Ik woon het liefs in het kasteel van Versailles. Ze moeten het interieur wel Ottomaans (of misschien modern) inrichtenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Would not hit, dus nee![]()
Ik ben niet zo'n fan van nieuwbouw. Het liefst woon ik in een karakteristiek herenhuis uit de 17e eeuw aan de Prinsengracht met Moszkowicz als buurman
Daar in de buurt ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dapperbuurt?
Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet gekeken.
Mix van nieuwbouw / renovatie + sociale huur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oeh... Tell me more
[..]
De pijp is nice, maar helaas te duur. Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel niet-nederlanders of nederlanders er wonen. Zolang ze zich niet als stel tokkies gedragen vind ik het prima.
[..]
In Bos en Lommer bedoel je?
Graag gedaan, jullie kaas en vrouwen zijn ook heerlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Krunep het volgende:
Ik ben een Hollander maar ik wou alleen even zeggen dat jullie Turkse pizza's FOK!ing lekker zijn
Eet jij de Turkse pizza's met mes en vork?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Krunep het volgende:
Ik ben een Hollander maar ik wou alleen even zeggen dat jullie Turkse pizza's FOK!ing lekker zijn
Nopequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eet jij de Turkse pizza's met mes en vork?
Klopt helemaal. Tis dat het interieur om te kotsen is anders had ik het ook wel geweten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik woon het liefs in het kasteel van Versailles. Ze moeten het interieur wel Ottomaans (of misschien modern) inrichten; ik heb namelijk niet zoveel met een gouden interieur
Ik ben nooit in het oostelijke deel geweest. Ik zal eens rondkijken daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:14 schreef expans het volgende:
[..]
Daar in de buurt ja.
[..]
Mix van nieuwbouw / renovatie + sociale huur.
Altijd druk op straat, inclusief hoodrats maar ook veel studenten
Alles binnen handbereik
Binnen 20 minuten stad in met OV
Genoeg groen
En je kan kiezen uit 100% allochtonen of 100% autochtoon of gemixt.
Wat wil je nog meer?
Voor een niet-amsterdammer nogal een afgelegen plek. Ik zie alleen een miezerige bushalte op de kaart staanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Omgeving cruquiusweg is ook gemixed en rustig, niet duur ook.
Zoiets bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Voor een niet-amsterdammer nogal een afgelegen plek. Ik zie alleen een miezerige bushalte op de kaart staan![]()
Bedankt voor de tip though
De woningen in die buurt zien er niet echt Amsterdams uit...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik eigenlijk![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-hildo-kropplein-61/
Kan je makkelijk de auto kwijt, de bus stopt voor de deur en je loopt zo naar de Molukkenstraat voor de boodschappen & grijze wolven
hehehequote:"Ulan öküz Anadolulu! Sizin milliyetçilikle, komünizm ile ne işiniz var? Milliyetçilik lâzımsa bunu biz yaparız. Komünizm gerekirse onu da biz getiririz. Sizin iki vazifeniz var: Birincisi, çiftçilik yapıp mahsul yetiştirmek. İkincisi, askere çağırdığımızda askere gelmek
resultaten komen pas na 17:00 uurquote:Op zondag 30 maart 2014 11:49 schreef expans het volgende:
Zijn er al resultaten / voorspellingen betreft de verkiezingen?
Probeer eens salca sucuk kasar peyniriquote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Ik ga maar eens lunchen (karışık tost).
Regelrechte zelfmoord dusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik eigenlijk![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-hildo-kropplein-61/
Kan je makkelijk de auto kwijt, de bus stopt voor de deur en je loopt zo naar de Molukkenstraat voor de boodschappen & grijze wolven
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:26 schreef Intellectueel het volgende:
6 doden in Turkije vandaag bij gevechten tijdens het stemmen:
http://www.cnnturk.com/ha(...)alarinda-kan-dokuldu
Edit: 8 doden inmiddels.
Gooi het maar op Erdogan, typischquote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Die Erdogan is echt goed voor de stabiliteit daar.
Dat twee families met elkaar op de vuist gaan en elkaar neersteken? In ieder geval niet aan Erdogan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aan wie ligt het dan? Serieuze vraag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |