1 dropje of voor de smaak in combi met cola bereburg?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag v.d. echte bakker een slagroomhoorn en slagroomhazelnootschuimgebak.
Zo lekker!
Vanavond: sperziebonen, prei, rijst met zelfgemaakte satesaus, varkenshaas met champignons en room.
Nu: dropje, cola-berenburg en straks zoute stokjes. Weekend
Morgen uit wokkenZin in!
Godsamme dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:42 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb hier zo een thermobeker, met hete melk, wat sterke espressokoffie, daar melkschuim en wat chocolademelkschuim bovenop
[ afbeelding ]
Melk opwarmen flink opschuimen deze in een beker, dan onder de senseo zetten, voor de koffie, en in het pannetje van de melkschuim nog een beetje chocomel opkloppen, en dat schuim er boven op doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme dat ziet er lekker uit![]()
Hoe maak je dat precies?
Oké dan!!! Bedankt!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Melk opwarmen flink opschuimen deze in een beker, dan onder de senseo zetten, voor de koffie, en in het pannetje van de melkschuim nog een beetje chocomel opkloppen, en dat schuim er boven op doen
Juist! Epic.episode.dexter.ever.quote:
Ik steek niet graag veren in in iemands reet, maar dit ziet er echt uit als een drum 'n bass bad-ass drankje!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:42 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb hier zo een thermobeker, met hete melk, wat sterke espressokoffie, daar melkschuim en wat chocolademelkschuim bovenop
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |