Dat sowieso.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent wel de grote baas van de onderbouw op zo'n school
Waar ben je?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
House of Cards. De kanker wat een bazenserie
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wijf is alleen beetje psycho vrees ik.
Die wijven die extreem gestoord zijn neuken HARD gekquote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wijf is alleen beetje psycho vrees ik.
eensquote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Eensquote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat hoor ik van iedereen. Maar waar gaat het eigenlijk overquote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Pussy ben jequote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Die wijven die extreem gestoord zijn neuken HARD gekHij valt er bijna af dan
Ik heb de eerste gekeken en vond het niks eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De serie Hannibal krijgt een 8,5 op IMDB en komt binnenkort op RTL.
Oh ik ben net bij aflevering 10. Wel genietenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste ep net gekeken. Die hele vibe van die serie is geniaal man.
Over een congreslid in de VS die aast op een hogere plek in de foodchain van de Amerikaanse politiek.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoor ik van iedereen. Maar waar gaat het eigenlijk over
Ken een gast die een mokkel had geregeld op z'n werk, psychiatrische inrichting.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een wijf gehad die anderhalf jaar verplicht opgenomen is
Suits ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De serie Hannibal krijgt een 8,5 op IMDB en komt binnenkort op RTL.
Die Albanische ofzo? Nu weten we ook waar het met jou is misgegaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een wijf gehad die anderhalf jaar verplicht opgenomen is
Lijkt het op The West Wing? Dat vond ik wel goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over een congreslid in de VS die aast op een hogere plek in de foodchain van de Amerikaanse politiek.
Uit de trein? Shiiiit.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken een gast die een mokkel had geregeld op z'n werk, psychiatrische inrichting.
Is uitgegaan toen ze kassiewaus van de speed uit de trein sprong
ik denk dat francisquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste ep net gekeken. Die hele vibe van die serie is geniaal man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt het op The West Wing? Dat vond ik wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks van gezien nogquote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Suits is behoorlijk kut (geworden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |