Ik heb dit verhaal gemist. Leg uit.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbewust ja. Smoofie zijn schuld.
Slaap lekker knulquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Fuck, half twaalf bijna. I'm out. Later bitches
Top.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Als je battlestar leuk vind, dan vind je stargate leuker denk ik
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel wil laten gaan maken in Brazilië.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo, Vlaar, Janmaat, Krul, Robben, Persie, Lens terecht.
Zo debiel is het dus niet.
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel wil laten gaan maken in Brazilië.
Daar keek ik overheen. Dat is ook vrij debiel ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij gaat het vooral om de meest creatieve speler in dit systeem.
Ja en Clasie is ook onzin. Je snapt toch wel dat bij die man sentimenten meespelen. Dan nog is zijn opstelling op meer punten wel zinnig (mijn zeven genoemde punten) dan niet zinnig (clasie, wijnaldum, sneijder...).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel moet gaan maken in Brazilië.
Stargate is tof.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Als je battlestar leuk vind, dan vind je stargate leuker denk ik
als je het maar niet vergeetquote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Top.
Heb nog zoveel series om te kijken, dus zal nog wel even duren voordat ik er aan begin.
Schijnt komende zaterdag zijn rentree te kunnen maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?
Is nu al verder dan BMI/Vrij. Ik heb hem al in 2010 ontdekt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
Kongolo vind ik van wat ik ervan heb gezien wel goed, alleen nu nog niet in Nederlands Elftal
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?
Ik mag binnenkort lekker OvD spelen in een COPI-bak. Meest kutte onderdeel van mijn studie tot nu toe. Ben blij als ik met PA begin.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Slaap lekker knul
Ik mag morgen op de brandweerautoot
even vragenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch kom je dit seizoen ook weer kijken in het Philips stadion?
gaan we nog hmfgod van me?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is nu al verder dan BMI/Vrij. Ik heb hem al in 2010 ontdekt.
teal'cquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Stargate is tof.
Ik keek gisteren een Asylum filmen Teal'c speelde er in.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggen
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal gemist. Leg uit.
Ik heb op dit moment zeker 6 SCC's. IK heb er 10 die ook door andere FLKG'ers gebruikt zouden kunnen worden in theorie (die zijn dus niet zeker).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
even vragen
[..]
gaan we nog hmfgod van me?
Kan ook nog gewoon een goede speler worden. Heeft al zoveel ervaring voor zijn leeftijd en talent heeft hij wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggen
Ik wil niet achterlopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... geloof dat ik ze er wel genoeg mee geziekt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |