Ik wil met jou trouwen enzo...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Uniek, het is volstrekt jouw schuld dat ik vandaag zelf probeer om idioot bewerkelijke hazelnoot-schuimgebakjes te maken!![]()
Voor een bos bosuien doe ik het!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met jou trouwen enzo...
Hier voor morgen krijg je van mij een bosje [ afbeelding ]
Wat is er nou voor lol aan om een foto te posten van iets wat al op is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Iwanius het volgende:
In de middag een voorafje bij Salt & Tasty *burp* en later voor we huiswaarts gingen nog wat bunkeren bij Orient Express.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoute popcorn Paprikachips en jus d'orange
Wat is er voor lol aan om uberhaubt te posten wat je gaat eten of hebt gegeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is er nou voor lol aan om een foto te posten van iets wat al op is?
(Inclusief kinderachtig gefotoshopt met konijnen en vliegen)
Die zakken zijn goed te happen idd. Nu een halve liter Grolsch lentebokquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat extra ui en uitgebakken spekjes.
Man man man
Goed idee, mijne zijn gestorven in de overgang van de herfst naar de winter. Maar weer eens een nieuwe kopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kopje munttheeWanneer gaat mijn eigen muntplantje nu eens groeien?!
Echt? Ik vind die aardappelschotels van Aviko altijd smaken naar één grote brok meel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat extra ui en uitgebakken spekjes.
Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |