nogmaals, dik is niet hetzelfde als groot, dus je ziet het verkeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verschillende smaken v.w.b. vrouwen. Hier wordt er slechts eentje zwaar overbelicht. Het continu posten van die dikke-retenvrouwen is eerder dicatoriaal.
die manlet grappen vind ik continue storendquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het posten van een bepaalde soort muziek dan ook. En het maken van manletgrappen.
groot/dik: je begrijpt mijn punt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nogmaals, dik is niet hetzelfde als groot, dus je ziet het verkeerd.
door een groot tekort aan testosteronquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waarom denk je dat Marie altijd zo'n hoog stemmetje heeft?
nee, omdat etha daar altijd onder de tafel zitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door een groot tekort aan testosteron
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die manlet grappen vind ik continue storend
Huh?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu nog leren luisteren naar anderen
Zou raken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel/ Hey Weissman
[ afbeelding ]
Ben je ook een kleintje ofso?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die manlet grappen vind ik continue storend
spoiler die shit mafkeesquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef THEFXR het volgende:
dit vind ik dus gewoon te dik
[ afbeelding ]
Welkom broeder, welkom tussen ons.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou raken.
Maar niet omdat ik persé een volle vrouwen fetish heb. Bijna alles wat niet in extremen valt zou ik raken
wel nee joh, is gewoon lekker stevig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef THEFXR het volgende:
dit vind ik dus gewoon te dik
[ afbeelding ]
wat is femlet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Nog een voornemen: geen manlet/femlet grappen meer maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |