nee kom op nou, gewoon beestje bij de naam noemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waar jouw aversie vandaan kwam. De strubbelingen tussen jou en Etha heb ik me altijd van gedistantieerd. Jammer dat ik dan toch haat ontvang puur vanwege associatie.
En dat geldt er voor nog een paar hierozal geen namen noemen maar ze weten zelf wel wie ze zijn
![]()
Woont seto daar, met die 2 loempiakramen?quote:
Ray?quote:
??quote:
lolquote:
Ik heb niks tegen jou verder. Maar sommige mensen moeten stoppen met haten. Ik ga geen namen noemenquote:
dat geldt dus ook voor politiek, waar al 100 topics over zijn, muziek of atletische meisjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is een regelmatige oprisping van een paar sukkels hier die maar niet willen begrijpen dat de rest daar hier niet op zit te wachten en snapt dat er in andere topics meer dan genoeg ruimte voor is.
Deels eens. Het is best zinvol om van de vaste bewoners hier te weten wat de politieke/musikale/esthetische voorkeuren zijn. Echter: die dikke-reten-obsessie van sommigen kennen we nu wel. En atletische meisjes horen gewoon thuis in een GYM topicreeks.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat geldt dus ook voor politiek, waar al 100 topics over zijn, muziek of atletische meisjes
dikke reten horen ook in de gym thuis, enne, "vaste bewoners" whahhahahahhaquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deels eens. Het is best zinvol om van de vaste bewoners hier te weten wat de politieke/musikale/esthetische voorkeuren zijn. Echter: die dikke-reten-obsessie van sommigen kennen we nu wel. En atletische meisjes horen gewoon thuis in een GYM topicreeks.
Het is mij compleet onduidelijk waarom juist dikke reten thuishoren in een gymtopic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dikke reten horen ook in de gym thuis, enne, "vaste bewoners" whahhahahahha
Zou dat de reden zijn dat we hem niet konden ontdekken in DWDD?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Klokov het volgende:
Ik ga wel namen noemen, Etha je bent de manletking
Mogen er alleen goed getrainde mensen in de sportschool komen dan? Ecto's mogen ook in het BB topic posten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is mij compleet onduidelijk waarom juist dikke reten thuishoren in een gymtopic.
Alsof iedereen hier een shredded physique heeftquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is mij compleet onduidelijk waarom juist dikke reten thuishoren in een gymtopic.
Omdat ze anders nooit op die atletische meisjes kunnen lijken, je moet er echt wel voor doen, wil je zo slank worden/blijven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er is gewoon disproportioneel veel aandacht voor dikke-reten-vrouwen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier een shredded physique heeft
hij zat onder de tafel idd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat we hem niet konden ontdekken in DWDD?
Idd noem gewoon de namen van de dikke reet postersquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Klokov het volgende:
Wel beta trouwens, ik ga geen namen noemen
Komt door die brandweervrouw die jij ooit eens gepost hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er is gewoon disproportioneel veel aandacht voor dikke-reten-vrouwen.
Guttegut: die heeft wel indruk gemaakt, begrijp ik nuquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt door die brandweervrouw die jij ooit eens gepost hebt.
Waarschijnlijk omdat niet iedereen jouw voorkeur voor tiener lichamen ondersteunt, het is niet zo dat iedereen dezelfde smaak als jou heeft en dat kan je dan ook niet aan anderen opdringen, anders kom je nogal dictatoriaal over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er is gewoon disproportioneel veel aandacht voor dikke-reten-vrouwen.
De DWDD huispijperquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij zat onder de tafel idd.
[ afbeelding ]
Er zijn heel veel verschillende smaken v.w.b. vrouwen. Hier wordt er slechts eentje zwaar overbelicht. Het continu posten van die dikke-retenvrouwen is eerder dicatoriaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat niet iedereen jouw voorkeur voor tiener lichamen ondersteunt, het is niet zo dat iedereen dezelfde smaak als jou heeft en dat kan je dan ook niet aan anderen opdringen, anders kom je nogal dictatoriaal over.
nogmaals, dik is niet hetzelfde als groot, dus je ziet het verkeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verschillende smaken v.w.b. vrouwen. Hier wordt er slechts eentje zwaar overbelicht. Het continu posten van die dikke-retenvrouwen is eerder dicatoriaal.
die manlet grappen vind ik continue storendquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het posten van een bepaalde soort muziek dan ook. En het maken van manletgrappen.
groot/dik: je begrijpt mijn punt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nogmaals, dik is niet hetzelfde als groot, dus je ziet het verkeerd.
door een groot tekort aan testosteronquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waarom denk je dat Marie altijd zo'n hoog stemmetje heeft?
nee, omdat etha daar altijd onder de tafel zitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door een groot tekort aan testosteron
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die manlet grappen vind ik continue storend
Huh?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu nog leren luisteren naar anderen
Zou raken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel/ Hey Weissman
[ afbeelding ]
Ben je ook een kleintje ofso?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die manlet grappen vind ik continue storend
spoiler die shit mafkeesquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef THEFXR het volgende:
dit vind ik dus gewoon te dik
[ afbeelding ]
Welkom broeder, welkom tussen ons.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou raken.
Maar niet omdat ik persé een volle vrouwen fetish heb. Bijna alles wat niet in extremen valt zou ik raken
wel nee joh, is gewoon lekker stevig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef THEFXR het volgende:
dit vind ik dus gewoon te dik
[ afbeelding ]
wat is femlet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Nog een voornemen: geen manlet/femlet grappen meer maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |