Hij is sowieso een fucking baas lol. Ook al die filmpjes waarbij hij Marokkanen in Marokko vragen stelt of naar verschillende plekken in NL gaat. Zijn comedy shows zijn ook goed.quote:
quote:
hahaha die filmpjes, wat een eindbaasquote:
haha omfgquote:
ja togg, ik ben sucker voor dat soort programma'squote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha omfghij vraagt haar ten huwelijk
wel ernstig dat jij dit kijkt montolly
Heeyyyyquote:
Hahaha ja, al die filmpjes zijn ook zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is sowieso een fucking baas lol. Ook al die filmpjes waarbij hij Marokkanen in Marokko vragen stelt of naar verschillende plekken in NL gaat. Zijn comedy shows zijn ook goed.
quote:
aawwwquote:
Echt verschrikkelijkquote:
nee ik ben juist een hele relaxte jongen met goede looksquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
ja of jij bent zo'n turk die dankzij zon programma naar NL bent gekomen
ga terug naar marokko
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef G.R.S. het volgende:
Zo'n gozer post een selfie met de tv (wie is de mol).
hashtag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet bang zijn die eraf te trekken tijdens de seks? Of ben je niet zo'n harengrijper?Dames take notes! nu op net5quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas niet nee..vind ik wel kinky.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Preach!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
lol cement
ik eet liever meer om een dikkere kont te krijgen
u wont sayquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef Montelly het volgende:
Deze mannnnn, ahahahah
WTF brah hij fapt zeker op die dingen kan niet anders
waar prikt ie ze dan?quote:
| Forum Opties | |