10 Seizoenen, helemaal verslaafd aan geweest, ik zou ze zo nog een keer kijkenquote:
Hahahha dat is echt een vies hoertje hequote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij haar ook knuffelen net als littlerabbit ?
Die kan ook echt nooit objectief naar voetbal kijken héquote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem had een WK-opstelling in gedachten.
Deze was vrij debiel
[ afbeelding ]
Zal het op mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 Seizoenen, helemaal verslaafd aan geweest, ik zou ze zo nog een keer kijken
Daarna stargate Atlantis
Mij gaat het vooral om de meest creatieve speler in dit systeem.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die kan ook echt nooit objectief naar voetbal kijken hé![]()
Clasie....
Is niet anders aan mijn situatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb haar niet opgemerkt. Zij mij wel maar heeft niks gezegd.
Kongolo, Vlaar, Janmaat, Krul, Robben, Persie, Lens terecht.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem had een WK-opstelling in gedachten.
Deze was vrij debiel
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Fuck, half twaalf bijna. I'm out. Later bitches
Ik denk dat ze alleen maar (toekomstige) mods wil aanraken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahha dat is echt een vies hoertje he
Jullie hebben gemeet?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet anders aan mijn situatie.
Ja ik had gedronken.
Heb jij dat paardenmeisje een veeg gegeven, ja?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet anders aan mijn situatie.
Ja ik had gedronken.
uiteraardquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het op mijn lijstje zetten.
Dan moet jij Battlestar Galactica eens kijken, of al gezien?
trusten jongenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Onbewust ja. Smoofie zijn schuld.quote:
Dat ging wel wat ver.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij dat paardenmeisje een veeg gegeven, ja?
Doei!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |