Lekker! Ik rooster ook regelmatig bloemkoolquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef golfer het volgende:
Avondeten straks: geroosterde bloemkool met ras el hanout uit de oven met daarbij een Duits biefstukje.
Is dat niet net zoals die hollandse aardappelschotel van aviko?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat extra ui en uitgebakken spekjes.
Man man man
Ja, maar dan Zwitsersquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is dat niet net zoals die hollandse aardappelschotel van aviko?
Ik eet vanavond de "Spaanse" schotel. Zwitsers heb ik echter nog op voorraad in de vriezerquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dan Zwitsersveel lekkerder.
Plofkip???quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:42 schreef BlackLining het volgende:
Kipfiletje in stukken gesneden, gebakken met flink wat peper, curry- en paprikskruiden. Gebakken champignonnetje erdoor, wat verse basilicum erop en dan wat geraspte kaas erover
Heb em vandaag gekocht, zal hem straks even testenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dan Zwitsersveel lekkerder.
No you did not??quote:
Pfff nee, kapot gegaan. Alleen een goede combioven die kan grillen 230C minstens 800watt magnetron etc kost best veel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef ChilllayD het volgende:
Je hebt geen oven?
Ik zou denk ik nooit meer zonder kunnen
Dat deed ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet meer uit de oven dan van mn gasstel![]()
Vanavond zelfgemarineerde en gepaneerde hotwings, pommes duchesse en appelmoes
Dit is altijd echt heel lekker vind ik. 'Spaar' ook regelmatig gewoon beetjes groente op om dit te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
Omeletje van left over veggies op brood, met wat chilisaus![]()
En nu een kop thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |