Me 2, om 16u al zelfs (niet geluncht).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef Jula123 het volgende:
Ik had broodje hamburger met gebakken aardappels.
Vroeg gegeten, want ik heb allebei broodjes, toastjes en lekkere smeersels en kaas voor vanavond.
wow! Wel gezond!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 2, om 16u al zelfs (niet geluncht).
Straks lekker alle broodjes, smeersels, hapjes etc. Alleen net zo'n trek al dat ik een hele meloen op heb
Steak and Ale, Steak en 'Bier': http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-piequote:
Bier is altijd goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Steak and Ale, Steak en 'Bier': http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-pie
en zo zag hij eruit
[ afbeelding ]
Niet meer want heb vnv geborreld met denk een half stokbrood met kaas-knoflookdip, 4 mini worstenbroodjes met curry en een halve komkommer met tzatziki.quote:
Ja dat is grappig jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Wel toevallig; Selestha, 4EverBlackEyed en ik alledrie pastei gegeten
haha een echte pie!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Steak and Ale, Steak en 'Bier': http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-pie
en zo zag hij eruit
[ afbeelding ]
Knoflookbrood.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje veel knoflook gekocht misschien weet iemand hier een gerecht waar ik die kan gebruiken?
Knoflooksoep. Of iets (anders) met gepofte knolook.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar heb je 6 teentjes voor nodig, ik het het over 6 bollen
Ik dacht aan een kip volstoppen
knoflooksoep dat is een goed idee, denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef Ansu het volgende:
[..]
Knoflooksoep. Of iets (anders) met gepofte knolook.
Knoflooksoepquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje veel knoflook gekocht misschien weet iemand hier een gerecht waar ik die kan gebruiken?
http://www.smulweb.nl/recepten/1131972/Knoflook-uit-de-ovenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
De knoflooktaart van Ottolenghi!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
gewoon knoflookboter van fixen en inrollen in stukje doorzichtig folie, als je dan scampies haalt of biefstukje met champignons doet ofzo, snij je plakjes vd knoflookboter rol en terug in de diepvriesquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Karzai het volgende:
Haha nee, dit waren bonbons.quote:
Cherry coke hebben ze bij de hoogvliet, samen met Vanilla, Dr Pepper, Mountaindew en nog meer Amerikaanse merken.quote:
Ook cherry Zero?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Cherry coke hebben ze bij de hoogvliet, samen met Vanilla, Dr Pepper, Mountaindew en nog meer Amerikaanse merken.
Sorry, nog nooit gezien.quote:
Bij de Aldi, ze zijn heel lekkerquote:
Zelfgemaakt?quote:
Oh dat deed ik in Nederland ook al wel, toast met boter. Maar het is me inderdaad opgevallen dat het hier heel veel gegeten wordtquote:Op woensdag 2 april 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Toast met boter! Je wordt al helemaal Brits, Seles!
[..]
Zelfgemaakt?
Ah, Nākd, die zijn inderdaad lekker. En een lollige naam!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef Selestha het volgende:
En nee, geen zelfgemaakte reep; maar dat hoeft ook niet want je kan hier hele lekkere pure fruitrepen zonder toevoegingen bij de supermarkt krijgen. Het was er zo een als hieronder:
[ afbeelding ]
Oh hier valt het wel mee, 2 pond per vier. Vast goedkoper als je ze zelf maakt, maar we hebben geen foodprocessor dus dan wordt het wel een beetje lastigquote:Op woensdag 2 april 2014 12:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, Nākd, die zijn inderdaad lekker. En een lollige naam!![]()
Ze zijn alleen (hier althans) schreeuwend duur, en net zo makkelijk zelf te maken.
Boeren-met-worstquote:Op woensdag 2 april 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:
Stokbrood met oude kaas en boeren met worst.
Broodje bak pao met sambal brandal.
Broccoli met aardappelen, een peperburger en een kaassaus.
Maar er zit paprika (roomkaas) bij.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Champignons zijn geen groenten eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |