Ik probeer niet eens ietsquote:Op maandag 24 maart 2014 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je probeert te hard JR.
No pun intended
En dat is?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet prima wat het probleem is.
kanovinnie doet moeilijkquote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen als je het over een lekkere gozer hebt...
Zij was dus ook verlegen he?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Verlegenheid.
Vandaag lachte meisje awkward naar me en dan durf ik niks te zeggen
oh lr zei laatst dat het wel mochtquote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle verbasteringen hebben we liever ook niet meerStaat zelfs in de FB dacht ik.
Vanaf nu doen we het met tropische ziektes.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle verbasteringen hebben we liever ook niet meerStaat zelfs in de FB dacht ik.
Karina... wat denk je wel niet van mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:14 schreef Karina het volgende:
Doe eens niet Rens, zeker weer van die idioot op Twitter dat he?
Zag er niet uit als een quote joh. Ik zag alleen maar scheldwoorden ookquote:Op maandag 24 maart 2014 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Karina... wat denk je wel niet van mij.
Dit is een quote van de enige echte huisbaas.
"Als ik het zo typ lijkt het toch wel op een quote"quote:Op maandag 24 maart 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er niet uit als een quote joh. Ik zag alleen maar scheldwoorden ook
Dan nog las ik alleen maar scheldwoorden. EN nee ik ga ze niet herhalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Als ik het zo typ lijkt het toch wel op een quote"
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je er kanker mee bedoelt, nee.
Uhuquote:
Hij is wel echt mooi. Had zelf geen idee hoe ik zoiets voor elkaar kon krijgen ook.quote:
Ik snap niet waarom geforceerd met kanker (Want een opwelling kan je iets expres anders uittypen niet meer noemen) überhaupt een meerwaarde heeft. Eigenlijk vind ik de verbasteringen erop nog vele male doellozer.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten gewoon een woord verzinnen waarvan ze niet weten wat het betekent
Laten we anders "zuurkool" gebruiken terwijl we er iets anders mee bedoelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten gewoon een woord verzinnen waarvan ze niet weten wat het betekent
hebben we nu ruziequote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu
Nee hoor, bedankt voor je enthousiasme
[..]
Hij is wel echt mooi. Had zelf geen idee hoe ik zoiets voor elkaar kon krijgen ook.
Nee, als je het nog niet snapt heb je pech.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien kan GGMM dit eens duidelijker verwoorden.
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtigquote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien kan GGMM dit eens duidelijker verwoorden.
Het is al triest dat je kanker niet mag gebruiken. Het is helemaal triest dat andere woorden in de plaats van deze ziekte ook al verboden zijn. Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtig
wow wat is het triest dat je een woord in negatieve zin niet mag gebruiken waar mensen aan stervenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al triest dat je kanker niet mag gebruiken. Het is helemaal triest dat andere woorden in de plaats van deze ziekte ook al verboden zijn. Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?
Zoveel waarheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
als de drang naar het woord kanker zo groot is dat je kanjer gaat gebruiken ben je behoorlijk triest en kinderachtig
Als iemand die niet zwakzinnig is. Net doen alsof je zonder 'kanker' ontzettend beperkt wordt in je vocabulaire.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al triest dat je kanker niet mag gebruiken. Het is helemaal triest dat andere woorden in de plaats van deze ziekte ook al verboden zijn. Hoe moet de gemiddelde VBL user zich dan uitdrukken?
Los hiervan. Jij stelt dus eigenlijk dat de gemiddelde VBL'er te dom is om zich normaal uit te kunnen drukken?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom geforceerd met kanker (Want een opwelling kan je iets expres anders uittypen niet meer noemen) überhaupt een meerwaarde heeft. Eigenlijk vind ik de verbasteringen erop nog vele male doellozer.
Echt een hoge standaard heeft de user in kwestie niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic KLB / Dikke tieten op Lingo nu. kijk ik weer eens Lingo.
Nee, het viel tegen, maar ik ben inmiddels geboeid aan het kijken of ze de juiste bal pakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een hoge standaard heeft de user in kwestie niet.
Dat zal Roemer leren.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar weer gestopt met SP, ik werd weer een beetje misselijk
Ondanks dat het sarcasme er vanaf druipt...quote:Op maandag 24 maart 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Los hiervan. Jij stelt dus eigenlijk dat de gemiddelde VBL'er te dom is om zich normaal uit te kunnen drukken?Ik mis je punt echt volledig.
Ja, tuurlijk Rens.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ondanks dat het sarcasme er vanaf druipt...
Picsquote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic KLB / Dikke tieten op Lingo nu. kijk ik weer eens Lingo.
Bedankt dit waardeer ik zeer al valt het wel tegen. Ik had wat beters verwacht.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal voor jou teruggespoeld.
[ afbeelding ]
Het viel allemaal wel mee, zoals gezegd. Plus d'r uitstraling zegt nou niet bepaald "kom gezellig binnen".
Al kan dat er mee te maken hebben dat de juiste bal maar niet gepakt werd.
Was dit voor of nadat ze met 6 woorden alsnog verloor? Haar zijaanzicht was wel echt beduidend minder.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het viel allemaal wel mee, zoals gezegd. Plus d'r uitstraling zegt nou niet bepaald "kom gezellig binnen".
Dit was tussen de 5e en 6e bal.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit voor of nadat ze met 6 woorden alsnog verloor? Haar zijaanzicht was wel echt beduidend minder.
Gelukkig kan je een ei bakken op haar voorhoofdquote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keihard.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben bang om te klikken, FULL-HD .. brrrrrrquote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |