Waarom je dan als bejaarde op missie moet naar de Starbuck's. Of kom je nooit in hippe tenten met je geile, jonge vriendin?quote:

Zij is naast het hebben van een drukke baan meer een een huismus en niet zo van uitgaan in clubs en barretjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom je dan als bejaarde op missie moet naar de Starbuck's. Of kom je nooit in hippe tenten met je geile, jonge vriendin?

Oh nee, we zitten niet meer in 2011.quote:

Bij Iwanius kan alles.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Was jij niet die user die ooit oud en nieuw vierde op 3 plekken tegelijk ofzo?

Daar mag je niet over beginnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

En Amerikaanse contactenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Tuurlijk.Alsof ik niet wist dat dat hele Starbucks overrated was.quote:

En dat blijkt uit jouw fotoreportage?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tuurlijk.Alsof ik niet wist dat dat hele Starbucks overrated was.![]()

Maar, euhm, 2006 belde.... ze willen hun humor terug.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]

En dan ga je er toch je geld naartoe brengen om vieze koffie te drinken en jezelf voor schut te zetten met een paar suffe foto's op FOK!. Is dat een bepaalde ziekte die je hebt? Bewijsdrang in extremis, of zo?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:

Geld in deze stelt niets voor maar had al nooit een Starbucks bezocht laat staan er iets van gedronken en was er nu toch in de buurt dus maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt. En ik zet mijzelf juist niet voor schut want ik kaart daarmee de belachelijkheid aan van al die hypes waarmee je op tv en de andere media wordt doodgegooid. Allemaal gebakken lucht en toch krijg het continue aandacht in kranten en media op grond van?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef Copycat het volgende:
En dan ga je er toch je geld naartoe brengen om vieze koffie te drinken en jezelf voor schut te zetten met een paar suffe foto's op FOK!. Is dat een bepaalde ziekte die je hebt? Bewijsdrang in extremis, of zo?

Hoe zien we aan deze foto's dat de hype belachelijk is?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geld in deze stelt niets voor maar had al nooit een Starbucks bezocht laat staan er iets van gedronken en was er nu toch in de buurt dus maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt. En ik zet mijzelf juist niet voor schut want ik kaart daarmee de belachelijkheid aan van al die hypes waarmee je op tv en de andere media wordt doodgegooid. Allemaal gebakken lucht en toch krijg het continue aandacht in kranten en media op grond van?

Joh, ben jij een Hong Kong geweest? Nog nooit gehoord!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
Pacific Coffee Company in Hong Kong was trouwens wel prima te doen.
McCafe ook.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |