quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik steek niet graag veren in in iemands reet, maar dit ziet er echt uit als een drum 'n bass bad-ass drankje!![]()
Smaakt het ook zoals het eruit ziet?
er staat grens..niet gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af hoe groot de files maandag zijn aan de grens
?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af hoe groot de files maandag zijn aan de grens
Dat je dat zo vroeg na binnen krijgt brrr.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:21 schreef Selestha het volgende:
Frietjes met gebakken ui, champigons en worstjes voor lunch. Vanavond uit eten in de pub
Doen we ook niet elke dag. Maar hier eten we s'middags warm als schoonfam nachtdienst draait en dat is altijd op zondagquote:Op zondag 23 maart 2014 12:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat je dat zo vroeg na binnen krijgt brrr.
Bakkie koffie !
Mmm wil ik ook welquote:Op zondag 23 maart 2014 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Enorme Bierpul vol met Verse Jus d 'orange![]()
Zal lekker knarsenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef minilot het volgende:
Ik ga zo speklampjes een uur of vier garen in de oven en dan steeds inkwasten met een mengseltje van sojasaus, hoisin, chilipeper en honing.
Daar stoom ik vanavond wat jonge prei en venkel bij + sesamdressing.
Voor of na het bezoek aan het toiletquote:
Goed is die hè?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef Prego het volgende:
Vanavond de rendang volgens RobinOok's recept gegeten die ik gisteren klaar heb gemaakt
Ooo, wat lekker! Waar haal jij venkelworst, als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:50 schreef Novem het volgende:
Vanavond tagliatelle met een tomaten/rodewijnsaus en een venkelworst. Roergebakken cavolo nero erbij.
Op de markt in Haarlem bij een Berkshire varkensvleeskraam, of bij Marqt. Die kraam zal wel in meer plaatsen staan ook!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, wat lekker! Waar haal jij venkelworst, als ik vragen mag?
Oeoeoe, deze soms?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
toetje was bitterkoekjes pudding gekookt door mijn
Nee helaas, maar die staat wel op de lijst om zelf te maken!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeoeoe, deze soms?
http://simoneskitchen.nl/zelf-bitterkoekjes-pudding-maken/
Ha, lollig: ik ga vanavond ook iets van Smitten Kitchen maken:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Nee helaas, maar die staat wel op de lijst om zelf te maken!
Ga zo http://smittenkitchen.com(...)colate-banana-bread/ maken!
Ja alles wat dar voorbij komt zou ik wel willen maken!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, lollig: ik ga vanavond ook iets van Smitten Kitchen maken:
http://smittenkitchen.com/blog/2010/04/classic-cobb-salad/
Recept ligt al uitgeprint in de keuken.Fijne site hè?
Nah, was gewoon een laat, klein ontbijtje (was per ongeluk wat laat geworden gisteravond met een nieuw spelletjequote:
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nah, was gewoon een laat, klein ontbijtje (was per ongeluk wat laat geworden gisteravond met een nieuw spelletje![]()
). Maar ik heb zometeen ook een vrij vroege lunch omdat ik zo naar de tussenschoolse opvang moet.
En voor vanavond maak ik wraps met kip en groenten. En een lekkere salade erbij met ei, komkommer, spekjes ensow.
Uniek, het is volstrekt jouw schuld dat ik vandaag zelf probeer om idioot bewerkelijke hazelnoot-schuimgebakjes te maken!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vandaag een slagroom/hazelnootschuim gebak, vers van de bakker
Ik wil met jou trouwen enzo...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Uniek, het is volstrekt jouw schuld dat ik vandaag zelf probeer om idioot bewerkelijke hazelnoot-schuimgebakjes te maken!![]()
Voor een bos bosuien doe ik het!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met jou trouwen enzo...
Hier voor morgen krijg je van mij een bosje [ afbeelding ]
Wat is er nou voor lol aan om een foto te posten van iets wat al op is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Iwanius het volgende:
In de middag een voorafje bij Salt & Tasty *burp* en later voor we huiswaarts gingen nog wat bunkeren bij Orient Express.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoute popcorn Paprikachips en jus d'orange
Wat is er voor lol aan om uberhaubt te posten wat je gaat eten of hebt gegeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is er nou voor lol aan om een foto te posten van iets wat al op is?
(Inclusief kinderachtig gefotoshopt met konijnen en vliegen)
Die zakken zijn goed te happen idd. Nu een halve liter Grolsch lentebokquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat extra ui en uitgebakken spekjes.
Man man man
Goed idee, mijne zijn gestorven in de overgang van de herfst naar de winter. Maar weer eens een nieuwe kopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kopje munttheeWanneer gaat mijn eigen muntplantje nu eens groeien?!
Echt? Ik vind die aardappelschotels van Aviko altijd smaken naar één grote brok meel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man
Lekker! Ik rooster ook regelmatig bloemkoolquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef golfer het volgende:
Avondeten straks: geroosterde bloemkool met ras el hanout uit de oven met daarbij een Duits biefstukje.
Is dat niet net zoals die hollandse aardappelschotel van aviko?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man
Ja, maar dan Zwitsersquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is dat niet net zoals die hollandse aardappelschotel van aviko?
Ik eet vanavond de "Spaanse" schotel. Zwitsers heb ik echter nog op voorraad in de vriezerquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dan Zwitsersveel lekkerder.
Plofkip???quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:42 schreef BlackLining het volgende:
Kipfiletje in stukken gesneden, gebakken met flink wat peper, curry- en paprikskruiden. Gebakken champignonnetje erdoor, wat verse basilicum erop en dan wat geraspte kaas erover
Heb em vandaag gekocht, zal hem straks even testenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dan Zwitsersveel lekkerder.
No you did not??quote:
Pfff nee, kapot gegaan. Alleen een goede combioven die kan grillen 230C minstens 800watt magnetron etc kost best veel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef ChilllayD het volgende:
Je hebt geen oven?
Ik zou denk ik nooit meer zonder kunnen
Dat deed ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet meer uit de oven dan van mn gasstel![]()
Vanavond zelfgemarineerde en gepaneerde hotwings, pommes duchesse en appelmoes
Dit is altijd echt heel lekker vind ik. 'Spaar' ook regelmatig gewoon beetjes groente op om dit te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
Omeletje van left over veggies op brood, met wat chilisaus![]()
En nu een kop thee.
Godamme...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:49 schreef Cat22 het volgende:
Zelfgemaakte verse mango-sinaasappel-banaan-kokosmelk smoothie.
Ha, zoeentje ga ik er morgenochtend vroeg ook maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:49 schreef Cat22 het volgende:
Zelfgemaakte verse mango-sinaasappel-banaan-kokosmelk smoothie.
Dat is zo ongeveer het eerste waar ik op af ga als ik in de UK ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:10 schreef Selestha het volgende:
Ik heb mijn eerste Cornish pasty ooit gegeten, en die was heerlijkIk had een kaas en ui variant. Weer een ding minder om te proberen voordat ik er geweest ben
[ afbeelding ]
Ja ik begrijp waarom, dit zaakje is beroemd voor de kwaliteit van de pasty's en het is inderdaad heel erg lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het eerste waar ik op af ga als ik in de UK ben.
Ze zijn ook leuk om zelf te makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik begrijp waarom, dit zaakje is beroemd voor de kwaliteit van de pasty's en het is inderdaad heel erg lekker
hoe koop je per ongeluk een pompoen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Vanavond risotto met gefrituurde salie, oude kaas en een per ongeluk gekochte pompoen.
Mjam!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Vanavond risotto met gefrituurde salie, oude kaas en een per ongeluk gekochte pompoen.
Een niet nader te noemen lief dat niet in de gaten had dat wij pompoenen doorgaans alleen in de herfst eten.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:50 schreef Iwanius het volgende:
Voordat ik later op de dag mijn vriendin ontmoette even mijzelf weer wat energie gegeven middels een Surinaams/Thais bezoekje.![]()
Voordat het hoofdgerecht kwam een Surinaamse bloedworst met een Budweiser uitgeprobeerd waarvan eerst genoemde bij het Surinaamse kraampje (dat er elke zaterdag staat) naast SOI3 was gehaald. Biertje was uiteraard van SOI3.
Daarna kwam het echte werk! Een heerlijke ossentaartsoep met noedels en als specialiteit (niet op de kaart) een salade genaamd Yam pla khem maar i.p.v. met vis, met gamba's koud geserveerd op ijs (naast de ossentaartsoep) met als extra Nam Pla Prik alias vissaus met fijn gesneden pepers.(boven de Yam pla Khem op een schaaltje)
Kortom je tong en lichaam worden tot het uiterste gepijnigd maar het is wel de moeite waard van het zoveelste bezoek.
Me 2, om 16u al zelfs (niet geluncht).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef Jula123 het volgende:
Ik had broodje hamburger met gebakken aardappels.
Vroeg gegeten, want ik heb allebei broodjes, toastjes en lekkere smeersels en kaas voor vanavond.
wow! Wel gezond!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 2, om 16u al zelfs (niet geluncht).
Straks lekker alle broodjes, smeersels, hapjes etc. Alleen net zo'n trek al dat ik een hele meloen op heb
Steak and Ale, Steak en 'Bier': http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-piequote:
Bier is altijd goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Steak and Ale, Steak en 'Bier': http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-pie
en zo zag hij eruit
[ afbeelding ]
Niet meer want heb vnv geborreld met denk een half stokbrood met kaas-knoflookdip, 4 mini worstenbroodjes met curry en een halve komkommer met tzatziki.quote:
Ja dat is grappig jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Wel toevallig; Selestha, 4EverBlackEyed en ik alledrie pastei gegeten
haha een echte pie!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Steak and Ale, Steak en 'Bier': http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-pie
en zo zag hij eruit
[ afbeelding ]
Knoflookbrood.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje veel knoflook gekocht misschien weet iemand hier een gerecht waar ik die kan gebruiken?
Knoflooksoep. Of iets (anders) met gepofte knolook.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar heb je 6 teentjes voor nodig, ik het het over 6 bollen
Ik dacht aan een kip volstoppen
knoflooksoep dat is een goed idee, denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef Ansu het volgende:
[..]
Knoflooksoep. Of iets (anders) met gepofte knolook.
Knoflooksoepquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje veel knoflook gekocht misschien weet iemand hier een gerecht waar ik die kan gebruiken?
http://www.smulweb.nl/recepten/1131972/Knoflook-uit-de-ovenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
De knoflooktaart van Ottolenghi!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
gewoon knoflookboter van fixen en inrollen in stukje doorzichtig folie, als je dan scampies haalt of biefstukje met champignons doet ofzo, snij je plakjes vd knoflookboter rol en terug in de diepvriesquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
Haha nee, dit waren bonbons.quote:
Cherry coke hebben ze bij de hoogvliet, samen met Vanilla, Dr Pepper, Mountaindew en nog meer Amerikaanse merken.quote:
Ook cherry Zero?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Cherry coke hebben ze bij de hoogvliet, samen met Vanilla, Dr Pepper, Mountaindew en nog meer Amerikaanse merken.
Sorry, nog nooit gezien.quote:
Bij de Aldi, ze zijn heel lekkerquote:
Zelfgemaakt?quote:
Oh dat deed ik in Nederland ook al wel, toast met boter. Maar het is me inderdaad opgevallen dat het hier heel veel gegeten wordtquote:Op woensdag 2 april 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Toast met boter! Je wordt al helemaal Brits, Seles!
[..]
Zelfgemaakt?
Ah, Nākd, die zijn inderdaad lekker. En een lollige naam!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef Selestha het volgende:
En nee, geen zelfgemaakte reep; maar dat hoeft ook niet want je kan hier hele lekkere pure fruitrepen zonder toevoegingen bij de supermarkt krijgen. Het was er zo een als hieronder:
[ afbeelding ]
Oh hier valt het wel mee, 2 pond per vier. Vast goedkoper als je ze zelf maakt, maar we hebben geen foodprocessor dus dan wordt het wel een beetje lastigquote:Op woensdag 2 april 2014 12:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, Nākd, die zijn inderdaad lekker. En een lollige naam!![]()
Ze zijn alleen (hier althans) schreeuwend duur, en net zo makkelijk zelf te maken.
Boeren-met-worstquote:Op woensdag 2 april 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:
Stokbrood met oude kaas en boeren met worst.
Broodje bak pao met sambal brandal.
Broccoli met aardappelen, een peperburger en een kaassaus.
Maar er zit paprika (roomkaas) bij.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Champignons zijn geen groenten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |