quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik steek niet graag veren in in iemands reet, maar dit ziet er echt uit als een drum 'n bass bad-ass drankje!![]()
Smaakt het ook zoals het eruit ziet?
er staat grens..niet gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af hoe groot de files maandag zijn aan de grens
?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af hoe groot de files maandag zijn aan de grens
Dat je dat zo vroeg na binnen krijgt brrr.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:21 schreef Selestha het volgende:
Frietjes met gebakken ui, champigons en worstjes voor lunch. Vanavond uit eten in de pub
Doen we ook niet elke dag. Maar hier eten we s'middags warm als schoonfam nachtdienst draait en dat is altijd op zondagquote:Op zondag 23 maart 2014 12:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat je dat zo vroeg na binnen krijgt brrr.
Bakkie koffie !
Mmm wil ik ook welquote:Op zondag 23 maart 2014 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Enorme Bierpul vol met Verse Jus d 'orange![]()
Zal lekker knarsenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef minilot het volgende:
Ik ga zo speklampjes een uur of vier garen in de oven en dan steeds inkwasten met een mengseltje van sojasaus, hoisin, chilipeper en honing.
Daar stoom ik vanavond wat jonge prei en venkel bij + sesamdressing.
Voor of na het bezoek aan het toiletquote:
Goed is die hè?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef Prego het volgende:
Vanavond de rendang volgens RobinOok's recept gegeten die ik gisteren klaar heb gemaakt
Ooo, wat lekker! Waar haal jij venkelworst, als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:50 schreef Novem het volgende:
Vanavond tagliatelle met een tomaten/rodewijnsaus en een venkelworst. Roergebakken cavolo nero erbij.
Op de markt in Haarlem bij een Berkshire varkensvleeskraam, of bij Marqt. Die kraam zal wel in meer plaatsen staan ook!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, wat lekker! Waar haal jij venkelworst, als ik vragen mag?
Oeoeoe, deze soms?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
toetje was bitterkoekjes pudding gekookt door mijn
Nee helaas, maar die staat wel op de lijst om zelf te maken!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeoeoe, deze soms?
http://simoneskitchen.nl/zelf-bitterkoekjes-pudding-maken/
Ha, lollig: ik ga vanavond ook iets van Smitten Kitchen maken:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Nee helaas, maar die staat wel op de lijst om zelf te maken!
Ga zo http://smittenkitchen.com(...)colate-banana-bread/ maken!
Ja alles wat dar voorbij komt zou ik wel willen maken!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, lollig: ik ga vanavond ook iets van Smitten Kitchen maken:
http://smittenkitchen.com/blog/2010/04/classic-cobb-salad/
Recept ligt al uitgeprint in de keuken.Fijne site hè?
Nah, was gewoon een laat, klein ontbijtje (was per ongeluk wat laat geworden gisteravond met een nieuw spelletjequote:
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nah, was gewoon een laat, klein ontbijtje (was per ongeluk wat laat geworden gisteravond met een nieuw spelletje![]()
). Maar ik heb zometeen ook een vrij vroege lunch omdat ik zo naar de tussenschoolse opvang moet.
En voor vanavond maak ik wraps met kip en groenten. En een lekkere salade erbij met ei, komkommer, spekjes ensow.
Uniek, het is volstrekt jouw schuld dat ik vandaag zelf probeer om idioot bewerkelijke hazelnoot-schuimgebakjes te maken!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vandaag een slagroom/hazelnootschuim gebak, vers van de bakker
Ik wil met jou trouwen enzo...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Uniek, het is volstrekt jouw schuld dat ik vandaag zelf probeer om idioot bewerkelijke hazelnoot-schuimgebakjes te maken!![]()
Voor een bos bosuien doe ik het!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met jou trouwen enzo...
Hier voor morgen krijg je van mij een bosje [ afbeelding ]
Wat is er nou voor lol aan om een foto te posten van iets wat al op is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Iwanius het volgende:
In de middag een voorafje bij Salt & Tasty *burp* en later voor we huiswaarts gingen nog wat bunkeren bij Orient Express.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoute popcorn Paprikachips en jus d'orange
Wat is er voor lol aan om uberhaubt te posten wat je gaat eten of hebt gegeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is er nou voor lol aan om een foto te posten van iets wat al op is?
(Inclusief kinderachtig gefotoshopt met konijnen en vliegen)
Die zakken zijn goed te happen idd. Nu een halve liter Grolsch lentebokquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat extra ui en uitgebakken spekjes.
Man man man
Goed idee, mijne zijn gestorven in de overgang van de herfst naar de winter. Maar weer eens een nieuwe kopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kopje munttheeWanneer gaat mijn eigen muntplantje nu eens groeien?!
Echt? Ik vind die aardappelschotels van Aviko altijd smaken naar één grote brok meel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat extra ui en uitgebakken spekjes.
Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |