Dat is zo ongeveer het eerste waar ik op af ga als ik in de UK ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:10 schreef Selestha het volgende:
Ik heb mijn eerste Cornish pasty ooit gegeten, en die was heerlijkIk had een kaas en ui variant. Weer een ding minder om te proberen voordat ik er geweest ben
[ afbeelding ]
Ja ik begrijp waarom, dit zaakje is beroemd voor de kwaliteit van de pasty's en het is inderdaad heel erg lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het eerste waar ik op af ga als ik in de UK ben.
Ze zijn ook leuk om zelf te makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik begrijp waarom, dit zaakje is beroemd voor de kwaliteit van de pasty's en het is inderdaad heel erg lekker
hoe koop je per ongeluk een pompoen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Vanavond risotto met gefrituurde salie, oude kaas en een per ongeluk gekochte pompoen.
Mjam!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Vanavond risotto met gefrituurde salie, oude kaas en een per ongeluk gekochte pompoen.
Een niet nader te noemen lief dat niet in de gaten had dat wij pompoenen doorgaans alleen in de herfst eten.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:50 schreef Iwanius het volgende:
Voordat ik later op de dag mijn vriendin ontmoette even mijzelf weer wat energie gegeven middels een Surinaams/Thais bezoekje.![]()
Voordat het hoofdgerecht kwam een Surinaamse bloedworst met een Budweiser uitgeprobeerd waarvan eerst genoemde bij het Surinaamse kraampje (dat er elke zaterdag staat) naast SOI3 was gehaald. Biertje was uiteraard van SOI3.
Daarna kwam het echte werk! Een heerlijke ossentaartsoep met noedels en als specialiteit (niet op de kaart) een salade genaamd Yam pla khem maar i.p.v. met vis, met gamba's koud geserveerd op ijs (naast de ossentaartsoep) met als extra Nam Pla Prik alias vissaus met fijn gesneden pepers.(boven de Yam pla Khem op een schaaltje)
Kortom je tong en lichaam worden tot het uiterste gepijnigd maar het is wel de moeite waard van het zoveelste bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |