Ik raakte in paniek en toen deed ik Broken Bells maar bedacht me daarna dat ik de titel van After the Disco al had gehadquote:
dat deed ik ook, maar ik heb dat met heel veel dingenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het toch knap dat je in die letters - die overduidelijk letters zijn - niets dan gebouwen ziet.
Dan kijk je echt met een half oog.
Hier wel nog.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
Dit is trouwens geen reeks meer. Heb ik dat gedaan?
je hebt het topic gehacktquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
http://gizmodo.com/thanks(...)py-of-its-1552146770quote:Thanks to Jay-Z, Wu-Tang Will Sell Just One Copy of Its Secret Album.
You've heard of rare records before, but what Wu-Tang Clan is planning for its stealthy double album, The Wu–Once Upon a Time in Shaolin, is unprecedented. The legendary rap group will sell only one copy, encased in an engraved silver and nickel box. It will be very, very expensive.
It's actually a brilliant plan. When explaining the album to Forbes, the RZA spared no hyperbole. "We're about to put out a piece of art like nobody else has done in the history of [modern] music," the legendary rapper said. "We're making a single-sale collector's item. This is like somebody having the scepter of an Egyptian king."
Indeed, before it's put up for sale, the album and box (engraved by British-Moroccan artist Yahha) will travel to galleries and art museums. The Tate Modern is among them, according to Wu-Tang member Cilvaringz who's been in charge of the album for the past few years. Cilvaringz told Forbes that he got the idea to sell only one copy came after Samsung paid Jay-Z $5 million to "leak" his latest album, Magna Carta. Wu-Tang also expects to fetch a multimillion dollar figure.
Like Magna Carta, there's a chance that Wu-Tang will sell the album to a brand which would then have the right to release it to the general public. However, what's more interesting is the idea that it would go to a single seller who could also release it. And, while Wu-Tang is keeping a tight lid on this project, there's always the chance that it could just leak, which would be a fascinating case study for music pirating and downloading. How fiercely, for instance, will Wu-Tang fans chase after that single copy?
Again, Wu-Tang sounds serious about keeping this one off of the torrents. The group even suggests that the gallery-goers who will pay $30 to $50 to listen to the 31 songs on the 128-minute album will be patted down to ensure they're not carrying recording devices. They'll also be forced to listen to the album through headphones. Of course, when it could be the only time you'll ever hear that specific music, you'd probably want to block out any and all distractions.
Gefeliciteerd met Europees voetbal trouwensquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
Moet Ajax eerst nog winnenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Europees voetbal trouwens
En leuke plaat van Temples.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:49 schreef kciR het volgende:
Dit is wel een bizar (vernieuwend?) project van Wu-Tang Clan. In ieder geval nooit eerder vertoond door een grote act. Ben benieuwd wat het gaat opleveren (in de zin van, hoe en of de muziek zal verspreiden).
[..]
http://gizmodo.com/thanks(...)py-of-its-1552146770
(link naar een uitgebreider artikel is er ook te vinden op Forbes)
Ik heb hem ook maar eens opgezet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor een meesterwerkje in de jaren '90:
[ afbeelding ]
Alleen de cover art is al geniaal
http://www.musicmeter.nl/album/198
Ja, wat ze willen is natuurlijk dat hij door een commerciële partij wordt opgekocht voor een flinke bak geld. Dat zijn ze binnen en mag die koper voor de verspreiding zorgen. (a la Jay-Z met Samsung dus)quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Een hoop media-aandacht om niets. Dat album lekt toch wel. En stel dat de astronomisch kleine kans zich voordoet dat het niet lekt, dan dooft het ook als een nachtkaars uit. Het is pure fannaaierij, dit.
Lijk me sowieso sterk als het uitkomt, long read:quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:49 schreef kciR het volgende:
Dit is wel een bizar (vernieuwend?) project van Wu-Tang Clan. In ieder geval nooit eerder vertoond door een grote act. Ben benieuwd wat het gaat opleveren (in de zin van, hoe en of de muziek zal verspreiden).
[..]
http://gizmodo.com/thanks(...)py-of-its-1552146770
(link naar een uitgebreider artikel is er ook te vinden op Forbes)
Future Islands leek me een beetje saai, maar het is eigenlijk best een leuke plaatquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:14 schreef kciR het volgende:
Al vaker gepost hier, maar een heerlijk nummertje
Heb net ook Future Islands geprobeerd, doet mij erg denken aan Wild Beasts. (Wat positief is). Ik ga hem nog een keer goed beluisteren.
"Het is echt het beste album ooit! Kom luisteren!"quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Goed idee van de Wu-Tang Clan. Waarschijnlijk maken ze een middelmatig, totaal irrelevant album, en dan verdienen ze er nog wat geld op, omdat er genoeg randdebielen zijn die naar 't museum gaan om naar zo'n plaat te luisteren. Vast op de PonoPlayer van ome Neil, ook al zo'n ongelooflijk non-project.
Deze post kan als onnodig grievend beschouwd worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is ook niet nodig joh, knul. Bidden helpt namelijk niet.
Jij hebt duidelijk nooit Bruce Almighty gezien, met je ongelovige prietpraat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is ook niet nodig joh, knul. Bidden helpt namelijk niet.
Nu het toch over God en bidden en zo gaatquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post kan als onnodig grievend beschouwd worden.
God komt wel vaker in titels van nummers voor:quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu het toch over God gaat
Ik vond dit een intrigerend nummer van Nick Cave, kwam toevallig langs
Toch wel bijzonder hoe dit liedje over God gaat. Het is niet hatelijk of 'blasfemisch', maar wel met de nodige ironie.
Uiteraard, maar ik vind de manier van Cave wel mooi. Of het in de titel staat zegt niet zoveel over de inhoud en hoe er over God wordt gesproken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
God komt wel vaker in titels van nummers voor:
Een van zijn beste vind ik. Zo mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu het toch over God en bidden en zo gaat
Ik vond dit een intrigerend nummer van Nick Cave, kwam toevallig langs
Toch wel bijzonder hoe dit liedje over God gaat. Het is niet hatelijk of 'blasfemisch', maar wel met de nodige ironie.
Die gaan allemaal niet over Godquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
God komt wel vaker in titels van nummers voor:
Die van Amos welquote:
Nee, klopt. Dan is Sinnerman mijn favoriet:quote:
Echt de indie versie van Lady Gagaquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een pijnlijk filmpje is dit weer. St. Vincent is echt mijn erger-momentje van de dag geworden, daar ben ik 'r dan wel weer dankbaar voor, want dan verlies ik wat van mijn negatieve energie.
Ja, haar album was best leuk, maar wat een goor, inhoudsloos aandachtwijf. En maar interessant lopen doen met rare uitspraakjesquote:
Dat doen sommige mensen hier toch ook?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
En maar interessant lopen doen met rare uitspraakjes![]()
Daar maak ik mij ook wel eens schuldig aan ja. Ik zal eerlijk zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen hier toch ook?
Ik doe niet anders.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen hier toch ook?
Excuseer hem, hij had de verkeerde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind de manier van Cave wel mooi. Of het in de titel staat zegt niet zoveel over de inhoud en hoe er over God wordt gesproken.
Dat inhoud van het nummer van Qotsa vind ik bijvoorbeeld niet echt heel boeiend. Gaat ook nauwelijks over God of zo.
Ieder antwoord is een totale wanvertoning van misplaatste en geforceerde ironie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:11 schreef DO2 het volgende:
Maar wat is er zo ergerlijk aan haar in dat filmpje? Ik mis blijkbaar iets. De bril, ofzo?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef Maxerazzi het volgende:
* Maxerazzi pakt z'n Ray-Ban
Ik dacht vandaag nog: man, waarom zijn kuikens niet wereldleiders? Vinden jullie dat niet super grappig en stoer, zo'n random thought?
Ja, ik denk toch dat je haar iets te serieus neemt, Max.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef Maxerazzi het volgende:
* Maxerazzi pakt z'n Ray-Ban
Ik dacht vandaag nog: man, waarom zijn kuikens niet wereldleiders? Vinden jullie dat niet super grappig en stoer, zo'n random thought?
Ja, echt leuk zo'n gimmickquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:14 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ik denk toch dat je haar iets te serieus neemt, Max.
Ik heb even het begin voor je getranscribeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:11 schreef DO2 het volgende:
Maar wat is er zo ergerlijk aan haar in dat filmpje? Ik mis blijkbaar iets. De bril, ofzo?
quote:I just feel like, if, a lot of haters, you know, like, half human half butterfly creature that when you lose part of your skeletal system, it's like kinda like give you money, like, incentivise this totally natural process, which is losing part of your exoskeleton.
Nee hoor, want alles wat ik van Oasis ken vind ik kut, mja ik ben dan ook Blur fan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg als ik maar 2 albums van Oasis goed vind?
Ligt eraan welke twee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg als ik maar 2 albums van Oasis goed vind?
Ik verwacht ook niet dat ze er serieus op ingaat, maar haar hele houding is gewoon ronduit kut. Ze is ook gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef DO2 het volgende:
Jullie nemen dat interview veel te serieus, man. De vragen gaan toch ook helemaal nergens over.
Volgens mij neemt St. Vincent de vragen ook te serieus (vooral de eerste).quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef DO2 het volgende:
Jullie nemen dat interview veel te serieus, man. De vragen gaan toch ook helemaal nergens over.
En toch zijn andere mensen in staat een antwoord te geven waardoor ik ze niet meteen haat. Onzinvragen of niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef DO2 het volgende:
Nee, maar dat laatste spreekt voor zich. Ken jij een grappige vrouw?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat ze er serieus op ingaat, maar haar hele houding is gewoon ronduit kut. Ze is ook gewoon niet grappig.
Ik vind dat ze een vervelende manier van praten heeft, lastige woorden gebruikt waar ze de betekenis niet van kent, er absurd uit ziet en een slecht gevoel voor humor heeft. Als dat geen argumenten zijn om iemand niet te mogen weet ik niet wat er overblijft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:19 schreef DO2 het volgende:
Ja, het zijn onzinnige antwoorden op onzinnige vragen. Da's blijkbaar haar manier van 'grappig doen'.
Moet dat echt uitgelegd worden?
Gebruikt ie lipglossquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij neemt St. Vincent de vragen ook te serieus (vooral de eerste).
Wist trouwens niet dat Earl Sweatshirt zo jong is:
Ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gebruikt ie lipgloss
Om die opmerkingen over bejaarden ruiken moest ik wel lachen
Dit is een slecht voorbeeld want ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, DO2, eigenlijk heb je ook gelijk, want hoezo bestaan er eigenlijk geen wafelijzers in de vorm van een Jigglypuff, want zeg nou zelf, als er ergens ballonnen nodig zijn, dan is 't wel in de achtertuin van een tamboerijnenwerkplaats, hihihi.
Dig Out Your Soul en Definitely Maybequote:Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt eraan welke twee.
De gleuf, Tsjokquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een vervelende manier van praten heeft, lastige woorden gebruikt waar ze de betekenis niet van kent, er absurd uit ziet en een slecht gevoel voor humor heeft. Als dat geen argumenten zijn om iemand niet te mogen weet ik niet wat er overblijft.
Ja, dan mag het dus niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dig Out Your Soul en Definitely Maybe
Anders was je wel weggeweest na al mijn postsquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef DO2 het volgende:
Het is niet grappig, nee. Maar ik vind jullie reacties nogal... overtrokken.
Ik erger me blijkbaar toch wat minder snel.
Nee. Helaasquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dan mag het dus niet.
(What's the Story) Morning Glory? moet altijd genoemd worden in een top 2 van Oasis.
Een van de weinige keren dat 'pretentieus' goed gebruikt wordt hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
DO2, 't gaat wel wat dieper dan dat filmpje van daarnet. St. Vincent is het voorbeeld van een zogenaamde culturele elite uit New York (waar ook opperkneus Casablancas tot behoort bv.) die totaal niet weten waar ze 't over hebben, maar gewoon niet hun bek kunnen houden. Het is gewoon stuitend om te zien hoe oppervlakkig die figuren zijn met z'n allen, maar bijna omkomen in de pretenties. Ik vind 't echt te pijnlijk voor woorden, en dan ook hoe men reageert op zo'n laatste plaat als die van St. Vincent. Dat gaat niet verder dan wat 'heuh heuh technologie, we zijn allemaal machines', en vervolgens wordt 't door dat hele kliekje nep-intellectuelen opgehemeld alsof het een briljante analyse is van de hedendaagse maatschappij. Gadverdamme, echt waar.
Ik vraag me af of ze echt weet wat kinetische energie isquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:27 schreef DO2 het volgende:
In een normaal interview komt ze mijns inziens ook vrij normaal/oprecht over, hoor:
Waar? Ik heb geen zin om een half uur hiernaar te luisteren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze echt weet wat kinetische energie is![]()
Het zit echt diep, he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
DO2, 't gaat wel wat dieper dan dat filmpje van daarnet. St. Vincent is het voorbeeld van een zogenaamde culturele elite uit New York (waar ook opperkneus Casablancas tot behoort bv.) die totaal niet weten waar ze 't over hebben, maar gewoon niet hun bek kunnen houden. Het is gewoon stuitend om te zien hoe oppervlakkig die figuren zijn met z'n allen, maar bijna omkomen in de pretenties. Ik vind 't echt te pijnlijk voor woorden, en dan ook hoe men reageert op zo'n laatste plaat als die van St. Vincent. Dat gaat niet verder dan wat 'heuh heuh technologie, we zijn allemaal machines', en vervolgens wordt 't door dat hele kliekje nep-intellectuelen opgehemeld alsof het een briljante analyse is van de hedendaagse maatschappij. Gadverdamme, echt waar. Nogmaals, een kerkhof van open deuren die worden ingetrapt daar.
Vind het wel flauw dat je er net nog inhoudelijk op in ging en nu niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:39 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het zit echt diep, he?.
Maar toch kan ik niet ontkennen dat ik die nieuwe plaat van haar met veel plezier luister.
( Al het geneuzel eromheen laat ik graag buiten beschouwing. Met alles, eigenlijk. )
Dat het niet aan St. Vincent lag, maar aan de vraagstelling, en dat ze wel normaal en oprecht is als het een 'normaal' interview betreft.quote:
5.18quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar? Ik heb geen zin om een half uur hiernaar te luisteren.
Niet helemaal waar, denk ik. Op dezelfde manier als je muziek eerder waardeert als je de band al mag werkt het omgekeerd ook zo dat persoonlijke mening over een artiest de muziek kan beïnvloeden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:46 schreef DO2 het volgende:
Jullie kennen haar blijkbaar veel beter dan ik haar ken.
Als ik afga op die paar filmpjes dan zie ik niet zo snel een reden om me aan haar te ergeren, nee.
Ze lijkt hooguit wat ongemakkelijk. En ze komt wat afstandelijk over.
Verder probeert ze - op haar manier - gewoon antwoord te geven op de vraag die gesteld wordt.
Maar het gaat uiteindelijk toch om de muziek, niet?
Je negeert/mist een beetje mijn punt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:51 schreef DO2 het volgende:
Ja, nee... Die tijd heb ik wel gehad, hoor. Ik kan Kanye ook niet uitstaan.
Althans, de man die ik in de media voorbij zie komen. Maar ik vind zijn muziek er echt niet minder om.
Je bent wel weer lekker op dreef hequote:Op donderdag 27 maart 2014 00:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Het gaat bij mij altijd om de muziek, daarom moeten sommige artiesten ook vooral nokken met die hagelslagpakkenfilosofie van ze, want dat gaat vrijwel nooit dieper dan wat one-liners zonder enige substantie.
Wat is je punt dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je negeert/mist een beetje mijn punt.
Dat de hagelslagpakkenfilosofie (prachtige term) zich meestal niet enkel uit in muziek en interviews, maar dat daar vaak een verband tussen zit. En dat wat je van iemand vindt op basis van interviews dus wel degelijk iets kan zeggen over de muziek. En vice versa.quote:
Da's precies mijn punt, ja. Het gaat om de directe ervaring.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
"Het gaat om de muziek" vind ik net zoiets als praten over een schilderij zonder de kunstenaar, het tijdperk of de stroming te kennen. Ja mooi, maar dan komt er dus geen zinnig woord uit afgezien van een beschrijving van de kleur of je persoonlijke smaak.
Het is dat je niet jezelf quote, dan was het volmaakt pretentieus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
Dat was ook behoorlijk pretentieus. Mea culpa.
Ik vind het vaak belangrijk om meer te weten. Waar een sample vandaan komt, waar de tekst over gaat als dat niet direct er uit is af te leiden, hoe het tot stand kwam, dat maakt voor mij de muziek vaak nóg leuker. En natuurlijk hoeft dat niet bij een willekeurige houseplaat, maar het is bijvoorbeeld wel de reden dat OK Computer een van mijn lievelingsalbums is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Da's precies mijn punt, ja. Het gaat om de directe ervaring.
Ik heb exact hetzelfde met schilderijen.
Het zal mij eerlijk gezegd worst wezen wie of wat erachter zit. Of welke filosofie.
De directe ervaring is - bij mij - wat telt.
Dat draagt bij mij niet echt bij aan de ervaring.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het vaak belangrijk om meer te weten. Waar een sample vandaan komt, waar de tekst over gaat als dat niet direct er uit is af te leiden, hoe het tot stand kwam, dat maakt voor mij de muziek vaak nóg leuker. En natuurlijk hoeft dat niet bij een willekeurige houseplaat, maar het is bijvoorbeeld wel de reden dat OK Computer een van mijn lievelingsalbums is.
Om het maar op een totaal andere boeg te gooien: wat is muziek toch een mooi en bijzonder fenomeen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat draagt bij mij niet echt bij aan de ervaring.
Maar het kan natuurlijk wel vermakelijk zijn om dat soort kennis op te doen.
Het klinkt misschien gek, maar ik zou zonder muziek kunnen, zonder gelijk gek te wordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om het maar op een totaal andere boeg te gooien: wat is muziek toch een mooi en bijzonder fenomeen.
Ik niet. Als ik een paar dagen geen muziek luister ga ik het enorm missen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar ik zou zonder muziek kunnen, zonder gelijk gek te worden
Zeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om het maar op een totaal andere boeg te gooien: wat is muziek toch een mooi en bijzonder fenomeen.
Niets mis mee he. (En ook nog eens in standard tuningquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
Hemeltjelief wat is dit mooi.Prachtige tekst ook. Misschien moet ik meer van Drake gaan opzoeken.
Die heb ik een keer bij DWDD gezien, volgens mij vond ik de minuut toen wel redelijk maar ben toen meer gaan zoeken en snel afgehaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:00 schreef Norrage het volgende:
Wat ben ik onder de indruk van School is Cool zeg
Arie & the Slobbers, dat klinkt nog best aardig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:07 schreef DO2 het volgende:
The War On Drugs en School is Cool... Je zou bijna denken dat de ChristenUnie erachter zit.
Het vorige album vond ik troep, maar die nieuwe is leukquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Die heb ik een keer bij DWDD gezien, volgens mij vond ik de minuut toen wel redelijk maar ben toen meer gaan zoeken en snel afgehaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:07 schreef DO2 het volgende:
The War On Drugs en School is Cool... Je zou bijna denken dat de ChristenUnie erachter zit.
Is de Christenunie niet meer van het gedogen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:07 schreef DO2 het volgende:
geeft wel leuke cross-overs trouwens... School on Drugs, War is Cool...quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:07 schreef DO2 het volgende:
een paar leuke nummers hebben ze wel, maar het hele album hou ik niet vol.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:25 schreef Norrage het volgende:
Jullie zaten het wel allemaal zo hard af te kraken, maar dit is toch echt best goed hoor. Lekkere gitaar-rifjes, solo's..het is alleen die samenzang die een beetje mjah is.
Nope, zal ik op het lijstje zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:44 schreef Z het volgende:
Heb je Roxy Music al gehad Kerftminister? Enigszins onderschat in de zin dat je het nooit hier hoort maar veel bands schatplichtig aan hen zijn.
Ik dacht altijd dat dat een enorme zeikband was maar in de vroege 70s hebben ze best gave nummers.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:44 schreef Z het volgende:
Heb je Roxy Music al gehad Kerftminister? Enigszins onderschat in de zin dat je het nooit hier hoort maar veel bands schatplichtig aan hen zijn.
Laibach?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:33 schreef Kerftminister het volgende:
Jezus ik ben weer eens aan gigantische meuk begonnen. Dacht ik probeer eens wat dat niet uit Amerika of de GB komt, zit ik nu aan een Sloveens Elektro-Industrial album met vocalen die klinken als de zanger van Rammstein die zijn stembanden onder de kaasrasp heeft gelegd.
Cult is toch altijd kut? Ik heb nog nooit iemand iets cult horen noemen wat echt oprecht van goede kwaliteit was.quote:
it's always sunny in philadelphia, twin peaksquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cult is toch altijd kut? Ik heb nog nooit iemand iets cult horen noemen wat echt oprecht van goede kwaliteit was.
It never rains in California.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
it's always sunny in philadelphia, twin peaks
nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cult is toch altijd kut? Ik heb nog nooit iemand iets cult horen noemen wat echt oprecht van goede kwaliteit was.
quote:
quote:
Vanwaar dequote:
Ik mis de stijl van hun eerste twee albums. Dat derde album was al matig met slechts enkele uitschieters.quote:
Ja Laibach, vond het helemaal niks, maar Rammstein ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Laibach?
Dat is (af en toe) wel tof vind ik, daar heeft Rammstein alles van af gekeken zo'n beetje
Dit is toch gewoon cult
Wtf keek ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef Kerftminister het volgende:
Oja gisteren hadden we het over interviews en alles, niet echt een interview deze, maar wel van Pitchfork, geniaal.
flylo was toch het neefje van alice coltrane ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:30 schreef Kerftminister het volgende:
Deze is ook heerlijk, over Kenny G oa.
O en Sky Ferreira deelt jullie Angel Olsen crush:
Jep, dat speelt dan ook wel mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
flylo was toch het neefje van alice coltrane ofzo?
Had het wel gezien, lijkt me wel vet om heen te gaan, ken alleen niemand die ze ook kent, dus moet nog ff lobbyen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:25 schreef theodoor9 het volgende:
Nog mensen hier die naar die Brainfeeder nights gaan met flylo?
Vertel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Xrenity het volgende:
Wordt even een vaatje cliché's open getrokken in DWDD zeg.
Rammstein heb ik ook niets mee trouwens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja Laibach, vond het helemaal niks, maar Rammstein ook niet.
DWDDquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Xrenity het volgende:
Wordt even een vaatje cliché's open getrokken in DWDD zeg.
Ik vind DWDD ook echt kut, maar toch kijk ik elke keer half mee, een van de weinige programma's waar nog wat muziek voorbij komt, eeuwig zonde, in Amerika en GB kan dat wel gewoon normaal.quote:
Nou, vaak wel helemaal aan het eind, na het reclameblokje vlák voor de aftiteling.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind DWDD ook echt kut, maar toch kijk ik elke keer half mee, een van de weinige programma's waar nog wat muziek voorbij komt, eeuwig zonde, in Amerika en GB kan dat wel gewoon normaal.
Nou ja, het is jammer dat er geen Nederlandse variant is, maar Jools is gewoon in Nederland te kijken twee keer per week.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind DWDD ook echt kut, maar toch kijk ik elke keer half mee, een van de weinige programma's waar nog wat muziek voorbij komt, eeuwig zonde, in Amerika en GB kan dat wel gewoon normaal.
Wat een ongelooflijk teringnummer. Dit zorgt er alleen maar voor dat ik ze nog meer wil afkraken, man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:25 schreef Norrage het volgende:
Jullie zaten het wel allemaal zo hard af te kraken, maar dit is toch echt best goed hoor. Lekkere gitaar-rifjes, solo's..het is alleen die samenzang die een beetje mjah is.
Kijk, hier word ik wel vrolijk van.quote:
Wel erg on-Indie om dat te luisteren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:56 schreef Xrenity het volgende:
Die nieuwe Di-rect heeft ook van die schijnpoëtische teksten: 'Daydreams in a blackout'
Het slaat helemaal nergens op maar het klinkt wel aardig. Niet te doen
Net als de guilty pleasure bij DWDD van Danny Vera ('Heart'), volgens hem gaat dat ook niet over liefde, maar over een vrouw die 'volgeblaft' wil worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke teringnummer. Dit zorgt er alleen maar voor dat ik ze nog meer wil afkraken, man.
Die tekst ook: "I don't want your heart, I just wanna get physical."![]()
Danny Veraquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net als de guilty pleasure bij DWDD van Danny Vera ('Heart'), volgens hem gaat dat ook niet over liefde, maar over een vrouw die 'volgeblaft' wil worden.
Zou wat zijn als ie pretenties hadquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Danny Vera
Dat is wel de ultieme pretentieloze muziek.
Traag tempo hoeft niet slecht te zijn he. Zoals eerder gezegd ben ik fan van Koreaanse/Japanse cinema en die staan er juist om bekend dat ze over het algemeen een traag tempo aanhouden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef DO2 het volgende:
Is er eindelijk een kwaliteitsserie die de tijd durft te nemen, gaan er weer mensen lopen zeiken dat het zo traag is.
Het valt ook allemaal niet mee, natuurlijk.
Ik kan nooit precies mijn vinger er op leggen waarom maar alles wat die man maakt is zó goedquote:
QFTquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:
Hij moet gewoon een heel album uitbrengen.
Nja had er op momenten wel zoiets van hmm, kan wel sneller denk ik. Maar dat is sowieso te vroeg om over te oordelen na slechts 1 aflevering.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:59 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, in de zin 'Beetje traag tempo, maar ben benieuwd wat de rest brengt.' is het natuurlijk negatief.
Ik kan je overigens geruststellen; het tempo gaat straks aanzienlijk omhoog,.
Ik vind de Norrage running joke toch leuker, maar die kon ik niet goed implementeren hier.quote:
Solo bedoel je dan, neem ik aan, want hij heeft natuurlijk die plaat met Gil-Scott Heron.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een heel album uitbrengen.
Ja vind de serie niet heel leuk, maar in principe toch de beste die je ooit hebt gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind de Norrage running joke toch leuker, maar die kon ik niet goed implementeren hier.
Ja, natuurlijk bedoel ik dat. Die remix-plaat draait om Gil-Scott, niet om Jamie xx.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Solo bedoel je dan, neem ik aan, want hij heeft natuurlijk die plaat met Gil-Scott Heron.
Ken hem niet, maar dan moet ik zijn muziek ook maar eens gaan uitpluizen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Solo bedoel je dan, neem ik aan, want hij heeft natuurlijk die plaat met Gil-Scott Heron.
JA ZEG DAT DAN ANDERS WEET IK 'T TOCH OOK NIETquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk bedoel ik dat. Die remix-plaat draait om Gil-Scott, niet om Jamie xx.
Ik heb het toch over solo-werk en niet over remixen dat snapt toch iedereenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
JA ZEG DAT DAN ANDERS WEET IK 'T TOCH OOK NIET
Max. Nu ook verkrijgbaar voor slechtzienden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
JA ZEG DAT DAN ANDERS WEET IK 'T TOCH OOK NIET
Deze variant is goedgekeurd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent de intelligentste, maar duidelijk niet de slimste user hier.
Ja, ik vergroot graag mijn publiek uiteraard.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Max. Nu ook verkrijgbaar voor slechtzienden.
Dit was niet de beste grap van vandaag, maar wel de leukste.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het toch over solo-werk en niet over remixen dat snapt toch iedereen [ afbeelding ]
Jij bent de intelligentste, maar duidelijk niet de slimste user hier.
Tip: http://www.clipconverter.cc/quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
Boh wat is die nieuwe Jamie xx tof.Meteen gekocht ook, waren geen downloads van
Ja, maar dat vind ik dan weer zo matigjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Tip: http://www.clipconverter.cc/
Youtube 1080p kwaliteit heeft een audiostream die ongeveer gelijk is aan een 192kb MP3. Best redelijk dus.
Ligt eraan waarmee je luistert natuurlijk. Heb je geen high-end shizzle, dan valt het amper op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dan weer zo matigjes.192 hoor je echt heel duidelijk in van die bass-heavy nummers als Jamie xx maakt.
quote:Bovendien, support the artist enz enz.
Op mijn laptopspeakers maakt het inderdaad niet uit, maar met oordopjes hoor je het duidelijk. Laatst toevallig klonk een nummer ineens veel fletser dan de rest en toen ging ik achteraf op mijn pc kijken en het bleek inderdaad als enige geen 320kbps te zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Ligt eraan waarmee je luistert natuurlijk. Heb je geen high-end shizzle, dan valt het amper op.
Ja dat is wel iets dat ik wel een beetje achtergekomen ben in deze stretch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Mijn tip, Kerft, niet zo dwangmatig nieuwe platen luisteren, maar genieten van al 't moois dat je al hebt.
Zoals Norrage en ik al eerder zeiden: Zita Swoon lijkt me echt een band voor jou. I Paint Pictures on a Wedding Dress ofzo als startersalbum, al is het meerendeel van hun discografie wel leuk. Weet niet of je ze al beluisterd had ondertussen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Jongens raad me eens een album aan dat ik waarschijnlijk echt geweldig ga vinden, heb een beetje genoeg van alle middelmaat die ik de laatste tijd aan het uitproberen ben.
1) Je vergelijkt 2 verschillende nummers en 2) je kent de bron van de conversie waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op mijn laptopspeakers maakt het inderdaad niet uit, maar met oordopjes hoor je het duidelijk. Laatst toevallig klonk een nummer ineens veel fletser dan de rest en toen ging ik achteraf op mijn pc kijken en het bleek inderdaad als enige geen 320kbps te zijn
Ja had Big City gehad, maar die vond ik niet zo bijzonder. Had dEUS ook meten geprobeerd maar dat beviel me veel meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zoals Norrage en ik al eerder zeiden: Zita Swoon lijkt me echt een band voor jou. I Paint Pictures on a Wedding Dress ofzo als startersalbum, al is het meerendeel van hun discografie wel leuk. Weet niet of je ze al beluisterd had ondertussen?
Ik heb het ook wel eens met hetzelfde nummer blind getest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef Moody het volgende:
[..]
1) Je vergelijkt 2 verschillende nummers en 2) je kent de bron van de conversie waarschijnlijk niet.
Dat is altijd lastig vergelijken
Kan er nog wel over doorgaan, (vind het ook een interessant onderwerp) maar het komt er op neer dat wanneer je vanaf een goede bron (bijv. originele CD) een conversie maakt naar 192kb (liefst variable rondom 192 kb) of een 320kb MP3, je echt amper verschil hoort.
Oh, echt? Grappig ik wou nog zeggen dat Zita Swoon me voor jou meer geschikt leek dan dEUS, al is het vroege materiaal van dEUS ook best experimenteel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja had Big City gehad, maar die vond ik niet zo bijzonder. Had dEUS ook meten geprobeerd maar dat beviel me veel meer.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Jongens raad me eens een album aan dat ik waarschijnlijk echt geweldig ga vinden, heb een beetje genoeg van alle middelmaat die ik de laatste tijd aan het uitproberen ben.
Wat een slechte bandnaam zegquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..], je kent onze suggesties toch? Geef iig een richting/genre aan. Ik vind je smaak trouwens soms moeilijk te peilen. Aan de ene kant ben je erg van de experimentele muziek, maar aan de andere kant merk je soms op dat 'er teveel gebeurd' in muziek. Daarnaast ben je nog fan van grote bands als Queens of the Stone Age en Hip Hop.
Als je Melt Yourself Down leuk vind, kan je iig Acoustic Ladyland checken (in Melt Yourself Down zitten een aantal leden van Accoustic Ladyland).
Ja misschien ligt het puur aan wat ik gehad heb hoor, heb dat livealbum dat Norrage me gaf ook nog klaarstaan, maar daar kom ik vanzelf aan, maar ondertussen ben ik ook heel veel meuk aan het luisteren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, echt? Grappig ik wou nog zeggen dat Zita Swoon me voor jou meer geschikt leek dan dEUS, al is het vroege materiaal van dEUS ook best experimenteel.
Welke van de twee?quote:
Acoustic Ladyland. Veel te cliché verwijzing naar Hendrix natuurlijk. Melt Yoursel Down vind ik wel mooiquote:
Ja mijn smaak is ook redelijk moeilijk te peilen. Heb een erg brede smaak, maar de albums die ik vaak het leukste vind zijn albums met speels gitaarwerk en lekkere riffjes (van Television tot Qotsa) of gewoon het samenspel van wat vette instrumenten (zoals Afrobeat, Samba of Americana ofzo). Acoustic Ladyland ga ik eens binnenhalen ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..], je kent onze suggesties toch? Geef iig een richting/genre aan. Ik vind je smaak trouwens soms moeilijk te peilen. Aan de ene kant ben je erg van de experimentele muziek, maar aan de andere kant merk je soms op dat 'er teveel gebeurd' in muziek. Daarnaast ben je nog fan van grote bands als Queens of the Stone Age en Hip Hop.
Als je Melt Yourself Down leuk vind, kan je iig Acoustic Ladyland checken (in Melt Yourself Down zitten een aantal leden van Accoustic Ladyland).
Excuseer mijn eenzijdigheid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef Moody het volgende:
Is het alweer tijd om te polsen wat de beste 3 nummers van 2014 zijn?
Kom maar op
Zit wel veel spanning in de nummers....het is niet jouw ding of je heb de tijd er niet voor genomen. Beide uiteraard primaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Trollscience het volgende:
the war on drugs vind ik dus echt niks aan, heb dat twee keer geluisterd en viel bijna in slaap
Your musical compatibility with twolliebollie is SUPERquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Trollscience het volgende:
the war on drugs vind ik dus echt niks aan, heb dat twee keer geluisterd en viel bijna in slaap
Pfff. Lastig. Ik heb eigenlijk nog niet echt veel knallers dit jaar. Veel elektronische muziek (Francis Harris bijvoorbeeld) die in zijn geheel heel goed is maar waar je niet echt een 'meezinger' uit pakt bij wijze van spreken. Wild Beasts - Mecca is wel een parel, en die nieuwe van Jamie xx ben ik ook verliefd op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef Moody het volgende:
Is het alweer tijd om te polsen wat de beste 3 nummers van 2014 zijn?
Kom maar op
ga het denk ik nog wel eens luisteren hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Zit wel veel spanning in de nummers....het is niet jouw ding of je heb de tijd er niet voor genomen. Beide uiteraard prima
*digitale boks*quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Your musical compatibility with twolliebollie is SUPER
Music you have in common includes Charles Mingus, Sun Kil Moon, Arcade Fire, Have a Nice Life and The War on Drugs.
Check het tuubje in mijn post. Beste nr van het album. Als je dat niets vindt, gewoon links laten liggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga het denk ik nog wel eens luisteren hoormaar bij pop is meestal het geval dat als ik het op het begin al verschrikkelijk vindt (ik ben meestal neutraal bij de eerste luisterbeurt) het er niet veel beter op wordt
Hier staat You Can't Win Charlie Brown momenteel veel op repeat. Heerlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ik had vorig jaar rond deze tijd ook idd veel meer nummers die ik lekker op repeat bleef zetten, oa. het Peace album, maar nu maar 1 album eigenlijk.
Meh dit is niet echt iets voor mij denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier staat You Can't Win Charlie Brown momenteel veel op repeat. Heerlijk
Ik vind van dat album (en hoort inderdaad bij de hoogtepunten van dit jaar) They Follow Me het mooiste nummerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef BoerBert het volgende:
Beste track tot nu toe is Close to the glasa van The Notwist
Dit noemen ze nou indie pop....en nee, ik wist dat het niets voor jou wasquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh dit is niet echt iets voor mij denk ik.
Chamber Pop toch ook?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit noemen ze nou indie pop....en nee, ik wist dat het niets voor jou was
Big city is gewoon pop, verkeerde instapalbum. Ik had je band in à box gestuurd toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja had Big City gehad, maar die vond ik niet zo bijzonder. Had dEUS ook meten geprobeerd maar dat beviel me veel meer.
Ah dat verklaart het, pop moet wel heel catchy zijn om echt leuk te zijn voor mij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Big city is gewoon pop, verkeerde instapalbum. Ik had je band in à box gestuurd toch?
Sky is ook fan van Burial. Zou prima in dit topic passen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:30 schreef Kerftminister het volgende:
Frodo (Elijah Wood) zou hier ook niet slecht passen:quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sky is ook fan van Burial. Zou prima in dit topic passen.
Die nieuwe serie met hem is echt slechtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frodo (Elijah Wood) zou hier ook niet slecht passen:
Random LP kopen omdat de cover mooi is.
quote:
Linda Perhacs klinkt ook wel goed. Kende ik nog niet. Dank daarvoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:30 schreef Kerftminister het volgende:
Nee hoor, ken genoeg cult wat echt fantastisch is. Opus Dei van Laibach is wat mij betreft een van die albums. maar sowieso de hele stonerrock, krautrock of onbekende psychedelische pareltjes zijn vrijwel allemaal cult, maar er zit zoveel geweldig spul tussen. Maar je moet wel een beetje van muziek houden met een randjequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
War on Drugs bij LGW. En raad eens wie er kaarten heet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:00 schreef Moody het volgende:
War on Drugs bij BKS. En raad eens wie er kaarten heeft?
Gekke naam.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
War on Drugs bij LGW. En raad eens wie er kaarten heet?
laat staan Slowdive, Bombay Show Pig, Churches, en PINSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Future Islands en Neutral Milk Hotel ook zie ik
Maar geen Pixies, Notwist, Elbow, Wild Beasts, Nils Frahm of Daryll Ann
Ik zie genoeg leuke dingen: School is Cool, Angus en Julia inderdaad, Franz Ferdinand, Pixies, Belle & Sebastian, Miles Kane, Deap Vally en Jaakko Eino. Ook wel wat mindere dingen inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Pat-sounds het volgende:
Ik vind het programma van BKS eigenlijk een stuk minder dan vorig jaar. Geen artiest waar ik echt speciaal voor naar het festival ga, en dan zijn er maar een paar bands die ik dan wel zou willen zien (Angus & Julia Stone, Factory Floor, Together Pangea) en vooral heel veel die ik al ergens anders heb gezien
En nu heb je in die categorie James Blake. Zie weinig verschilquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Miles Kane vorig jaar op ITGWO gezien, en dat was misschien wel de grootste tegenvaller van het festival, terwijl ik de muziek ontzettend leuk vind
En vorig jaar was alleen al een 'moetje' vanwege Damien Rice natuurlijk
het was vorig jaar ook meer een festival voor mij dan voor jou denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:33 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar vond ik achteraf gezien het programma heel erg matig. 3 hele goede grote namen, maar voor de rest? Alleen Suuns was erg goed. Verder vond ik wel erg tegenvallen vorig jaar. Dan vind ik dit jaar de line-up eigenlijk beter, maar heb ik geen zin om te gaan omdat ik het eigenlijk maar een irritant festival vond
James Blake in de categorie Damien Rice?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En nu heb je in die categorie James Blake. Zie weinig verschil
Joahquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
James Blake in de categorie Damien Rice?
Allebei niet zo boeiend inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
James Blake in de categorie Damien Rice?
quote:
Grappig die verschillenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef Norrage het volgende:
Ik vind TWOD steeds saaier worden eigenlijk.
Heb die plaat grijsgedraaid, ben blij dat een nieuwe plaat isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:32 schreef Norrage het volgende:
Ik blijf Slave Ambient iig veel beter vinden en dat vergeet iedereen
Ja, album gedraaid en dat is met voorsprong het beste nummer imoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:42 schreef kciR het volgende:
Allemaal al Kevin Drew een keer opgezet?
Clip staat dan weer niet op YouTube, iets met borsten...
* Kontiki van Cotton Matherquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Was leuk op LGWquote:
doe dan gewoon It's a Shame about Rayquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef methodmich het volgende:
* Come On Feel The Lemonheads van The Lemonheads
Kan ook, maar ik vind Come On Feel The Lemonheads persoonlijk beter. Al ontloopt het elkaar niet veel. Lick had ook gekund.quote:
Jason Molina, wat een triest verhaal is dat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:51 schreef kciR het volgende:
Net Songs: Ohia weer eens opgezet. Is al weer een jaar geleden dat hij overleden is![]()
Oh en die Kevin Drew is inderdaad geen baanbrekend album, maar ik kan er goed naar luisteren.
Net als Tokyo Police Club. Ook niet echt vernieuwend, maar wel goed te verteren.
Doe nu de eerste luisterbeurt...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:10 schreef Norrage het volgende:
Die Controversy cover op hun laatste album![]()
Fantastischquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:23 schreef Moody het volgende:
Hoe geniaal is dit....
Tim Akkerman. Jeweetwel...die uit Di-rect stapte om singer/songwriter te gaan worden...zijn passie enzo....hij komt met dit:
Bruno Mars is er niets bij. Super-stap Tim
Nee... beter dan een prince orgineel en dan ook nog van hallo venray.... gewoon nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:14 schreef Moody het volgende:
Ben bij Controversyen dit nummer, Bob Dylan Lyrics en Two Feet zijn voor alsnog de enige blijvertjes. Wist niet dat dit een Prince cover was btw
Misschien wel beter dan het origineel....mag ik dat zeggen?
Dit is sowieso een aanrader. Eigenlijk totaal onbekend, die King Creosote, maar werkelijk een pareltje, deze plaat.quote:
Ja Prince is heilig, vooral livequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee... beter dan een prince orgineel en dan ook nog van hallo venray.... gewoon nee.
Haha zal er zeker een aantal van proberen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
* Kontiki van Cotton Mather
* Ogden's Nut Gone Flake van The Small Faces
* Home Late van Bellwether
* Sincerely Average van Hitsville Drunks
* Big Red Letter Day van Buffalo Tom
* Come On Feel The Lemonheads van The Lemonheads
* KC Rules OK van King Creosote
* Love Is Okay van Evil Superstars
* Winther van Winther
* People van Hothouse Flowers
Forum Opties | |