Dan zie ik bij CNN Turk ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:33 schreef zarGon het volgende:
Ik zie wel tegenstrijdige resultaten..
Ik hoor net dat CHP voorstaat in Ankara.
twitter:wsjemre twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:37:49#Turkey's main-opposition CHP's Ankara mayor candidate Yavas says early count shows 50% support, warying poll numbers are plot to rig vote. reageer retweet
Cihan = gulenciquote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoorde dat verschillende news agencies resultaten van verschillende districten in gemeenten waarschijnlijk als eerst ontvangen en doorgeven. Dit zou het kunnen verklaren.
quote:
| 1 2 3 4 | ANKARA CHP 211b %44,48 AKP 210b %44,30 MHP 38.2b %8,04 |
Mansur Yavaş (CHP) heeft al de overwinning opgeëist in Ankara. Hij claimt dat ze ongeveer 50% van de stemmen hebben gekregen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
AKP maakt weer een inhaalslag lijkt het.
Dan is hij er vroeg bij; pas 17% van de stemmen zijn geteld in Ankara.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mansur Yavaş (CHP) heeft al de overwinning opgeëist in Ankara. Hij claimt dat ze ongeveer 50% van de stemmen hebben gekregen.
Geen CHP?? Hayret.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:09 schreef Intellectueel het volgende:
Turkey's first communist mayor in Tunceli/Dersim province!
[ afbeelding ]
Mansur Yavaş zaferini ilan ettiquote:Op zondag 30 maart 2014 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan is hij er vroeg bij; pas 17% van de stemmen zijn geteld in Ankara.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Opmerkelijk dat Erdogan niet wordt afgestraft lijkt te worden. Ik had echt verwacht dat hij afgestraft zou worden voor zijn pogingen tot censuur..
Niet iedereen; ongeveer de helft van de stemmers. De oppositie is te zwak om Erdogan serieuze weerstand te bieden.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Iedereen staat nog achter hem. Zoals verwacht.
Je mist het woordje 'nog'. Iedereen die achter hem stond, staat nog steeds achter hem. Dat is wat Stimo zegt.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet iedereen; ongeveer de helft van de stemmers. De oppositie is te zwak om Erdogan serieuze weerstand te bieden.
Weet je waar ik vooral naar benieuwd ben? Het stemgedrag van de 'internet-generatie'.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Iedereen staat nog achter hem. Zoals verwacht.
Hij praat poep.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mansur Yavaş zaferini ilan etti
CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş, parti merkezinde bir açıklama yaparak Ankara'daki seçimi kazandıklarını açıkladı.
http://www.cnnturk.com/ha(...)s-zaferini-ilan-etti
Al vroeg ja.
Waarom wil je Melih weg?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan zie ik bij CNN Turk ja.
Werd eens tijd dat Melih Gokcek van zijn troon wordt gestoten.
Ik doel op de AKP stemmers. Hala Erdogan diye bagriyorlar.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet iedereen; ongeveer de helft van de stemmers. De oppositie is te zwak om Erdogan serieuze weerstand te bieden.
Internet generatie? Wie bedoel je daarmee? Mensen tussen 18-30 jaar ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet je waar ik vooral naar benieuwd ben? Het stemgedrag van de 'internet-generatie'.
Heb je Melih z'n twitter account gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je Melih weg?.
(Jij weet meer als Ankarali..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |