SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door fathank op 20-03-2014 12:31:38 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jouw "zou raken" comment stond er stijf onder.
dacht dat je het daar over had lol
Ik heb ads over gashaarden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
De maatje meer ads zijn weer tevoorschijn gekomen
heel beschaafd idd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
Owja, geen volle vrouw en ook geen overdreven gymchick uitgezocht.
Meet Elena Tambini. Rising Star in het Italiaanse scheidsrechterskorps.
hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb ads over gashaarden.
Zou dat zijn omdat ik iets opzocht over joden?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
ik over Aziatisch wokken. Kut setoquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
die nazi kapsel
ik ads over maatpakken 3x raden Hank...
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik over Aziatisch wokken. Kut seto
het vreemde is, als ik naar buiten loop zien meisjes van 16 er dus zo uit, misschien is het beter om de leeftijdsgrens van 18 te verlagen, want het past niet meer bij het fysieke aspect.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Om te janken. Werkelijk.
alle kruiden zijn dat,die gasten verdienen miljoenenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
Wisten jullie al dat Saffraan echt rete duur is?
Waarom is saffraan dan nog duurder?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alle kruiden zijn dat,die gasten verdienen miljoenen
omdat het uit een ver land moet komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom is saffraan dan nog duurder?
Omdat het met de hand geplukt moet worden, en er heel veel plantjes geplukt moeten worden voor een kilo saffraanquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom is saffraan dan nog duurder?
Ja, want alles wat duur is, daar wordt veel winst op gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alle kruiden zijn dat,die gasten verdienen miljoenen
idd, anders had ik de uitdrukking "veel geld" gebruikt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, want alles wat duur is, daar wordt veel winst op gemaakt
Dit moet een trol zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, anders had ik de uitdrukking "veel geld" gebruikt.
dat hele safrane is een troll.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat hele safrane is een troll.
Elke paar weken komt er wel een topic over op hoe duur of safrane is lol
Kenser Etha
leeftijdsgrens waarvoor? Een 16-jarige mag je gewoon geven hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het vreemde is, als ik naar buiten loop zien meisjes van 16 er dus zo uit, misschien is het beter om de leeftijdsgrens van 18 te verlagen, want het past niet meer bij het fysieke aspect.
JE BENT ZWANGER!!11quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat de omtrek van mn taille en buik wel afnemen en die van mn heupen GVD FUCKING TOENEEMT TERWIJL IK AAN HET FCKNG CUTTEN BEN shitfuck
Hormonen sis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat de omtrek van mn taille en buik wel afnemen en die van mn heupen GVD FUCKING TOENEEMT TERWIJL IK AAN HET FCKNG CUTTEN BEN shitfuck
Aldus Jim Wendlerquote:That's right, I don't care how big you are, if you aren't strong you're a sham. Having big muscles and no strength is the training equivalent of wearing a strap-on. All show and no go. End of story.
dikke bakquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:57 schreef Champy het volgende:
Iemand nog een dikke auto kopen?
http://auto.autoscout24.n(...)zine-Blauw-243994075
FTFYquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
this, een vrouw is ontzettend instabiel tov een man.
Niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
dikkehenk heeft wel een aardige fanclub..
quote:
beta will be betaquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
? inspiratie voor velen, inclusief ik. Door hem ben ik gaan trainen mang
Erg zonde idd, zeker vanwege de vele beschuldigingen van roids gebruik die nu spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
beta will be beta
Wil je ook dood door een hartaanval ('aangeboren afwijking'![]()
![]()
) in de sauna?
^^quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
beta will be beta
Wil je ook dood door een hartaanval ('aangeboren afwijking'![]()
![]()
) in de sauna?
Die beschuldigingen zijn net zo onjuist als zijn aangeboren hartafwijking.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Erg zonde idd, zeker vanwege de vele beschuldigingen van roids gebruik die nu spelen.
Ik ga trainen, arm day vandaag toedelsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die beschuldigingen zijn net zo onjuist als zijn aangeboren hartafwijking.
Oke succes kijk je wel uit onderweg?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ga trainen, arm day vandaag toedels
wat niet ziet wat niet deertquote:
Misschien heeft ie wel een breedbeeld.quote:
Ja thnx henkquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke succes kijk je wel uit onderweg?
Doet me denken aan facebook foto's die 40 jarige huisvrouwen op facebook zetten.quote:
Ben je belazerd. Karma en shit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:02 schreef seto het volgende:
hij was sarcastisch hij hoopt dat je dood gaat
je kan 't niet helpen jmf, je komt uit het oostenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik weet niet wat wilders wil, maar hij.heeft wel gelijk..
Zie PI.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb bij die PVV bijeenkomsten altijd het idee dat er weer een zwakzinnigeninrichting leeggelopen is: aan die hoofden te zien hebben allemaal een of meerdere chromosomen te veel of te weinig.
ben weer in rotterdamquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht natuurlijk.
Vanmiddag chillen aan de rijnkade? Lekker in de zon chillen bij de Wall of Fame. Goed toeven daaro.
Hij wil ook minder transgenders vriend. Kan je beter D66 stemmen, die willen volgens mij een 3e geslacht invoeren op het paspoort (onzijdig/transgender).quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer op Wilders gestemd (srs).
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd (srs)
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer op Wilders gestemd (srs).
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd (srs)
plaatje klopt niet:(quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij wil ook minder transgenders vriend. Kan je beter D66 stemmen, die willen volgens mij een 3e geslacht invoeren op het paspoort (onzijdig/transgender).
[..]
[ afbeelding ]
Denk het niet, volgens mij zit er een zekere correlatie tussen opleidingsniveau en politieke interesse.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
plaatje klopt niet:(
Maar serieus als nu alleen de mensen die het enigzins interessant vinden en zich er in verdiepen gaan stemmen krijg je heus wel een passens beeld.
Maar mensen die zich nooit in politiek Interesseren opeens gaan stemmen en een random iets invullen omdat dan de marrokanen weggaan huhuhuhu dat vind ik gay
Maar heb ookliever dat de mensen met een iq hoger dan een visstick inspraak hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij zit er een zekere correlatie tussen opleidingsniveau en politieke interesse.
Gewoon een technocratische eerste kamerquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar heb ookliever dat de mensen met een iq hoger dan een visstick inspraak hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
altijd in mn hart vrindje grquote:
Meer, meer, meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
alles goed hier mensen? Zeer druk geweest.. project ff onder handen genomen .. website had eerst 600 bezoekers per dag, nu al een week 5000 bezoekers per dagkostte me ook 13 dagen achter elkaar werken .. maar dan heb je ook wat!
Ben ook met cube begonnen .. joepie!
[..]
altijd in mn hart vrindje gr
Mad S/CEO-skillsquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
alles goed hier mensen? Zeer druk geweest.. project ff onder handen genomen .. website had eerst 600 bezoekers per dag, nu al een week 5000 bezoekers per dagkostte me ook 13 dagen achter elkaar werken .. maar dan heb je ook wat!
[..]
WELKOM TERUG VRIENDJEquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
[..]
Dreamer harde eindbaasquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
[..]
haha inkomen per dag varieert echt heel erg, met z'n 3'en harken we soms 1500 per dag binnen, meestal rond de 500 .. lager dan 250 hebben we al lang niet meer gehad... maar het blijft een borderline beroep qua inkomen... ik zet al mijn geld opzij .. en ik ben begonnen toen ik -1000 vermogen had... dus blijf ook alles opzij zetten.. doe weinig gekke dingen want slechte tijden kunnen altijd komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WELKOM TERUG VRIENDJE
WAT IS JE INKOMEN PER DAG NU?
mijn bereik op fb (waar het overgrote deel van mijn doelgroep is) is momenteel 1500 per dagen dat nog vóór onze website live is
maar wel zeer specifieke doelgroep
neequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij zit er een zekere correlatie tussen opleidingsniveau en politieke interesse.
haha ja altijd meer, alleen in die niche is t plafond bijna bereikt helaasquote:
ceo/10k a dayquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja altijd meer, alleen in die niche is t plafond bijna bereikt helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit doet pijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je kan 't niet helpen jmf, je komt uit het oosten
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ceo/10k a daylmao i wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hang rond op bepaalde fora waar je echt gasten van 25 hebt ... die begonnen zijn met niets en nu 5k per dag binnen harken... en kunnen gaan upscalen naar 10K+ per dag .. walgelijk
motiverend om te zien... wie weet ooitBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
jij nog bezig met iets??quote:
wel tussen niveau en keuze. En dat voornamelijk omdat dat roemers en Wilders types hun zinnen simpel houden. VVD, D66 en PvdA lukt dat toch minder.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ceo/10k a dayzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je even goede tieten
![]()
Hehehe laatste speel ik nog wel eens online...!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd deze
Game muziek
Vond die muziek van GLA uit C&C Generals ook altijd baas
Grappig trouwens hoe je die hele game voor je kan zien wanneer je alleen de muziek opzet.
kwam je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De afgelopen drie kwartier heb ik massage video's gekeken en ik voel mij nu zwaar zen.
Link is hier: http://doc.utwente.nl/4289/1/Politieke_veranderingen_12.pdfquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft zeker een politieker gemaakt, lol
Nee, maar ik heb wel eens gelezen dat mannen vaak een stijfje krijgen wanneer ze een massage krijgen.quote:
Nee dan heb je een goede BH, geen goede tietenquote:
kloptquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel gelezen dat mannen vaak een stijfje krijgen wanneer ze een massage krijgen.
weet ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Nee dan heb je een goede BH, geen goede tieten
vooral met voorbeelden van anderen aankomen en niet voor jezelf nadenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Link is hier: http://doc.utwente.nl/4289/1/Politieke_veranderingen_12.pdf
Ik kan je meer voorbeelden geven als je wil
Hoezo? Ben je alvast klaar voor de happy ending.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lijkt mij best wel awkward als je een stijfje krijgt tijdens een massage.
ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je alvast klaar voor de happy ending.
Wat wil je, dat ik zelf een onderzoek ga uitvoeren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vooral met voorbeelden van anderen aankomen en niet voor jezelf nadenken
oooh man, die heeft een assquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit moet wel oddly satisfying zijn na leg day lololol.
Vond die comment ook wel mooi;quote:
Er is nu ook een expo over het menselijk lichaam, spieren en zulks. Erg vet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, dit lijkt me echt fucking dope, wie gaat met me mee?!
http://www.amsterdamexpo.nl/exposities/titanic/
dat zal er ook wel opzitten,jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is nu ook een expo over het menselijk lichaam, spieren en zulks. Erg vet.
gewoon zo'n bureau inhuren, doen die politiekers ook, want zelf weten ze niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je, dat ik zelf een onderzoek ga uitvoeren?
M'n gf voor dr verjaardag gegeven, dus ik moet er ook heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, dit lijkt me echt fucking dope, wie gaat met me mee?!
http://www.amsterdamexpo.nl/exposities/titanic/
Je mag ook thuisblijven, ga ik met haar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
M'n gf voor dr verjaardag gegeven, dus ik moet er ook heen
Sure, zit zelfs een treinkaartje bijquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je mag ook thuisblijven, ga ik met haar?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roti is van oorsprong een Hindi woord en is de algemene benaming voor alle vormen van brood in grote delen van India, Pakistan, geheel Indonesië en geheel Maleisië.
Drinky kom er maar in.
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.
JB hoest met dem thighs?squote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.
Seto vindt het overrated, maarja, dat is Seto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.
Hoe weet je dan wanneer die echt goed is?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
Nog nooit een echt goede gehad dus ^^
seto post eens progressiepic hommotjequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef seto het volgende:
roti vind ik 1 van de meest overrated gerechten die er zijn
maar dat ben ik
wat is vol dan, graag in dm verderquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker vol
Ze noemen me Jackie Brickhouse Brown
Omdat je dan begrijpt dat mensen er zo gek van kunnen zijn. Omdat je dan eet tot misselijkheid and beyond. Enzquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wanneer die echt goed is?
"this is lobelly - give youl phone and wallet."quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef no1uknow het volgende:
ik ben altijd bang in het stukje chinatown in den haag centrum dat seto een mes in m'n nek prikt
Thuisbezorgd.nl struggles. Thanks doe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.
Eet jij sushi?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef seto het volgende:
roti vind ik 1 van de meest overrated gerechten die er zijn
maar dat ben ik
Imodiumquote:
ja gwn asianquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
1x in het laatste jaar ofzo, why?
bij ons heet het noen (naan)quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roti is van oorsprong een Hindi woord en is de algemene benaming voor alle vormen van brood in grote delen van India, Pakistan, geheel Indonesië en geheel Maleisië.
Drinky kom er maar in.
Gaan ze googelen komen ze op MF lol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef Drinky het volgende:
FML trouwens. Sollicitate gedaan, Chrome browser had autocomplete mijn "normale" e-mailadres erin geplakt wat begint met "drinky"
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef Drinky het volgende:
FML trouwens. Sollicitate gedaan, Chrome browser had autocomplete mijn "normale" e-mailadres erin geplakt wat begint met "drinky"
Is pruik. En ook verschil in teddies tussen pic 1 en 2 lol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind haar lichaam en hoofd prachtig maar haar haar ziet er droog en cheap uit..evenals haar nagels.
Srs pruik, extentions to the max a la, maar een pruik?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is pruik. En ook verschil in teddies tussen pic 1 en 2 lol.
Yep op dr instagram promoot ze steeds die pruikenshopquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs pruik, extentions to the max a la, maar een pruik?
Nor sure en zo damn idd nu zie ik het.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"this is lobelly - give youl phone and wallet."
goedzo jacky, pak dr op dr pruikquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yep op dr instagram promoot ze steeds die pruikenshop
Komt er wel gewoon eerlijk voor uit dus ach
goede rugquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)80873&type=2&theater
ff pr gezet
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?
wad de fukquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)80873&type=2&theater
ff pr gezet
ahahah jawel zou haar hoofd dan met handpalm vasthouden zodat ze niet kan "ontsnappen"quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef G.R.S. het volgende:
Zo'n gozer post een selfie met de tv (wie is de mol).
hashtag:selfie met een hakenkruis op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
We kunnen dus wel stellen dat Creatine gelijk staat aan dbol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:47 schreef Questular het volgende:
Vandaag weer wat geleerd tijdens het sporten. Creatine zorgt ervoor dat je heel snel je plateau's doorbreekt en enorm veel gewicht erbij kunt pakken zodat je sneller de kans loopt op een blessure aan je pezen en aanhechtingspunten want die kunnen de enorme gewichtsverandering niet aan.
Pas dus op met creatine!
hoe meer mensen dit weten hoe beter, mensen begin er niet aan!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
We kunnen dus wel stellen dat Creatine gelijk staat aan dbol.
De band met mijn zus is veranderd sinds zij Creatine is gaan gebruiken, ik ken haar niet meer terug.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:13 schreef Questular het volgende:
[..]
hoe meer mensen dit weten hoe beter, mensen begin er niet aan!
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
We kunnen dus wel stellen dat Creatine gelijk staat aan dbol.
Hij is sowieso een fucking baas lol. Ook al die filmpjes waarbij hij Marokkanen in Marokko vragen stelt of naar verschillende plekken in NL gaat. Zijn comedy shows zijn ook goed.quote:
quote:
hahaha die filmpjes, wat een eindbaasquote:
haha omfgquote:
ja togg, ik ben sucker voor dat soort programma'squote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha omfghij vraagt haar ten huwelijk
wel ernstig dat jij dit kijkt montolly
Heeyyyyquote:
Hahaha ja, al die filmpjes zijn ook zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is sowieso een fucking baas lol. Ook al die filmpjes waarbij hij Marokkanen in Marokko vragen stelt of naar verschillende plekken in NL gaat. Zijn comedy shows zijn ook goed.
quote:
aawwwquote:
Echt verschrikkelijkquote:
nee ik ben juist een hele relaxte jongen met goede looksquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
ja of jij bent zo'n turk die dankzij zon programma naar NL bent gekomen
ga terug naar marokko
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef G.R.S. het volgende:
Zo'n gozer post een selfie met de tv (wie is de mol).
hashtag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?Dames take notes! nu op net5quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Preach!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
lol cement
ik eet liever meer om een dikkere kont te krijgen
u wont sayquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef Montelly het volgende:
Deze mannnnn, ahahahah
WTF brah hij fapt zeker op die dingen kan niet anders
waar prikt ie ze dan?quote:
Dat lijkt zo man.quote:
rammelende eierstokken. Echt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat lijkt zo man.
Grote bank, liften, goede cashflow, mooie vriendin.
Er zit ergens een addertje onder het gras.
woww damn, alles 10/10quote:
Srs? Je kan onder die makeuplaag al zien dat ze een slechte huid heeft.quote:
echt zo'n rimple skinquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Je kan onder die makeuplaag al zien dat ze een slechte huid heeft.
Of van Corina.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:05 schreef no1uknow het volgende:
Cor is dan natuurlijk gewoon een verbastering van Corry
Of van Coby?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Good luck met je lesbienne goals van 2014.
gloeiende, wat een stevig lichaam en ook die benen, daar kom je niet meer uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Eleiko
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen even bellen voor een afspraak en flinke stompen geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef no1uknow het volgende:
Goedenacht,
Mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Quirine Kulk en ik ben uw
onafhankelijke Cambridge consulente in Rijswijk.
Voor ik zover ben gekomen om Onafhankelijke Cambridge
Consulente te worden, is er heel wat aan vooraf gegaan. U kunt mijn
hele verhaal lezen door op 'Verhaal' te klikken in de linker kolom.
Zelf ben ik vrij snel 24 kilo afgevallen. Daarover ben ik super
enthousiast en wil ik graag mensen begeleiden bij het afvallen
en afbouwen en natuurlijk met het opbouwen naar een gezond en
verantwoord voedingspatroon. Geen jojo effect. Om dit te kunnen en mogen
verwezenlijken heb de training 'Onafhankelijk Cambridge Consulente' gevolgd
en met succes afgerond.
In Rijswijk heb ik een prachtige winkelruimte en wachtruimte
met een lekker kopje koffie of thee. Ook is er een privé ruimte waar de intake
plaats vindt. Hier wordt u gewogen met een professionele weegschaal, welke
een zeer uitgebreide analyse van de lichaamgegevens uitprint.
Tevens treft u bij mij een ruim assortiment aan shakes, soepen, pap en repen.
Bent u bereidt uw levenspatroon te veranderen? Dan is Cambridge Weight Plan een goede start naar een gezond en evenwichtig leven.
U bent van harte welkom in mijn Studio Lijn & Lijf.
Voor het maken van een afspraak kunt u bellen of een e-mail sturen.
ooh, zeequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
duidelijk, heb je ooit zo'n blauwe zee gezien??
ja, die kop is erg, daarom heeft ze maar heupen en tieten laten zetten, denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
Hadden ze dat gezicht ook wel even mogen photoshoppen dan.
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
duidelijk, heb je ooit zo'n blauwe zee gezien??
inb4 kapot vervelendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word echt agressief van mensen die het woord 'kapot' veel gebruiken.
ik heb na het lezen van die spam, erg veel zin om gewoon te gaan slaan, maakt niet uit wie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word echt agressief van mensen die het woord 'kapot' veel gebruiken.
sla een negerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb na het lezen van die spam, erg veel zin om gewoon te gaan slaan, maakt niet uit wie.
Toen jij die tering OP's maken had ik ook zin om je te slaan, dat is nu gelukkig voor jou overquote:
ik steal de OP en zal er weer een teringbende van maken, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toen jij die tering OP's maken had ik ook zin om je te slaan, dat is nu gelukkig voor jou over
graag gedaan, maar wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, blijft zo fucking lekker hé. Morgen sws op squatten.
Thanks no1uknow.
zo'n soort type ben je wel, ja, gewoon bestaan om anderen te irriteren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik steal de OP en zal er weer een teringbende van maken, speciaal voor jou
nouja, daar heb je wel een kern van waarheid te pakkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo'n soort type ben je wel, ja, gewoon bestaan om anderen te irriteren.
ywquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Van QAPITAL, en zodoende ben ik op die track gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |