ceo/10k a dayquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja altijd meer, alleen in die niche is t plafond bijna bereikt helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit doet pijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je kan 't niet helpen jmf, je komt uit het oosten
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ceo/10k a daylmao i wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hang rond op bepaalde fora waar je echt gasten van 25 hebt ... die begonnen zijn met niets en nu 5k per dag binnen harken... en kunnen gaan upscalen naar 10K+ per dag .. walgelijk
motiverend om te zien... wie weet ooitBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
jij nog bezig met iets??quote:
wel tussen niveau en keuze. En dat voornamelijk omdat dat roemers en Wilders types hun zinnen simpel houden. VVD, D66 en PvdA lukt dat toch minder.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ceo/10k a dayzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je even goede tieten
![]()
Hehehe laatste speel ik nog wel eens online...!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd deze
Game muziek
Vond die muziek van GLA uit C&C Generals ook altijd baas
Grappig trouwens hoe je die hele game voor je kan zien wanneer je alleen de muziek opzet.
kwam je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De afgelopen drie kwartier heb ik massage video's gekeken en ik voel mij nu zwaar zen.
Link is hier: http://doc.utwente.nl/4289/1/Politieke_veranderingen_12.pdfquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft zeker een politieker gemaakt, lol
Nee, maar ik heb wel eens gelezen dat mannen vaak een stijfje krijgen wanneer ze een massage krijgen.quote:
Nee dan heb je een goede BH, geen goede tietenquote:
kloptquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel gelezen dat mannen vaak een stijfje krijgen wanneer ze een massage krijgen.
weet ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Nee dan heb je een goede BH, geen goede tieten
vooral met voorbeelden van anderen aankomen en niet voor jezelf nadenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Link is hier: http://doc.utwente.nl/4289/1/Politieke_veranderingen_12.pdf
Ik kan je meer voorbeelden geven als je wil
Hoezo? Ben je alvast klaar voor de happy ending.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lijkt mij best wel awkward als je een stijfje krijgt tijdens een massage.
ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je alvast klaar voor de happy ending.
Wat wil je, dat ik zelf een onderzoek ga uitvoeren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vooral met voorbeelden van anderen aankomen en niet voor jezelf nadenken
oooh man, die heeft een assquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit moet wel oddly satisfying zijn na leg day lololol.
Vond die comment ook wel mooi;quote:
Er is nu ook een expo over het menselijk lichaam, spieren en zulks. Erg vet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, dit lijkt me echt fucking dope, wie gaat met me mee?!
http://www.amsterdamexpo.nl/exposities/titanic/
dat zal er ook wel opzitten,jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is nu ook een expo over het menselijk lichaam, spieren en zulks. Erg vet.
gewoon zo'n bureau inhuren, doen die politiekers ook, want zelf weten ze niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je, dat ik zelf een onderzoek ga uitvoeren?
M'n gf voor dr verjaardag gegeven, dus ik moet er ook heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, dit lijkt me echt fucking dope, wie gaat met me mee?!
http://www.amsterdamexpo.nl/exposities/titanic/
Je mag ook thuisblijven, ga ik met haar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
M'n gf voor dr verjaardag gegeven, dus ik moet er ook heen
Sure, zit zelfs een treinkaartje bijquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je mag ook thuisblijven, ga ik met haar?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roti is van oorsprong een Hindi woord en is de algemene benaming voor alle vormen van brood in grote delen van India, Pakistan, geheel Indonesië en geheel Maleisië.
Drinky kom er maar in.
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.
JB hoest met dem thighs?squote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.
Seto vindt het overrated, maarja, dat is Seto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.
Hoe weet je dan wanneer die echt goed is?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
Nog nooit een echt goede gehad dus ^^
seto post eens progressiepic hommotjequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef seto het volgende:
roti vind ik 1 van de meest overrated gerechten die er zijn
maar dat ben ik
wat is vol dan, graag in dm verderquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker vol
Ze noemen me Jackie Brickhouse Brown
Omdat je dan begrijpt dat mensen er zo gek van kunnen zijn. Omdat je dan eet tot misselijkheid and beyond. Enzquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wanneer die echt goed is?
"this is lobelly - give youl phone and wallet."quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef no1uknow het volgende:
ik ben altijd bang in het stukje chinatown in den haag centrum dat seto een mes in m'n nek prikt
Thuisbezorgd.nl struggles. Thanks doe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.
Eet jij sushi?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef seto het volgende:
roti vind ik 1 van de meest overrated gerechten die er zijn
maar dat ben ik
Imodiumquote:
ja gwn asianquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
1x in het laatste jaar ofzo, why?
bij ons heet het noen (naan)quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roti is van oorsprong een Hindi woord en is de algemene benaming voor alle vormen van brood in grote delen van India, Pakistan, geheel Indonesië en geheel Maleisië.
Drinky kom er maar in.
Gaan ze googelen komen ze op MF lol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef Drinky het volgende:
FML trouwens. Sollicitate gedaan, Chrome browser had autocomplete mijn "normale" e-mailadres erin geplakt wat begint met "drinky"
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef Drinky het volgende:
FML trouwens. Sollicitate gedaan, Chrome browser had autocomplete mijn "normale" e-mailadres erin geplakt wat begint met "drinky"
Is pruik. En ook verschil in teddies tussen pic 1 en 2 lol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind haar lichaam en hoofd prachtig maar haar haar ziet er droog en cheap uit..evenals haar nagels.
Srs pruik, extentions to the max a la, maar een pruik?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is pruik. En ook verschil in teddies tussen pic 1 en 2 lol.
Yep op dr instagram promoot ze steeds die pruikenshopquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs pruik, extentions to the max a la, maar een pruik?
Nor sure en zo damn idd nu zie ik het.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"this is lobelly - give youl phone and wallet."
goedzo jacky, pak dr op dr pruikquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yep op dr instagram promoot ze steeds die pruikenshop
Komt er wel gewoon eerlijk voor uit dus ach
goede rugquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)80873&type=2&theater
ff pr gezet
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?
wad de fukquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)80873&type=2&theater
ff pr gezet
ahahah jawel zou haar hoofd dan met handpalm vasthouden zodat ze niet kan "ontsnappen"quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |