat een treurnis weer.SPOILER: NSFW - FEMEN demonstreert topless bij stemlokaal premierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die comments (over okselhaar)...![]()
Zero problems met wie dan ook was het credo toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.
De sfeer van nu is er nog nooit geweest. 1 + 1 is 2. Of je moet jou zijn. Dan is t niet zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.
Die reacties van die wijven eronder dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat filmpje, jeetje jeetje. Wat een treurnis weer.
Kun je geen Turks? Ook niet praten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan geen Turks.En was wel een serieuze vraag omdat je best? wel defensief overkwam. Hoor meerdere mensen slecht praten over Erdogan. Vandaar dat ik mij dat afvroeg.
sirkhquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reacties van die wijven eronder dan.
Akp mensen plegen resmen sirkhals ze zeggen onu Allah yolladi. Mongolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Vertaal ze voor me. De vertaling van facebook is niet alles.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reacties van die wijven eronder dan.
Akp mensen plegen resmen sirkhals ze zeggen onu Allah yolladi. Mongolen.
Ik ben geen Turk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kun je geen Turks? Ook niet praten?
Nequote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertaal ze voor me. De vertaling van facebook is niet alles.
[..]
Ik ben geen Turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |