weet ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Nee dan heb je een goede BH, geen goede tieten
vooral met voorbeelden van anderen aankomen en niet voor jezelf nadenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Link is hier: http://doc.utwente.nl/4289/1/Politieke_veranderingen_12.pdf
Ik kan je meer voorbeelden geven als je wil
Hoezo? Ben je alvast klaar voor de happy ending.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lijkt mij best wel awkward als je een stijfje krijgt tijdens een massage.
ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je alvast klaar voor de happy ending.
Wat wil je, dat ik zelf een onderzoek ga uitvoeren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vooral met voorbeelden van anderen aankomen en niet voor jezelf nadenken
oooh man, die heeft een assquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit moet wel oddly satisfying zijn na leg day lololol.
Vond die comment ook wel mooi;quote:
Er is nu ook een expo over het menselijk lichaam, spieren en zulks. Erg vet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, dit lijkt me echt fucking dope, wie gaat met me mee?!
http://www.amsterdamexpo.nl/exposities/titanic/
dat zal er ook wel opzitten,jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is nu ook een expo over het menselijk lichaam, spieren en zulks. Erg vet.
gewoon zo'n bureau inhuren, doen die politiekers ook, want zelf weten ze niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je, dat ik zelf een onderzoek ga uitvoeren?
M'n gf voor dr verjaardag gegeven, dus ik moet er ook heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, dit lijkt me echt fucking dope, wie gaat met me mee?!
http://www.amsterdamexpo.nl/exposities/titanic/
Je mag ook thuisblijven, ga ik met haar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
M'n gf voor dr verjaardag gegeven, dus ik moet er ook heen
Sure, zit zelfs een treinkaartje bijquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je mag ook thuisblijven, ga ik met haar?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roti is van oorsprong een Hindi woord en is de algemene benaming voor alle vormen van brood in grote delen van India, Pakistan, geheel Indonesië en geheel Maleisië.
Drinky kom er maar in.
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |