Knoflooksoep. Of iets (anders) met gepofte knolook.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar heb je 6 teentjes voor nodig, ik het het over 6 bollen
Ik dacht aan een kip volstoppen
knoflooksoep dat is een goed idee, denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef Ansu het volgende:
[..]
Knoflooksoep. Of iets (anders) met gepofte knolook.
Knoflooksoepquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje veel knoflook gekocht misschien weet iemand hier een gerecht waar ik die kan gebruiken?
http://www.smulweb.nl/recepten/1131972/Knoflook-uit-de-ovenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje veel knoflook gekocht misschien weet iemand hier een gerecht waar ik die kan gebruiken?
De knoflooktaart van Ottolenghi!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
gewoon knoflookboter van fixen en inrollen in stukje doorzichtig folie, als je dan scampies haalt of biefstukje met champignons doet ofzo, snij je plakjes vd knoflookboter rol en terug in de diepvriesquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |