quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit
quote:
pow mag blijvuhhhquote:BINNEN!
En en en? Hebben jullie het gehaald? Jawel, we zijn er! We hebben genoeg leden om ook de komende zeven jaar door te gaan. Tenminste, wanneer het aan jullie ligt. Want het woord is nu aan de staatssecretaris. Die laat zich op zijn beurt weer adviseren door het Commissariaat voor de media, de Raad voor Cultuur en de NPO. Zo wordt onder meer gekeken of we inderdaad over het benodigde aantal leden beschikken en of we hebben bewezen een toegevoegde waarde te zijn. Formaliteiten dus. Want PowNed heeft getoond niet alleen een bijtertje, maar ook een blijvertje te zijn. Met dank aan jullie! Want zonder jullie was er geen PowNed. Een hele diepe buiging dus aan een ieder die ons heeft gesteund! En lid worden kan nog altijd. Want hoe meer leden, hoe meer zendtijd.
zelfgemaakte?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
viel tegen
je proeft echt súpergoed de alcohol, had ik niet gedacht
CUL / Advocaat makenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat zelf maken inhoudt dat je jenever bij vanille vla flikkert?
Nice.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Zo, mijn tentamen ging best goed
Gr gr
Daar kan ik echt treurig van worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
87 jarige man op begraafplaats in elkaar geslagen
me2quote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt treurig van worden.
En als hij gepakt gaat worden (kans is klein) is het maar even een middagje afval prikken en een aai over de bol.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
87 jarige man op begraafplaats in elkaar geslagen
ze lijkt 16 ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wijf heeft een 13-jarige knul geneukt (ze is zelf 23)
K-a-n-k-e-r.
Omdat ik aangeschoten ben een kleine voldoendequote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
K-a-n-k-e-r.
Dit soort opmerkingenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Pistone het volgende:
[..]
En als hij gepakt gaat worden (kans is klein) is het maar even een middagje afval prikken en een aai over de bol.
Die jongen is een baas.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
K-a-n-k-e-r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |