JB hoest met dem thighs?squote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.
Seto vindt het overrated, maarja, dat is Seto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel roti kip, gewoon dat gerecht.
Hoe weet je dan wanneer die echt goed is?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
Nog nooit een echt goede gehad dus ^^
seto post eens progressiepic hommotjequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef seto het volgende:
roti vind ik 1 van de meest overrated gerechten die er zijn
maar dat ben ik
wat is vol dan, graag in dm verderquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker vol
Ze noemen me Jackie Brickhouse Brown
Omdat je dan begrijpt dat mensen er zo gek van kunnen zijn. Omdat je dan eet tot misselijkheid and beyond. Enzquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wanneer die echt goed is?
"this is lobelly - give youl phone and wallet."quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef no1uknow het volgende:
ik ben altijd bang in het stukje chinatown in den haag centrum dat seto een mes in m'n nek prikt
Thuisbezorgd.nl struggles. Thanks doe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een goede is zeer zeker lekker. De kip en aardappelen hebben een kerrie smaak. Dat pakketje van maggi is niet lekker, die magnetronmaaltijden zijn niet lekker. Als de kip zwemt in de saus alsof het soep is, is het waarschijnlijk geen lekkere schotel.
Eet jij sushi?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef seto het volgende:
roti vind ik 1 van de meest overrated gerechten die er zijn
maar dat ben ik
Imodiumquote:
ja gwn asianquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
1x in het laatste jaar ofzo, why?
bij ons heet het noen (naan)quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Roti is van oorsprong een Hindi woord en is de algemene benaming voor alle vormen van brood in grote delen van India, Pakistan, geheel Indonesië en geheel Maleisië.
Drinky kom er maar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |