Het is wel heel link hoor. Je hebt daar een security dat bestaat uit 16 jarige gozers van 1.70. Die kijken ook altijd heel stoer uit hun ogen en controleren zeer streng of je wel je pasje voor het poortje houdt bij de ingang.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, kon nog weleens leuk worden dan.
Ben er wat jaartjes geleden wel geregeld geweest als ik afsprak met vrienden. Dan besef je toch hoe dankbaar je moet zijn voor het verstand dat je gekregen hebt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is wel heel link hoor. Je hebt daar een security dat bestaat uit 16 jarige gozers van 1.70. Die kijken ook altijd heel stoer uit hun ogen en controleren zeer streng of je wel je pasje voor het poortje houdt bij de ingang.
Inderdaad. Ook zo geniaal dat als jij zegt dat ik iets moet downloaden, ik dat automatisch doe. Ik lees me niet eens meer in wat de serie inhoudt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij hebben een vrijwel identieke smaak op dat gebied. GMTA.
Als Sjaak a zegt, zeg jij B.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook zo geniaal dat als jij zegt dat ik iets moet downloaden, ik dat automatisch doe. Ik lees me niet eens meer in wat de serie inhoudt.. Gewoon downloaden en gelijk maar kijken.
Sowieso is het niet onverstandig om naar mij te luisteren, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook zo geniaal dat als jij zegt dat ik iets moet downloaden, ik dat automatisch doe. Ik lees me niet eens meer in wat de serie inhoudt.. Gewoon downloaden en gelijk maar kijken.
Dit vind ik een typische Shreyas-opmerkingquote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even de was doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg ga jij eens even je brutale mond houden tegen mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even de was doen.
Ik zat laatst met Cachet in de busquote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben er wat jaartjes geleden wel geregeld geweest als ik afsprak met vrienden. Dan besef je toch hoe dankbaar je moet zijn voor het verstand dat je gekregen hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een typische Shreyas-opmerkingSterf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat "Once Upon A Time...?" Dat kijkt A.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
once upon a time in wonderland
Come and punish me.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg ga jij eens even je brutale mond houden tegen mij.
ging jij haar ook knuffelen net als littlerabbit ?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
e
[..]
Ik zat laatst met Cachet in de bus.
Sletje.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
e
[..]
Ik zat laatst met Cachet in de bus.
Ik heb haar niet opgemerkt. Zij mij wel maar heeft niks gezegd.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij haar ook knuffelen net als littlerabbit ?
Nee, is dat wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij stargate wel eens gezien?
ja.die ook, maar ook wonderland.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat "Once Upon A Time...?" Dat kijkt A.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb haar niet opgemerkt. Zij mij wel maar heeft niks gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |