Waarom je dan als bejaarde op missie moet naar de Starbuck's. Of kom je nooit in hippe tenten met je geile, jonge vriendin?quote:
Zij is naast het hebben van een drukke baan meer een een huismus en niet zo van uitgaan in clubs en barretjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom je dan als bejaarde op missie moet naar de Starbuck's. Of kom je nooit in hippe tenten met je geile, jonge vriendin?
Oh nee, we zitten niet meer in 2011.quote:
Bij Iwanius kan alles.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Was jij niet die user die ooit oud en nieuw vierde op 3 plekken tegelijk ofzo?
Daar mag je niet over beginnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En Amerikaanse contactenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Tuurlijk.Alsof ik niet wist dat dat hele Starbucks overrated was.quote:
En dat blijkt uit jouw fotoreportage?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tuurlijk.Alsof ik niet wist dat dat hele Starbucks overrated was.![]()
Maar, euhm, 2006 belde.... ze willen hun humor terug.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dan ga je er toch je geld naartoe brengen om vieze koffie te drinken en jezelf voor schut te zetten met een paar suffe foto's op FOK!. Is dat een bepaalde ziekte die je hebt? Bewijsdrang in extremis, of zo?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:
Geld in deze stelt niets voor maar had al nooit een Starbucks bezocht laat staan er iets van gedronken en was er nu toch in de buurt dus maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt. En ik zet mijzelf juist niet voor schut want ik kaart daarmee de belachelijkheid aan van al die hypes waarmee je op tv en de andere media wordt doodgegooid. Allemaal gebakken lucht en toch krijg het continue aandacht in kranten en media op grond van?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef Copycat het volgende:
En dan ga je er toch je geld naartoe brengen om vieze koffie te drinken en jezelf voor schut te zetten met een paar suffe foto's op FOK!. Is dat een bepaalde ziekte die je hebt? Bewijsdrang in extremis, of zo?
Hoe zien we aan deze foto's dat de hype belachelijk is?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geld in deze stelt niets voor maar had al nooit een Starbucks bezocht laat staan er iets van gedronken en was er nu toch in de buurt dus maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt. En ik zet mijzelf juist niet voor schut want ik kaart daarmee de belachelijkheid aan van al die hypes waarmee je op tv en de andere media wordt doodgegooid. Allemaal gebakken lucht en toch krijg het continue aandacht in kranten en media op grond van?
Joh, ben jij een Hong Kong geweest? Nog nooit gehoord!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
Pacific Coffee Company in Hong Kong was trouwens wel prima te doen.
McCafe ook.
Je zet jezelf meer en meer voor schut. Captain Hindsight to the Obvious.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Iwanius het volgende:
Geld in deze stelt niets voor maar had al nooit een Starbucks bezocht laat staan er iets van gedronken en was er nu toch in de buurt dus maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt. En ik zet mijzelf juist niet voor schut want ik kaart daarmee de belachelijkheid aan van al die hypes waarmee je op tv en de andere media wordt doodgegooid. Allemaal gebakken lucht en toch krijg het continue aandacht in kranten en media op grond van?
De kortzichtigheid en oppervlakkigheid die tegenwoordig de hoofdmoot is? Ja dus.![]()
Mok heb ik teruggegeven.quote:
Niet zo zeer de foto's als meer mijn OP hoe ik er tegenaan kijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zien we aan deze foto's dat de hype belachelijk is?
Dat laatste doe je ook niet echt, je geeft een persoonlijk kijk op iets, dat maakt het niet echt objectief bs natuurlijk. En wederom, is ook niet echt heel erg spannend verder aangezien je een rits debiele aannames maakt in de OP.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mok heb ik teruggegeven.
[..]
Niet zo zeer de foto's als meer mijn OP hoe ik er tegenaan kijk.
4 euro nog wat voor lauwe koffie met schuim dat niet eens schuim mag worden genoemd en siroop vanille uit zo een spuitbus Alleen dus om de naam en het kortstondig gevoel dat je iets bijzonders nuttigt op grond van pure marketing bs. Dat is wat ik (en anderen die er al eerder over schreven) laat zien.
Die bestaan nog steeds.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef trigt013 het volgende:
Vroeger had Douwe Egberts ook koffie winkels, die waren echt fantastisch.
Als je Rotterdam-Centraal uitloop en naar links kijkt waar het immense gebouw van Nationale Nederlanden staat zie je daaronder een DE koffie-toko.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef trigt013 het volgende:
Vroeger had Douwe Egberts ook koffie winkels, die waren echt fantastisch.
https://www.facebook.com/(...)770877439659?fref=ts
zijn er nog
Dat ik chargeer ontken ik niet maar dat is ook doelbewust ingezet om de belachelijkheid van hypes en de huidige subculturen en onnodige aandacht die het in de reguliere media(bladen/Internet) krijgt aan te tonen. Het gaat uiteindelijk nergens over.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
Dat laatste doe je ook niet echt, je geeft een persoonlijk kijk op iets, dat maakt het niet echt objectief bs natuurlijk. En wederom, is ook niet echt heel erg spannend verder aangezien je een rits debiele aannames maakt in de OP.
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:
Ziet e lekker uit, maar jammer dat het dan weer zo'n typisch klein lullig Hollands kopje koffie is. Als ik koffie drink, of eigenlijk sowieso als ik iets drink, dan wil ik een fatsoenlijke beker met veel content.quote:
Ik ben daar redelijk terughoudend in, idd. Ik deel dat soort informatie liever niet teveel met onbekenden.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ben jij een Hong Kong geweest? Nog nooit gehoord!
Een straffe espresso is ook niet aan jou besteed?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ziet e lekker uit, maar jammer dat het dan weer zo'n typisch klein lullig Hollands kopje koffie is. Als ik koffie drink, of eigenlijk sowieso als ik iets drink, dan wil ik een fatsoenlijke beker met veel content.
Een paar druppels vloeistof drinken is geen drinken.
Hipsters zitten natuurlijk al lang niet meer bij de Starbucks, wat is er hipster en/of elitair aan om bij een grote multinational te zitten waar je niet eens een fatsoenlijke ristretto kan krijgen? Hipsters zijn snobs en drinken hun koffie daarom bij kleine, lokale barista's... geen fucking merchandises. Net zoals het vermeende apple-gebruik, waarom zou je als hipster iets gebruiken wat de halve wereldbevolking al gebruikt?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef teknomist het volgende:
Ik merk enige vorm van tegenstrijdigheid bij hipsters. Van de ene kant consumeren ze vrachtwagenladingen vol met superfoods zoals quinoa en goji-bessen vanwege de grote voordelen voor de gezondheid. Van de andere tanken koffie vol met siroop bij de Starbucks.
Ja, die trend neem ik ook waar. Maar qua Apple niet hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hipsters zitten natuurlijk al lang niet meer bij de Starbucks, wat is er hipster en/of elitair aan om bij een grote multinational te zitten waar je niet eens een fatsoenlijke ristretto kan krijgen? Hipsters zijn snobs en drinken hun koffie daarom bij kleine, lokale barista's... geen fucking merchandises. Net zoals het vermeende apple-gebruik, waarom zou je als hipster iets gebruiken wat de halve wereldbevolking al gebruikt?
Als je een keer echte hipsters wil spotten, ga dan eens kijken in 'The village' in Utrecht bijvoorbeeld. Een piepklein tentje waar getatoeerde mannen in joy division shirts met baarden een Civetkoffie voor je maken
[ afbeelding ]
waar ze muziek draaien op een platenspeler:
[ afbeelding ]
of onder het genot van een of ander bandje dat niemand kent. (before it was cool!!!)
[ afbeelding ]
Nee dit topic slaat de plank ernstig mis
Misschien als je er een stuk of 30 in een flinke beker giet...quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een straffe espresso is ook niet aan jou besteed?
Een echte hipster gebruikt linux, geen apple. M'n ma gebruikt apple.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, die trend neem ik ook waar. Maar qua Apple niet hoor.
Nee joh, Linux is voor nerds en de echte alto's.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een echte hipster gebruikt linux, geen apple. M'n ma gebruikt apple.
Ja, een lekkere espresso!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een straffe espresso is ook niet aan jou besteed?
In een kekke, persoonlijke fake-papieren beker.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso een kapitale fout in de OP. Echte hipsters nemen hun koffie to go. Notabene geïllustreerd op de eerste foto's.
En dan doet ze er zelf koffie in?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een kekke, persoonlijke fake-papieren beker.
[ afbeelding ]
Vorige week mijn o zo niet hipster vriendin cadeau gedaan.
Die laat ze dan heel duurzaam vullen op het station. Bij Starbucks of CoffeeCompany. Ze reist ellke werkdag met de trein.quote:
Ik wist niet dat dat kon!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die laat ze dan heel duurzaam vullen op het station. Bij Starbucks of CoffeeCompany. Ze reist ellke werkdag met de trein.
Tenminste, dat is de bedoeling. Want eigenlijk denk ik dat-ie onderin een kast verdwijnt. Ik geef haar altijd cadeautjes die ik zelf wil hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |