Ik raakte in paniek en toen deed ik Broken Bells maar bedacht me daarna dat ik de titel van After the Disco al had gehadquote:
dat deed ik ook, maar ik heb dat met heel veel dingenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het toch knap dat je in die letters - die overduidelijk letters zijn - niets dan gebouwen ziet.
Dan kijk je echt met een half oog.
Hier wel nog.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
Dit is trouwens geen reeks meer. Heb ik dat gedaan?
je hebt het topic gehacktquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
http://gizmodo.com/thanks(...)py-of-its-1552146770quote:Thanks to Jay-Z, Wu-Tang Will Sell Just One Copy of Its Secret Album.
You've heard of rare records before, but what Wu-Tang Clan is planning for its stealthy double album, The Wu–Once Upon a Time in Shaolin, is unprecedented. The legendary rap group will sell only one copy, encased in an engraved silver and nickel box. It will be very, very expensive.
It's actually a brilliant plan. When explaining the album to Forbes, the RZA spared no hyperbole. "We're about to put out a piece of art like nobody else has done in the history of [modern] music," the legendary rapper said. "We're making a single-sale collector's item. This is like somebody having the scepter of an Egyptian king."
Indeed, before it's put up for sale, the album and box (engraved by British-Moroccan artist Yahha) will travel to galleries and art museums. The Tate Modern is among them, according to Wu-Tang member Cilvaringz who's been in charge of the album for the past few years. Cilvaringz told Forbes that he got the idea to sell only one copy came after Samsung paid Jay-Z $5 million to "leak" his latest album, Magna Carta. Wu-Tang also expects to fetch a multimillion dollar figure.
Like Magna Carta, there's a chance that Wu-Tang will sell the album to a brand which would then have the right to release it to the general public. However, what's more interesting is the idea that it would go to a single seller who could also release it. And, while Wu-Tang is keeping a tight lid on this project, there's always the chance that it could just leak, which would be a fascinating case study for music pirating and downloading. How fiercely, for instance, will Wu-Tang fans chase after that single copy?
Again, Wu-Tang sounds serious about keeping this one off of the torrents. The group even suggests that the gallery-goers who will pay $30 to $50 to listen to the 31 songs on the 128-minute album will be patted down to ensure they're not carrying recording devices. They'll also be forced to listen to the album through headphones. Of course, when it could be the only time you'll ever hear that specific music, you'd probably want to block out any and all distractions.
Gefeliciteerd met Europees voetbal trouwensquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
Moet Ajax eerst nog winnenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Europees voetbal trouwens
En leuke plaat van Temples.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:49 schreef kciR het volgende:
Dit is wel een bizar (vernieuwend?) project van Wu-Tang Clan. In ieder geval nooit eerder vertoond door een grote act. Ben benieuwd wat het gaat opleveren (in de zin van, hoe en of de muziek zal verspreiden).
[..]
http://gizmodo.com/thanks(...)py-of-its-1552146770
(link naar een uitgebreider artikel is er ook te vinden op Forbes)
Ik heb hem ook maar eens opgezet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor een meesterwerkje in de jaren '90:
[ afbeelding ]
Alleen de cover art is al geniaal
http://www.musicmeter.nl/album/198
Ja, wat ze willen is natuurlijk dat hij door een commerciële partij wordt opgekocht voor een flinke bak geld. Dat zijn ze binnen en mag die koper voor de verspreiding zorgen. (a la Jay-Z met Samsung dus)quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Een hoop media-aandacht om niets. Dat album lekt toch wel. En stel dat de astronomisch kleine kans zich voordoet dat het niet lekt, dan dooft het ook als een nachtkaars uit. Het is pure fannaaierij, dit.
Lijk me sowieso sterk als het uitkomt, long read:quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:49 schreef kciR het volgende:
Dit is wel een bizar (vernieuwend?) project van Wu-Tang Clan. In ieder geval nooit eerder vertoond door een grote act. Ben benieuwd wat het gaat opleveren (in de zin van, hoe en of de muziek zal verspreiden).
[..]
http://gizmodo.com/thanks(...)py-of-its-1552146770
(link naar een uitgebreider artikel is er ook te vinden op Forbes)
Future Islands leek me een beetje saai, maar het is eigenlijk best een leuke plaatquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:14 schreef kciR het volgende:
Al vaker gepost hier, maar een heerlijk nummertje
Heb net ook Future Islands geprobeerd, doet mij erg denken aan Wild Beasts. (Wat positief is). Ik ga hem nog een keer goed beluisteren.
"Het is echt het beste album ooit! Kom luisteren!"quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Goed idee van de Wu-Tang Clan. Waarschijnlijk maken ze een middelmatig, totaal irrelevant album, en dan verdienen ze er nog wat geld op, omdat er genoeg randdebielen zijn die naar 't museum gaan om naar zo'n plaat te luisteren. Vast op de PonoPlayer van ome Neil, ook al zo'n ongelooflijk non-project.
Deze post kan als onnodig grievend beschouwd worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is ook niet nodig joh, knul. Bidden helpt namelijk niet.
Jij hebt duidelijk nooit Bruce Almighty gezien, met je ongelovige prietpraat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is ook niet nodig joh, knul. Bidden helpt namelijk niet.
Nu het toch over God en bidden en zo gaatquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post kan als onnodig grievend beschouwd worden.
God komt wel vaker in titels van nummers voor:quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu het toch over God gaat
Ik vond dit een intrigerend nummer van Nick Cave, kwam toevallig langs
Toch wel bijzonder hoe dit liedje over God gaat. Het is niet hatelijk of 'blasfemisch', maar wel met de nodige ironie.
Uiteraard, maar ik vind de manier van Cave wel mooi. Of het in de titel staat zegt niet zoveel over de inhoud en hoe er over God wordt gesproken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
God komt wel vaker in titels van nummers voor:
Een van zijn beste vind ik. Zo mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu het toch over God en bidden en zo gaat
Ik vond dit een intrigerend nummer van Nick Cave, kwam toevallig langs
Toch wel bijzonder hoe dit liedje over God gaat. Het is niet hatelijk of 'blasfemisch', maar wel met de nodige ironie.
Die gaan allemaal niet over Godquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
God komt wel vaker in titels van nummers voor:
Die van Amos welquote:
Nee, klopt. Dan is Sinnerman mijn favoriet:quote:
Echt de indie versie van Lady Gagaquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een pijnlijk filmpje is dit weer. St. Vincent is echt mijn erger-momentje van de dag geworden, daar ben ik 'r dan wel weer dankbaar voor, want dan verlies ik wat van mijn negatieve energie.
Ja, haar album was best leuk, maar wat een goor, inhoudsloos aandachtwijf. En maar interessant lopen doen met rare uitspraakjesquote:
Dat doen sommige mensen hier toch ook?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
En maar interessant lopen doen met rare uitspraakjes![]()
Daar maak ik mij ook wel eens schuldig aan ja. Ik zal eerlijk zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen hier toch ook?
Ik doe niet anders.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen hier toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |