Black Sailsquote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga het maar een proberen dan. Sowieso is 1 serie die ik volg nu even afgelopen, Black Sails.
Werd je daarna direct ook uit huis geplaatst ofquote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een wijf gehad die anderhalf jaar verplicht opgenomen is
Uh, okéquote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GoT___________________________________!
Ik vond het wel aardig. Alleen een beetje teveel geklets en te weinig piratengevechten. Vikings is leuker.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat is mijn visie.![]()
Tot vijf keer toe de eerste aflevering proberen te kijken. Elke keer na een kwartier uitgezet. Wat een baggerquote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GoT___________________________________!
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat is mijn visie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg suicidale trekjes als ik die shit kijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot vijf keer toe de eerste aflevering proberen te kijken. Elke keer na een kwartier uitgezet. Wat een bagger
Je moeder is pas goed te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
Gewoon de boeken lezen van GoT, dan is de serie goed te doen.
Dat is een bazennaam.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Benno Baksteen, je zou maar zo heten.
Je bent wel gezegend met de naam Stijn hoor. Wat een prachtige naamquote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Benno Baksteen, je zou maar zo heten.
Het heeft met de achternaam te maken, idioot. Kutjongquote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent wel gezegend met de naam Stijn hoor. Wat een prachtige naam
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft met de achternaam te maken, idioot. Kutjong.
Haten op EinStijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent wel gezegend met de naam Stijn hoor. Wat een prachtige naam
Hou je bek tegen Stijn of moet ik even langskomen op het Deltion?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een debiel bent.
Nee, ik ben een vrij rustig persoon.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
soowww heequote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar durf jij heul niet te komen omdat...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Stijn of moet ik even langskomen op het Deltion?
Mwa, kon nog weleens leuk worden dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar durf jij heul niet te komen omdat...
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot vijf keer toe de eerste aflevering proberen te kijken. Elke keer na een kwartier uitgezet. Wat een bagger
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik krijg suicidale trekjes als ik die shit kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |