SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door fathank op 20-03-2014 12:31:38 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jouw "zou raken" comment stond er stijf onder.
dacht dat je het daar over had lol
Ik heb ads over gashaarden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
De maatje meer ads zijn weer tevoorschijn gekomen
heel beschaafd idd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
Owja, geen volle vrouw en ook geen overdreven gymchick uitgezocht.
Meet Elena Tambini. Rising Star in het Italiaanse scheidsrechterskorps.
hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb ads over gashaarden.
Zou dat zijn omdat ik iets opzocht over joden?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
ik over Aziatisch wokken. Kut setoquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
die nazi kapsel
ik ads over maatpakken 3x raden Hank...
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik over Aziatisch wokken. Kut seto
het vreemde is, als ik naar buiten loop zien meisjes van 16 er dus zo uit, misschien is het beter om de leeftijdsgrens van 18 te verlagen, want het past niet meer bij het fysieke aspect.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Om te janken. Werkelijk.
alle kruiden zijn dat,die gasten verdienen miljoenenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
Wisten jullie al dat Saffraan echt rete duur is?
Waarom is saffraan dan nog duurder?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alle kruiden zijn dat,die gasten verdienen miljoenen
omdat het uit een ver land moet komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom is saffraan dan nog duurder?
Omdat het met de hand geplukt moet worden, en er heel veel plantjes geplukt moeten worden voor een kilo saffraanquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom is saffraan dan nog duurder?
Ja, want alles wat duur is, daar wordt veel winst op gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alle kruiden zijn dat,die gasten verdienen miljoenen
idd, anders had ik de uitdrukking "veel geld" gebruikt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, want alles wat duur is, daar wordt veel winst op gemaakt
Dit moet een trol zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, anders had ik de uitdrukking "veel geld" gebruikt.
dat hele safrane is een troll.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat hele safrane is een troll.
Elke paar weken komt er wel een topic over op hoe duur of safrane is lol
Kenser Etha
leeftijdsgrens waarvoor? Een 16-jarige mag je gewoon geven hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het vreemde is, als ik naar buiten loop zien meisjes van 16 er dus zo uit, misschien is het beter om de leeftijdsgrens van 18 te verlagen, want het past niet meer bij het fysieke aspect.
JE BENT ZWANGER!!11quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat de omtrek van mn taille en buik wel afnemen en die van mn heupen GVD FUCKING TOENEEMT TERWIJL IK AAN HET FCKNG CUTTEN BEN shitfuck
Hormonen sis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat de omtrek van mn taille en buik wel afnemen en die van mn heupen GVD FUCKING TOENEEMT TERWIJL IK AAN HET FCKNG CUTTEN BEN shitfuck
Aldus Jim Wendlerquote:That's right, I don't care how big you are, if you aren't strong you're a sham. Having big muscles and no strength is the training equivalent of wearing a strap-on. All show and no go. End of story.
dikke bakquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:57 schreef Champy het volgende:
Iemand nog een dikke auto kopen?
http://auto.autoscout24.n(...)zine-Blauw-243994075
FTFYquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
this, een vrouw is ontzettend instabiel tov een man.
Niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
dikkehenk heeft wel een aardige fanclub..
quote:
beta will be betaquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
? inspiratie voor velen, inclusief ik. Door hem ben ik gaan trainen mang
Erg zonde idd, zeker vanwege de vele beschuldigingen van roids gebruik die nu spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
beta will be beta
Wil je ook dood door een hartaanval ('aangeboren afwijking'![]()
![]()
) in de sauna?
^^quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
beta will be beta
Wil je ook dood door een hartaanval ('aangeboren afwijking'![]()
![]()
) in de sauna?
Die beschuldigingen zijn net zo onjuist als zijn aangeboren hartafwijking.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Erg zonde idd, zeker vanwege de vele beschuldigingen van roids gebruik die nu spelen.
Ik ga trainen, arm day vandaag toedelsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die beschuldigingen zijn net zo onjuist als zijn aangeboren hartafwijking.
Oke succes kijk je wel uit onderweg?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ga trainen, arm day vandaag toedels
wat niet ziet wat niet deertquote:
Misschien heeft ie wel een breedbeeld.quote:
Ja thnx henkquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke succes kijk je wel uit onderweg?
Doet me denken aan facebook foto's die 40 jarige huisvrouwen op facebook zetten.quote:
Ben je belazerd. Karma en shit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:02 schreef seto het volgende:
hij was sarcastisch hij hoopt dat je dood gaat
je kan 't niet helpen jmf, je komt uit het oostenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik weet niet wat wilders wil, maar hij.heeft wel gelijk..
Zie PI.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb bij die PVV bijeenkomsten altijd het idee dat er weer een zwakzinnigeninrichting leeggelopen is: aan die hoofden te zien hebben allemaal een of meerdere chromosomen te veel of te weinig.
ben weer in rotterdamquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht natuurlijk.
Vanmiddag chillen aan de rijnkade? Lekker in de zon chillen bij de Wall of Fame. Goed toeven daaro.
Hij wil ook minder transgenders vriend. Kan je beter D66 stemmen, die willen volgens mij een 3e geslacht invoeren op het paspoort (onzijdig/transgender).quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer op Wilders gestemd (srs).
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd (srs)
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer op Wilders gestemd (srs).
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd (srs)
plaatje klopt niet:(quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij wil ook minder transgenders vriend. Kan je beter D66 stemmen, die willen volgens mij een 3e geslacht invoeren op het paspoort (onzijdig/transgender).
[..]
[ afbeelding ]
Denk het niet, volgens mij zit er een zekere correlatie tussen opleidingsniveau en politieke interesse.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
plaatje klopt niet:(
Maar serieus als nu alleen de mensen die het enigzins interessant vinden en zich er in verdiepen gaan stemmen krijg je heus wel een passens beeld.
Maar mensen die zich nooit in politiek Interesseren opeens gaan stemmen en een random iets invullen omdat dan de marrokanen weggaan huhuhuhu dat vind ik gay
Maar heb ookliever dat de mensen met een iq hoger dan een visstick inspraak hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij zit er een zekere correlatie tussen opleidingsniveau en politieke interesse.
Gewoon een technocratische eerste kamerquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar heb ookliever dat de mensen met een iq hoger dan een visstick inspraak hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
altijd in mn hart vrindje grquote:
Meer, meer, meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
alles goed hier mensen? Zeer druk geweest.. project ff onder handen genomen .. website had eerst 600 bezoekers per dag, nu al een week 5000 bezoekers per dagkostte me ook 13 dagen achter elkaar werken .. maar dan heb je ook wat!
Ben ook met cube begonnen .. joepie!
[..]
altijd in mn hart vrindje gr
Mad S/CEO-skillsquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
alles goed hier mensen? Zeer druk geweest.. project ff onder handen genomen .. website had eerst 600 bezoekers per dag, nu al een week 5000 bezoekers per dagkostte me ook 13 dagen achter elkaar werken .. maar dan heb je ook wat!
[..]
WELKOM TERUG VRIENDJEquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
[..]
Dreamer harde eindbaasquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
MINDER MINDER MINDER!!!!
rofl
[..]
haha inkomen per dag varieert echt heel erg, met z'n 3'en harken we soms 1500 per dag binnen, meestal rond de 500 .. lager dan 250 hebben we al lang niet meer gehad... maar het blijft een borderline beroep qua inkomen... ik zet al mijn geld opzij .. en ik ben begonnen toen ik -1000 vermogen had... dus blijf ook alles opzij zetten.. doe weinig gekke dingen want slechte tijden kunnen altijd komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WELKOM TERUG VRIENDJE
WAT IS JE INKOMEN PER DAG NU?
mijn bereik op fb (waar het overgrote deel van mijn doelgroep is) is momenteel 1500 per dagen dat nog vóór onze website live is
maar wel zeer specifieke doelgroep
neequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij zit er een zekere correlatie tussen opleidingsniveau en politieke interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |