Ik probeer niet eens ietsquote:Op maandag 24 maart 2014 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je probeert te hard JR.
No pun intended
En dat is?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet prima wat het probleem is.
kanovinnie doet moeilijkquote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als je het over een lekkere gozer hebt...
Zij was dus ook verlegen he?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Verlegenheid.
Vandaag lachte meisje awkward naar me en dan durf ik niks te zeggen
oh lr zei laatst dat het wel mochtquote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle verbasteringen hebben we liever ook niet meerStaat zelfs in de FB dacht ik.
Vanaf nu doen we het met tropische ziektes.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle verbasteringen hebben we liever ook niet meerStaat zelfs in de FB dacht ik.
Karina... wat denk je wel niet van mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:14 schreef Karina het volgende:
Doe eens niet Rens, zeker weer van die idioot op Twitter dat he?
Zag er niet uit als een quote joh. Ik zag alleen maar scheldwoorden ookquote:Op maandag 24 maart 2014 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Karina... wat denk je wel niet van mij.
Dit is een quote van de enige echte huisbaas.
"Als ik het zo typ lijkt het toch wel op een quote"quote:Op maandag 24 maart 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er niet uit als een quote joh. Ik zag alleen maar scheldwoorden ook
Dan nog las ik alleen maar scheldwoorden. EN nee ik ga ze niet herhalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Als ik het zo typ lijkt het toch wel op een quote"
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je er kanker mee bedoelt, nee.
Uhuquote:
Hij is wel echt mooi. Had zelf geen idee hoe ik zoiets voor elkaar kon krijgen ook.quote:
Ik snap niet waarom geforceerd met kanker (Want een opwelling kan je iets expres anders uittypen niet meer noemen) überhaupt een meerwaarde heeft. Eigenlijk vind ik de verbasteringen erop nog vele male doellozer.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten gewoon een woord verzinnen waarvan ze niet weten wat het betekent
Laten we anders "zuurkool" gebruiken terwijl we er iets anders mee bedoelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten gewoon een woord verzinnen waarvan ze niet weten wat het betekent
hebben we nu ruziequote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu
Nee hoor, bedankt voor je enthousiasme
[..]
Hij is wel echt mooi. Had zelf geen idee hoe ik zoiets voor elkaar kon krijgen ook.
Nee, als je het nog niet snapt heb je pech.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien kan GGMM dit eens duidelijker verwoorden.
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtigquote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien kan GGMM dit eens duidelijker verwoorden.
Het is al triest dat je kanker niet mag gebruiken. Het is helemaal triest dat andere woorden in de plaats van deze ziekte ook al verboden zijn. Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtig
wow wat is het triest dat je een woord in negatieve zin niet mag gebruiken waar mensen aan stervenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al triest dat je kanker niet mag gebruiken. Het is helemaal triest dat andere woorden in de plaats van deze ziekte ook al verboden zijn. Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?
Zoveel waarheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtig
Als iemand die niet zwakzinnig is. Net doen alsof je zonder 'kanker' ontzettend beperkt wordt in je vocabulaire.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al triest dat je kanker niet mag gebruiken. Het is helemaal triest dat andere woorden in de plaats van deze ziekte ook al verboden zijn. Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?
Los hiervan. Jij stelt dus eigenlijk dat de gemiddelde VBL'er te dom is om zich normaal uit te kunnen drukken?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom geforceerd met kanker (Want een opwelling kan je iets expres anders uittypen niet meer noemen) überhaupt een meerwaarde heeft. Eigenlijk vind ik de verbasteringen erop nog vele male doellozer.
Echt een hoge standaard heeft de user in kwestie niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic KLB / Dikke tieten op Lingo nu. kijk ik weer eens Lingo.
Nee, het viel tegen, maar ik ben inmiddels geboeid aan het kijken of ze de juiste bal pakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een hoge standaard heeft de user in kwestie niet.
Dat zal Roemer leren.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar weer gestopt met SP, ik werd weer een beetje misselijk
Ondanks dat het sarcasme er vanaf druipt...quote:Op maandag 24 maart 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Los hiervan. Jij stelt dus eigenlijk dat de gemiddelde VBL'er te dom is om zich normaal uit te kunnen drukken?Ik mis je punt echt volledig.
Ja, tuurlijk Rens.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ondanks dat het sarcasme er vanaf druipt...
Picsquote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic KLB / Dikke tieten op Lingo nu. kijk ik weer eens Lingo.
Bedankt dit waardeer ik zeer al valt het wel tegen. Ik had wat beters verwacht.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal voor jou teruggespoeld.
[ afbeelding ]
Het viel allemaal wel mee, zoals gezegd. Plus d'r uitstraling zegt nou niet bepaald "kom gezellig binnen".
Al kan dat er mee te maken hebben dat de juiste bal maar niet gepakt werd.
Was dit voor of nadat ze met 6 woorden alsnog verloor? Haar zijaanzicht was wel echt beduidend minder.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het viel allemaal wel mee, zoals gezegd. Plus d'r uitstraling zegt nou niet bepaald "kom gezellig binnen".
Dit was tussen de 5e en 6e bal.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit voor of nadat ze met 6 woorden alsnog verloor? Haar zijaanzicht was wel echt beduidend minder.
Gelukkig kan je een ei bakken op haar voorhoofdquote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keihard.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben bang om te klikken, FULL-HD .. brrrrrrquote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit
Ja, mijn hoofd kan daar doorgaans ook minder tegenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
sorry
Mijn autisme kan er nog altijd niet bij dat 'afbeeldingen' tegenwoordig niet meer de tweede optie is op google maar 'maps'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit
quote:
pow mag blijvuhhhquote:BINNEN!
En en en? Hebben jullie het gehaald? Jawel, we zijn er! We hebben genoeg leden om ook de komende zeven jaar door te gaan. Tenminste, wanneer het aan jullie ligt. Want het woord is nu aan de staatssecretaris. Die laat zich op zijn beurt weer adviseren door het Commissariaat voor de media, de Raad voor Cultuur en de NPO. Zo wordt onder meer gekeken of we inderdaad over het benodigde aantal leden beschikken en of we hebben bewezen een toegevoegde waarde te zijn. Formaliteiten dus. Want PowNed heeft getoond niet alleen een bijtertje, maar ook een blijvertje te zijn. Met dank aan jullie! Want zonder jullie was er geen PowNed. Een hele diepe buiging dus aan een ieder die ons heeft gesteund! En lid worden kan nog altijd. Want hoe meer leden, hoe meer zendtijd.
zelfgemaakte?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
viel tegen
je proeft echt súpergoed de alcohol, had ik niet gedacht
CUL / Advocaat makenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat zelf maken inhoudt dat je jenever bij vanille vla flikkert?
Nice.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Zo, mijn tentamen ging best goed
Gr gr
Daar kan ik echt treurig van worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
87 jarige man op begraafplaats in elkaar geslagen
me2quote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt treurig van worden.
En als hij gepakt gaat worden (kans is klein) is het maar even een middagje afval prikken en een aai over de bol.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
87 jarige man op begraafplaats in elkaar geslagen
ze lijkt 16 ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wijf heeft een 13-jarige knul geneukt (ze is zelf 23)
K-a-n-k-e-r.
Omdat ik aangeschoten ben een kleine voldoendequote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
K-a-n-k-e-r.
Dit soort opmerkingenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Pistone het volgende:
[..]
En als hij gepakt gaat worden (kans is klein) is het maar even een middagje afval prikken en een aai over de bol.
Die jongen is een baas.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
K-a-n-k-e-r.
Inmiddels wel genoeg docu's gezien en stukken gelezen en de gasten die dit flikken krijgen nooit de straf/hulp wat ze zouden moeten krijgen.quote:
Je bent wel de grote baas van de onderbouw op zo'n schoolquote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wijf is alleen beetje psycho vrees ik.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent wel de grote baas van de onderbouw op zo'n school
Waar ben je?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
House of Cards. De kanker wat een bazenserie
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die wijven die extreem gestoord zijn neuken HARD gekquote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
eensquote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Eensquote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat hoor ik van iedereen. Maar waar gaat het eigenlijk overquote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Pussy ben jequote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Die wijven die extreem gestoord zijn neuken HARD gekHij valt er bijna af dan
Ik heb de eerste gekeken en vond het niks eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De serie Hannibal krijgt een 8,5 op IMDB en komt binnenkort op RTL.
Oh ik ben net bij aflevering 10. Wel genietenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste ep net gekeken. Die hele vibe van die serie is geniaal man.
Over een congreslid in de VS die aast op een hogere plek in de foodchain van de Amerikaanse politiek.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoor ik van iedereen. Maar waar gaat het eigenlijk over
Ken een gast die een mokkel had geregeld op z'n werk, psychiatrische inrichting.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een wijf gehad die anderhalf jaar verplicht opgenomen is
Suits ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De serie Hannibal krijgt een 8,5 op IMDB en komt binnenkort op RTL.
Die Albanische ofzo? Nu weten we ook waar het met jou is misgegaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lijkt het op The West Wing? Dat vond ik wel goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over een congreslid in de VS die aast op een hogere plek in de foodchain van de Amerikaanse politiek.
Uit de trein? Shiiiit.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken een gast die een mokkel had geregeld op z'n werk, psychiatrische inrichting.
Is uitgegaan toen ze kassiewaus van de speed uit de trein sprong
ik denk dat francisquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste ep net gekeken. Die hele vibe van die serie is geniaal man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt het op The West Wing? Dat vond ik wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks van gezien nogquote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Suits is behoorlijk kut (geworden).
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat francisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar verschillen duidelijk de meningen over wat waar en wanneer gepast en/of gewenst is.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Inmiddels wel genoeg docu's gezien en stukken gelezen en de gasten die dit flikken krijgen nooit de straf/hulp wat ze zouden moeten krijgen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu 5 afleveringen gehad van s01, ik weet, langzaamIn een week tijd allebei de seizoenen er weer doorheen geknald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo'n snelle kijker. Heb S03 van GoT er wel binnen een week doorheen geknald.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In een week tijd allebei de seizoenen er weer doorheen geknald.
Black Sailsquote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga het maar een proberen dan. Sowieso is 1 serie die ik volg nu even afgelopen, Black Sails.
Werd je daarna direct ook uit huis geplaatst ofquote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, okéquote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GoT___________________________________!
Ik vond het wel aardig. Alleen een beetje teveel geklets en te weinig piratengevechten. Vikings is leuker.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat is mijn visie.![]()
Tot vijf keer toe de eerste aflevering proberen te kijken. Elke keer na een kwartier uitgezet. Wat een baggerquote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GoT___________________________________!
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat is mijn visie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg suicidale trekjes als ik die shit kijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot vijf keer toe de eerste aflevering proberen te kijken. Elke keer na een kwartier uitgezet. Wat een bagger
Je moeder is pas goed te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
Gewoon de boeken lezen van GoT, dan is de serie goed te doen.
Dat is een bazennaam.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Benno Baksteen, je zou maar zo heten.
Je bent wel gezegend met de naam Stijn hoor. Wat een prachtige naamquote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Benno Baksteen, je zou maar zo heten.
Het heeft met de achternaam te maken, idioot. Kutjongquote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent wel gezegend met de naam Stijn hoor. Wat een prachtige naam
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft met de achternaam te maken, idioot. Kutjong.
Haten op EinStijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent wel gezegend met de naam Stijn hoor. Wat een prachtige naam
Hou je bek tegen Stijn of moet ik even langskomen op het Deltion?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een debiel bent.
Nee, ik ben een vrij rustig persoon.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
soowww heequote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar durf jij heul niet te komen omdat...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Stijn of moet ik even langskomen op het Deltion?
Mwa, kon nog weleens leuk worden dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar durf jij heul niet te komen omdat...
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot vijf keer toe de eerste aflevering proberen te kijken. Elke keer na een kwartier uitgezet. Wat een bagger
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik krijg suicidale trekjes als ik die shit kijk.
Het is wel heel link hoor. Je hebt daar een security dat bestaat uit 16 jarige gozers van 1.70. Die kijken ook altijd heel stoer uit hun ogen en controleren zeer streng of je wel je pasje voor het poortje houdt bij de ingang.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, kon nog weleens leuk worden dan.
Ben er wat jaartjes geleden wel geregeld geweest als ik afsprak met vrienden. Dan besef je toch hoe dankbaar je moet zijn voor het verstand dat je gekregen hebt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is wel heel link hoor. Je hebt daar een security dat bestaat uit 16 jarige gozers van 1.70. Die kijken ook altijd heel stoer uit hun ogen en controleren zeer streng of je wel je pasje voor het poortje houdt bij de ingang.
Inderdaad. Ook zo geniaal dat als jij zegt dat ik iets moet downloaden, ik dat automatisch doe. Ik lees me niet eens meer in wat de serie inhoudt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij hebben een vrijwel identieke smaak op dat gebied. GMTA.
Als Sjaak a zegt, zeg jij B.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook zo geniaal dat als jij zegt dat ik iets moet downloaden, ik dat automatisch doe. Ik lees me niet eens meer in wat de serie inhoudt.. Gewoon downloaden en gelijk maar kijken.
Sowieso is het niet onverstandig om naar mij te luisteren, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook zo geniaal dat als jij zegt dat ik iets moet downloaden, ik dat automatisch doe. Ik lees me niet eens meer in wat de serie inhoudt.. Gewoon downloaden en gelijk maar kijken.
Dit vind ik een typische Shreyas-opmerkingquote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even de was doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg ga jij eens even je brutale mond houden tegen mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even de was doen.
Ik zat laatst met Cachet in de busquote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben er wat jaartjes geleden wel geregeld geweest als ik afsprak met vrienden. Dan besef je toch hoe dankbaar je moet zijn voor het verstand dat je gekregen hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een typische Shreyas-opmerkingSterf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat "Once Upon A Time...?" Dat kijkt A.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
once upon a time in wonderland
Come and punish me.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg ga jij eens even je brutale mond houden tegen mij.
ging jij haar ook knuffelen net als littlerabbit ?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
e
[..]
Ik zat laatst met Cachet in de bus.
Sletje.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
e
[..]
Ik zat laatst met Cachet in de bus.
Ik heb haar niet opgemerkt. Zij mij wel maar heeft niks gezegd.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij haar ook knuffelen net als littlerabbit ?
Nee, is dat wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij stargate wel eens gezien?
ja.die ook, maar ook wonderland.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat "Once Upon A Time...?" Dat kijkt A.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb haar niet opgemerkt. Zij mij wel maar heeft niks gezegd.
10 Seizoenen, helemaal verslaafd aan geweest, ik zou ze zo nog een keer kijkenquote:
Hahahha dat is echt een vies hoertje hequote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij haar ook knuffelen net als littlerabbit ?
Die kan ook echt nooit objectief naar voetbal kijken héquote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem had een WK-opstelling in gedachten.
Deze was vrij debiel
[ afbeelding ]
Zal het op mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 Seizoenen, helemaal verslaafd aan geweest, ik zou ze zo nog een keer kijken
Daarna stargate Atlantis
Mij gaat het vooral om de meest creatieve speler in dit systeem.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die kan ook echt nooit objectief naar voetbal kijken hé![]()
Clasie....
Is niet anders aan mijn situatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb haar niet opgemerkt. Zij mij wel maar heeft niks gezegd.
Kongolo, Vlaar, Janmaat, Krul, Robben, Persie, Lens terecht.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem had een WK-opstelling in gedachten.
Deze was vrij debiel
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Fuck, half twaalf bijna. I'm out. Later bitches
Ik denk dat ze alleen maar (toekomstige) mods wil aanraken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahha dat is echt een vies hoertje he
Jullie hebben gemeet?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet anders aan mijn situatie.
Ja ik had gedronken.
Heb jij dat paardenmeisje een veeg gegeven, ja?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet anders aan mijn situatie.
Ja ik had gedronken.
uiteraardquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het op mijn lijstje zetten.
Dan moet jij Battlestar Galactica eens kijken, of al gezien?
trusten jongenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Onbewust ja. Smoofie zijn schuld.quote:
Dat ging wel wat ver.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij dat paardenmeisje een veeg gegeven, ja?
Doei!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb dit verhaal gemist. Leg uit.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbewust ja. Smoofie zijn schuld.
Slaap lekker knulquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Top.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Als je battlestar leuk vind, dan vind je stargate leuker denk ik
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel wil laten gaan maken in Brazilië.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo, Vlaar, Janmaat, Krul, Robben, Persie, Lens terecht.
Zo debiel is het dus niet.
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel wil laten gaan maken in Brazilië.
Daar keek ik overheen. Dat is ook vrij debiel ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij gaat het vooral om de meest creatieve speler in dit systeem.
Ja en Clasie is ook onzin. Je snapt toch wel dat bij die man sentimenten meespelen. Dan nog is zijn opstelling op meer punten wel zinnig (mijn zeven genoemde punten) dan niet zinnig (clasie, wijnaldum, sneijder...).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel moet gaan maken in Brazilië.
Stargate is tof.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Als je battlestar leuk vind, dan vind je stargate leuker denk ik
als je het maar niet vergeetquote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Top.
Heb nog zoveel series om te kijken, dus zal nog wel even duren voordat ik er aan begin.
Schijnt komende zaterdag zijn rentree te kunnen maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?
Is nu al verder dan BMI/Vrij. Ik heb hem al in 2010 ontdekt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
Kongolo vind ik van wat ik ervan heb gezien wel goed, alleen nu nog niet in Nederlands Elftal
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?
Ik mag binnenkort lekker OvD spelen in een COPI-bak. Meest kutte onderdeel van mijn studie tot nu toe. Ben blij als ik met PA begin.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Slaap lekker knul
Ik mag morgen op de brandweerautoot
even vragenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch kom je dit seizoen ook weer kijken in het Philips stadion?
gaan we nog hmfgod van me?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is nu al verder dan BMI/Vrij. Ik heb hem al in 2010 ontdekt.
teal'cquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Stargate is tof.
Ik keek gisteren een Asylum filmen Teal'c speelde er in.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggen
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal gemist. Leg uit.
Ik heb op dit moment zeker 6 SCC's. IK heb er 10 die ook door andere FLKG'ers gebruikt zouden kunnen worden in theorie (die zijn dus niet zeker).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
even vragen
[..]
gaan we nog hmfgod van me?
Kan ook nog gewoon een goede speler worden. Heeft al zoveel ervaring voor zijn leeftijd en talent heeft hij wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggen
Ik wil niet achterlopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... geloof dat ik ze er wel genoeg mee geziekt heb.
Adriaanse.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, hoe zit het met het hoofdtrainersschap in Heerenveen?
Alles gezien. Ook de laatste serie, die was in het begin matig maar op het eind werd het wel beter, maar gecancelled (of misschien was het afgelopen).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
teal'c
Het is omdat ik veel series kijk, anders had ik stargate weer opnieuw gekeken
Films ook gezien?
godver ik hoop dat het lukt. Anders duik ik met A de kroeg inquote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment zeker 6 SCC's. IK heb er 10 die ook door andere FLKG'ers gebruikt zouden kunnen worden in theorie (die zijn dus niet zeker).
Ik hoop dat wat PSV-jongens met SCC-barcodes over de brug willen komen.Ook hier van FOK!
jullie doen dat tegenwoordig elke week of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godver ik hoop dat het lukt. Anders duik ik met A de kroeg in
Ik vind het wel zwak dat hij naar PSV ging, zeker na al zijn uitspraken daarvoor. Voor de rest zal het best een goede jongen zijn, maar het blijft een paardenlul natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee maar is wel de absolute droomkandidaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt die het ja? Ik ben nogal fan van Co, zou leuk zijn.
universe? Die kon me niet zo boeien, niet afgekeken. Misschien toch maar weer een poging wagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles gezien. Ook de laatste serie, die was in het begin matig maar op het eind werd het wel beter, maar gecancelled (of misschien was het afgelopen).
dat lijkt maar zoquote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
jullie doen dat tegenwoordig elke week of lijkt dat maar zo?
Even doorbijten, wat ik zei: op het eind werd het best spannend.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
universe? Die kon me niet zo boeien, niet afgekeken. Misschien toch maar weer een poging wagen.
Was gecancelled ja
Lijstje is als volgt:quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godver ik hoop dat het lukt. Anders duik ik met A de kroeg in
ze staan nog op mijn harde schijf geloof ikquote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Even doorbijten, wat ik zei: op het eind werd het best spannend.
Ik wilde Babylon 5 opnieuw gaan kijken maar het downloaden wilde maar niet lukken, te oud misschien, te weinig seeds.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze staan nog op mijn harde schijf geloof ik
onlogisch had zelf toch een cc?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lijstje is als volgt:
1) Happel (want stamvader)
2) Onlogisch
3) Sjaak
4) Ikzelf
Daarna volgen jij, A, Typisch, Jimbo, Dekatria etc. etc.
ik heb die laatst gedownloadquote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde Babylon 5 opnieuw gaan kijken maar het downloaden wilde maar niet lukken, te oud misschien, te weinig seeds.
Die serie wordt misschien geremastered naar blu ray hequote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde Babylon 5 opnieuw gaan kijken maar het downloaden wilde maar niet lukken, te oud misschien, te weinig seeds.
Bro's before hoes.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
onlogisch had zelf toch een cc?
Wel fijn dan A en ik op plek 5 en 6 komen
Ah dank je! Ik wil die samen met iemand anders kijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb die laatst gedownload
zal even voor je kijken
Oh dan ziet het er wel beter uit!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die serie wordt misschien geremastered naar blu ray he
Een vrouw in de categorie Scarlet / Kate Upton die driemaaldaags doorgeknuppeld wordt door HMF's swaffel.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Wie is A? Hoef de naam niet te weten, maar vage omschrijving is al goed, ik word nieuwsgierig
die heb ik nog nooit gezien die seriequote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
chick van Hmfquote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Wie is A? Hoef de naam niet te weten, maar vage omschrijving is al goed, ik word nieuwsgierig
Ah OK ik snap hemquote:Op maandag 24 maart 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een vrouw in de categorie Scarlet / Kate Upton die driemaaldaags doorgeknuppeld wordt door HMF's swaffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |