10 Seizoenen, helemaal verslaafd aan geweest, ik zou ze zo nog een keer kijkenquote:
Hahahha dat is echt een vies hoertje hequote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij haar ook knuffelen net als littlerabbit ?
Die kan ook echt nooit objectief naar voetbal kijken héquote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem had een WK-opstelling in gedachten.
Deze was vrij debiel
[ afbeelding ]
Zal het op mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 Seizoenen, helemaal verslaafd aan geweest, ik zou ze zo nog een keer kijken
Daarna stargate Atlantis
Mij gaat het vooral om de meest creatieve speler in dit systeem.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die kan ook echt nooit objectief naar voetbal kijken hé![]()
Clasie....
Is niet anders aan mijn situatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb haar niet opgemerkt. Zij mij wel maar heeft niks gezegd.
Kongolo, Vlaar, Janmaat, Krul, Robben, Persie, Lens terecht.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem had een WK-opstelling in gedachten.
Deze was vrij debiel
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Fuck, half twaalf bijna. I'm out. Later bitches
Ik denk dat ze alleen maar (toekomstige) mods wil aanraken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahha dat is echt een vies hoertje he
Jullie hebben gemeet?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet anders aan mijn situatie.
Ja ik had gedronken.
Heb jij dat paardenmeisje een veeg gegeven, ja?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet anders aan mijn situatie.
Ja ik had gedronken.
uiteraardquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het op mijn lijstje zetten.
Dan moet jij Battlestar Galactica eens kijken, of al gezien?
trusten jongenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Onbewust ja. Smoofie zijn schuld.quote:
Dat ging wel wat ver.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij dat paardenmeisje een veeg gegeven, ja?
Doei!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb dit verhaal gemist. Leg uit.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbewust ja. Smoofie zijn schuld.
Slaap lekker knulquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Top.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Als je battlestar leuk vind, dan vind je stargate leuker denk ik
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel wil laten gaan maken in Brazilië.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo, Vlaar, Janmaat, Krul, Robben, Persie, Lens terecht.
Zo debiel is het dus niet.
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel wil laten gaan maken in Brazilië.
Daar keek ik overheen. Dat is ook vrij debiel ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij gaat het vooral om de meest creatieve speler in dit systeem.
Ja en Clasie is ook onzin. Je snapt toch wel dat bij die man sentimenten meespelen. Dan nog is zijn opstelling op meer punten wel zinnig (mijn zeven genoemde punten) dan niet zinnig (clasie, wijnaldum, sneijder...).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het baart mij toch wel zorgen dat Wimpie een al half jaar geblesseerde speler van PSV het spel moet gaan maken in Brazilië.
Stargate is tof.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Als je battlestar leuk vind, dan vind je stargate leuker denk ik
als je het maar niet vergeetquote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Top.
Heb nog zoveel series om te kijken, dus zal nog wel even duren voordat ik er aan begin.
Schijnt komende zaterdag zijn rentree te kunnen maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?
Is nu al verder dan BMI/Vrij. Ik heb hem al in 2010 ontdekt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
Kongolo vind ik van wat ik ervan heb gezien wel goed, alleen nu nog niet in Nederlands Elftal
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat Wijnaldum nog foebelle dit seizoen?
Ik mag binnenkort lekker OvD spelen in een COPI-bak. Meest kutte onderdeel van mijn studie tot nu toe. Ben blij als ik met PA begin.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Slaap lekker knul
Ik mag morgen op de brandweerautoot
even vragenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch kom je dit seizoen ook weer kijken in het Philips stadion?
gaan we nog hmfgod van me?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is nu al verder dan BMI/Vrij. Ik heb hem al in 2010 ontdekt.
teal'cquote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Stargate is tof.
Ik keek gisteren een Asylum filmen Teal'c speelde er in.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggen
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal gemist. Leg uit.
Ik heb op dit moment zeker 6 SCC's. IK heb er 10 die ook door andere FLKG'ers gebruikt zouden kunnen worden in theorie (die zijn dus niet zeker).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
even vragen
[..]
gaan we nog hmfgod van me?
Kan ook nog gewoon een goede speler worden. Heeft al zoveel ervaring voor zijn leeftijd en talent heeft hij wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week weer bij de selectie als het goed is. Blijf het een leuke gast vinden, al begrijp ik dat dit in een Feyenoorders optiek iets anders kan liggen
Ik wil niet achterlopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... geloof dat ik ze er wel genoeg mee geziekt heb.
Adriaanse.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, hoe zit het met het hoofdtrainersschap in Heerenveen?
Alles gezien. Ook de laatste serie, die was in het begin matig maar op het eind werd het wel beter, maar gecancelled (of misschien was het afgelopen).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
teal'c
Het is omdat ik veel series kijk, anders had ik stargate weer opnieuw gekeken
Films ook gezien?
godver ik hoop dat het lukt. Anders duik ik met A de kroeg inquote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment zeker 6 SCC's. IK heb er 10 die ook door andere FLKG'ers gebruikt zouden kunnen worden in theorie (die zijn dus niet zeker).
Ik hoop dat wat PSV-jongens met SCC-barcodes over de brug willen komen.Ook hier van FOK!
jullie doen dat tegenwoordig elke week of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godver ik hoop dat het lukt. Anders duik ik met A de kroeg in
Ik vind het wel zwak dat hij naar PSV ging, zeker na al zijn uitspraken daarvoor. Voor de rest zal het best een goede jongen zijn, maar het blijft een paardenlul natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee maar is wel de absolute droomkandidaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt die het ja? Ik ben nogal fan van Co, zou leuk zijn.
universe? Die kon me niet zo boeien, niet afgekeken. Misschien toch maar weer een poging wagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles gezien. Ook de laatste serie, die was in het begin matig maar op het eind werd het wel beter, maar gecancelled (of misschien was het afgelopen).
dat lijkt maar zoquote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
jullie doen dat tegenwoordig elke week of lijkt dat maar zo?
Even doorbijten, wat ik zei: op het eind werd het best spannend.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
universe? Die kon me niet zo boeien, niet afgekeken. Misschien toch maar weer een poging wagen.
Was gecancelled ja
Lijstje is als volgt:quote:Op maandag 24 maart 2014 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godver ik hoop dat het lukt. Anders duik ik met A de kroeg in
ze staan nog op mijn harde schijf geloof ikquote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Even doorbijten, wat ik zei: op het eind werd het best spannend.
Ik wilde Babylon 5 opnieuw gaan kijken maar het downloaden wilde maar niet lukken, te oud misschien, te weinig seeds.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze staan nog op mijn harde schijf geloof ik
onlogisch had zelf toch een cc?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lijstje is als volgt:
1) Happel (want stamvader)
2) Onlogisch
3) Sjaak
4) Ikzelf
Daarna volgen jij, A, Typisch, Jimbo, Dekatria etc. etc.
ik heb die laatst gedownloadquote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde Babylon 5 opnieuw gaan kijken maar het downloaden wilde maar niet lukken, te oud misschien, te weinig seeds.
Die serie wordt misschien geremastered naar blu ray hequote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde Babylon 5 opnieuw gaan kijken maar het downloaden wilde maar niet lukken, te oud misschien, te weinig seeds.
Bro's before hoes.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
onlogisch had zelf toch een cc?
Wel fijn dan A en ik op plek 5 en 6 komen
Ah dank je! Ik wil die samen met iemand anders kijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb die laatst gedownload
zal even voor je kijken
Oh dan ziet het er wel beter uit!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die serie wordt misschien geremastered naar blu ray he
Een vrouw in de categorie Scarlet / Kate Upton die driemaaldaags doorgeknuppeld wordt door HMF's swaffel.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Wie is A? Hoef de naam niet te weten, maar vage omschrijving is al goed, ik word nieuwsgierig
die heb ik nog nooit gezien die seriequote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
chick van Hmfquote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Wie is A? Hoef de naam niet te weten, maar vage omschrijving is al goed, ik word nieuwsgierig
Ah OK ik snap hemquote:Op maandag 24 maart 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een vrouw in de categorie Scarlet / Kate Upton die driemaaldaags doorgeknuppeld wordt door HMF's swaffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |