Gaan ze googelen komen ze op MF lol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef Drinky het volgende:
FML trouwens. Sollicitate gedaan, Chrome browser had autocomplete mijn "normale" e-mailadres erin geplakt wat begint met "drinky"
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef Drinky het volgende:
FML trouwens. Sollicitate gedaan, Chrome browser had autocomplete mijn "normale" e-mailadres erin geplakt wat begint met "drinky"
Is pruik. En ook verschil in teddies tussen pic 1 en 2 lol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind haar lichaam en hoofd prachtig maar haar haar ziet er droog en cheap uit..evenals haar nagels.
Srs pruik, extentions to the max a la, maar een pruik?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is pruik. En ook verschil in teddies tussen pic 1 en 2 lol.
Yep op dr instagram promoot ze steeds die pruikenshopquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs pruik, extentions to the max a la, maar een pruik?
Nor sure en zo damn idd nu zie ik het.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"this is lobelly - give youl phone and wallet."
goedzo jacky, pak dr op dr pruikquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yep op dr instagram promoot ze steeds die pruikenshop
Komt er wel gewoon eerlijk voor uit dus ach
goede rugquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)80873&type=2&theater
ff pr gezet
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?
wad de fukquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)80873&type=2&theater
ff pr gezet
ahahah jawel zou haar hoofd dan met handpalm vasthouden zodat ze niet kan "ontsnappen"quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef G.R.S. het volgende:
Zo'n gozer post een selfie met de tv (wie is de mol).
hashtag:selfie met een hakenkruis op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
We kunnen dus wel stellen dat Creatine gelijk staat aan dbol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:47 schreef Questular het volgende:
Vandaag weer wat geleerd tijdens het sporten. Creatine zorgt ervoor dat je heel snel je plateau's doorbreekt en enorm veel gewicht erbij kunt pakken zodat je sneller de kans loopt op een blessure aan je pezen en aanhechtingspunten want die kunnen de enorme gewichtsverandering niet aan.
Pas dus op met creatine!
hoe meer mensen dit weten hoe beter, mensen begin er niet aan!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
We kunnen dus wel stellen dat Creatine gelijk staat aan dbol.
De band met mijn zus is veranderd sinds zij Creatine is gaan gebruiken, ik ken haar niet meer terug.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:13 schreef Questular het volgende:
[..]
hoe meer mensen dit weten hoe beter, mensen begin er niet aan!
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
We kunnen dus wel stellen dat Creatine gelijk staat aan dbol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |