oh lr zei laatst dat het wel mochtquote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle verbasteringen hebben we liever ook niet meerStaat zelfs in de FB dacht ik.
Vanaf nu doen we het met tropische ziektes.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle verbasteringen hebben we liever ook niet meerStaat zelfs in de FB dacht ik.
Karina... wat denk je wel niet van mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:14 schreef Karina het volgende:
Doe eens niet Rens, zeker weer van die idioot op Twitter dat he?
Zag er niet uit als een quote joh. Ik zag alleen maar scheldwoorden ookquote:Op maandag 24 maart 2014 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Karina... wat denk je wel niet van mij.
Dit is een quote van de enige echte huisbaas.
"Als ik het zo typ lijkt het toch wel op een quote"quote:Op maandag 24 maart 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er niet uit als een quote joh. Ik zag alleen maar scheldwoorden ook
Dan nog las ik alleen maar scheldwoorden. EN nee ik ga ze niet herhalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Als ik het zo typ lijkt het toch wel op een quote"
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je er kanker mee bedoelt, nee.
Uhuquote:
Hij is wel echt mooi. Had zelf geen idee hoe ik zoiets voor elkaar kon krijgen ook.quote:
Ik snap niet waarom geforceerd met kanker (Want een opwelling kan je iets expres anders uittypen niet meer noemen) überhaupt een meerwaarde heeft. Eigenlijk vind ik de verbasteringen erop nog vele male doellozer.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten gewoon een woord verzinnen waarvan ze niet weten wat het betekent
Laten we anders "zuurkool" gebruiken terwijl we er iets anders mee bedoelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten gewoon een woord verzinnen waarvan ze niet weten wat het betekent
hebben we nu ruziequote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu
Nee hoor, bedankt voor je enthousiasme
[..]
Hij is wel echt mooi. Had zelf geen idee hoe ik zoiets voor elkaar kon krijgen ook.
Nee, als je het nog niet snapt heb je pech.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien kan GGMM dit eens duidelijker verwoorden.
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtigquote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien kan GGMM dit eens duidelijker verwoorden.
Het is al triest dat je kanker niet mag gebruiken. Het is helemaal triest dat andere woorden in de plaats van deze ziekte ook al verboden zijn. Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |