SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2014 20:20:36 ]
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Saind het volgende:
In unrelated news zit ik alweer aan mijn tweede alkoholfreie franziskaner.
Toch wel vrij vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:54 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor klein konijn en GGMMsaind zou je bij de img die niet centraal staan een c ervoor kunnen zetten dus [cimg]?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alkoholfrei? waarom?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Saind het volgende:
Toch wel vrij vies.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Saind het volgende:
Toch wel vrij vies.
VAN WIE BEN JIJ EEN KLOON!1!1!!111!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
De fa's zijn soepel met bans vandaag
Ik heb al gehoord dat alle nieuwe users er hier van worden beticht kloon te zijn en dat dat vanzelf weg gaat dus uh, nou, datquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VAN WIE BEN JIJ EEN KLOON!1!1!!111!!!!
Je bent hoe dan ook een kloon.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat alle nieuwe users er hier van worden beticht kloon te zijn en dat dat vanzelf weg gaat dus uh, nou, dat
Nee daarom heb jij ook een naam wat sprekend lijkt op die van Knut. Jij bent hier heel onbekendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat alle nieuwe users er hier van worden beticht kloon te zijn en dat dat vanzelf weg gaat dus uh, nou, dat
Brunoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
De fa's zijn soepel met bans vandaag
Ik las al wel eens mee en ik vind Knut de leukste user.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee daarom heb jij ook een naam wat sprekend lijkt op die van Knut. Jij bent hier heel onbekend
Tik m aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik las al wel eens mee en ik vind Knut de leukste user.
Imitatie is de hoogste vorm van vleierij toch
Van mij dachten ze ook dat ik een kloon wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van mij dachten ze ook dat ik een kloon was![]()
Al denk ik zelf dat jij wel een kloon bentWaarom denk je dat ik Johannes ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je eens zei dat er niets boven Groningen gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Johannes ben?
The xxquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef Saind het volgende:
[..]
http://waitwhatmusic.com/waitwhatmusic
bovenste mixtape
Ouchquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef DeParo het volgende:
Karina schijnt echt best wel knap te zijn voor FOK-begrippen dan.
Mansjester is een beetje dom. Hij is een beetje dom!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Johannes ben?
Hallo!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ONLOquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen?
[ afbeelding ]
Als Johans verre voorvader johannes_vermeer afwezig is heeft hij er gelijk minder zin in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Johannes
Vi was gelijk slecht zonder jouw aanwezigheid. Ik zie een causaal verband.
Heb jullie allemaal wel gemist hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Corrie![]()
Je favoriete users zijn er weer
Mani had ook de gouden race van Sjinkie gemist, dus hij stond op het punt zich van kant te maken. Gelukkig kon ik hem per dm geruststellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jullie allemaal wel gemist hoorJou vooral bij P&W natuurlijk. Mani was helemaal van slag volgens mij.
Oh ja daar had hij het nog over. Ik heb het ook niet gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani had ook de gouden race van Sjinkie gemist, dus hij stond op het punt zich van kant te maken. Gelukkig kon ik hem per dm geruststellen.
Nou zegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mansjester is een beetje dom. Hij is een beetje dom!
Ja, ik geloof 2-0 achterstand moeten ze goedmakenquote:
De relay van de shorttrack mannen. Op zich vielen de tegenstanders om, maar Sjinkie gebruikte wel zijn teloscoop been.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja daar had hij het nog over. Ik heb het ook niet gezienWeet niet eens wanneer het was.
Als je niet weet dat ik Maxima citeer ben je pas echt dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik wilde je hartelijk welkom terug heten, maar dat laat ik nu achterwege
Mmm wacht dat heb ik wel gezien ja, dat hij zijn been zo naar voren deed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
De relay van de shorttrack mannen. Op zich vielen de tegenstanders om, maar Sjinkie gebruikte wel zijn teloscoop been.
Uiteraard wist ik dat welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik geloof 2-0 achterstand moeten ze goedmaken
[..]
De relay van de shorttrack mannen. Op zich vielen de tegenstanders om, maar Sjinkie gebruikte wel zijn teloscoop been.
[..]
Als je niet weet dat ik Maxima citeer ben je pas echt dom.
Nou dan had je niet zo geagiteerd hoeven reagerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uiteraard wist ik dat wel
Zó achterlijk ben ik ook niet
Oké mijn excusesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan had je niet zo geagiteerd hoeven reageren
Laat dit een wijze les zijn geweest voor de dorpspastoren van dit forum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Johans verre voorvader johannes_vermeer afwezig is heeft hij er gelijk minder zin in.
Je had hem ook best gemist hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oké mijn excuses
Ik geef toe dat ik eigenlijk niet wist om te gaan met je terugkeer
Je mag best toegeven dat je in extase wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oké mijn excuses
Ik geef toe dat ik eigenlijk niet wist om te gaan met je terugkeer
Leuk dansje vooralquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit kan een nieuwe heino obsessie worden. Al heeft heino natuurlijk al veel meer geproduceerd.
Ik heb een keer met een obsceen grote dosis paddo's op op de bank gezeten toen er zo'n clip langskwam van aoki met will.i.am oid, bizar trippy clipquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga deze clip een keer met acid op kijken.
Ik zat een keer tv te kijken met paddos en toen kwam rasti rastelli ofzo bij robert jensen. Daar kwamen echt slechte vibes vanaf niet normaal. Ik wou de tv uitzetten maar wist niet meer hoe het moest toen ben ik snel naar boven gegaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een obsceen grote dosis paddo's op op de bank gezeten toen er zo'n clip langskwam van aoki met will.i.am oid, bizar trippy clip
Mwah, dan krijg je het te hoog in je bol.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je in extase was
Ik kan me nog goed herinneren dat ik de een keer ruzie had met m'n telefoon omdat ik vond dat de twee O's in het google logo me verdacht aanstaardenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat een keer tv te kijken met paddos en toen kwam rasti rastelli ofzo bij robert jensen. Daar kwamen echt slechte vibes vanaf niet normaal. Ik wou de tv uitzetten maar wist niet meer hoe het moest toen ben ik snel naar boven gegaan.
Ik ben al megalomaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, dan krijg je het te hoog in je bol.
Ik geef het dus niet toe, puur voor je imago op lange termijn
Ik heb een keer met paddo's op tv gekeken toen een jongen van acht ofzo de vraag kreeg wat hij het mooie van taal vindt: Elk woord is anders, gaf hij als antwoordquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat een keer tv te kijken met paddos en toen kwam rasti rastelli ofzo bij robert jensen. Daar kwamen echt slechte vibes vanaf niet normaal. Ik wou de tv uitzetten maar wist niet meer hoe het moest toen ben ik snel naar boven gegaan.
Keer of 5quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand hier wel eens truffels geprobeerd?
Beter LSD pakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand hier wel eens truffels geprobeerd?
Woon jij in Eindhoven of zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Saind het volgende:
mooi dat die turken verliezen, anders word ik straks wakker gehouden door toeterende auto's
Geen idee man. Ik ben niet zo van de hallucinogenen. Zelfs blowen niet. Doe mij maar een ecky of sos.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zijn de horrorverhalen waar geen kut van klopt.
Ik eigenlijk alleen lsd en pillen. Liefst samen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik ben niet zo van de hallucinogenen. Zelfs blowen niet. Doe mij maar een ecky of sos.
Engelse verbastering van ecstacy ja.quote:
weinig zo leuk als flink candyflippenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LSD heeft op momenten ook wel veel weg van X. Maar dan met visuals.
LSD kan alles zijn ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LSD heeft op momenten ook wel veel weg van X. Maar dan met visuals.
Sjnats of GHB hiero.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik ben niet zo van de hallucinogenen. Zelfs blowen niet. Doe mij maar een ecky of sos.
Allemaal kinderdrugs. Pep en dexadrientjes ftwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen zou het een keer moeten doen.
speedballs in je ogen tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal kinderdrugs. Pep en dexadrientjes ftw
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
tampon met whisky in je anus.
ik las vandaag dat het ook een top idee is om thc te IV'en dus alcohol werkt vast ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
tampon met whisky in je anus.
Inderdaad. Ik wil mijn seconden terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
dacht even dat al die motoren om zouden donderen, wel een teleurstelling.
Ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]Ik probeer altijd wel beleefd te zijn naar mensen die er last van hebben
XO lijkt me prettig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef Saind het volgende:
[..]
ik las vandaag dat het ook een top idee is om thc te IV'en dus alcohol werkt vast ook.
een goeie cask strength whisky ofzo
Ik wil het binnenkort een keer doen, alleen lastig aan te komen héquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen zou het een keer moeten doen.
Gewoon via de post, 4 euro de zegelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wil het binnenkort een keer doen, alleen lastig aan te komen hé
Tot voor kort vet goedkoop op tor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wil het binnenkort een keer doen, alleen lastig aan te komen hé
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh gelukkig het kankertopic is in KLB.
Dacht even in GC.
krijg de kanjer gek ik ga je geen lsd verkopenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik stuur je wel berichtje als ik het echt wil doen en het uitkomt
Nou zeg jij bent ook niet aardigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
krijg de kanjer gek ik ga je geen lsd verkopen
Ik weet dat de DM's inmiddels zijn verstuurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb eens een Alice through the looking glass blotter gekocht voor aan de muur, best topversieringquote:
Laatste paar keer had ik deze. Dan heb je iig het hele velquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb eens een Alice through the looking glass blotter gekocht voor aan de muur, best topversiering
ik koop er nooit meteen 25quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste paar keer had ik deze. Dan heb je iig het hele vel
[ afbeelding ]
mooi spulquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Philips heeft best veel flops gehad eigenlijk
[ afbeelding ]
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op Tor moest je wel. Gewoon paar door passen.
Eensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kate Upton is overschat. Helpmefok is het hier niet mee eens.
als je the naked gun niet kijkt moet je die doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Humberto, komt zo een item over Abba. En Abba is tof
Die heb ik al 10 keer gezien johquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Saind het volgende:
[..]
als je the naked gun niet kijkt moet je die doen
konjograppig
Ben jij een dancing queen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Humberto, komt zo een item over Abba. En Abba is tof
Ik kreeg voor Amsterdam D66. Dat kan wel. Die zijn voor soepele openingstijden en zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een stemwijzer ingevuld en er komt Partij van de Dieren uit. Ik kan dus maar beter niet gaan stemmen.
De tijden dat je nog niet buiten het VI topic kwam behalve voor uitwedstrijden van de VI Hooligansquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RENS!
Ik ben er weerFOK! had me nodig en toen aarzelde ik niet en kwam ik terug.
D66 is op twee gekomen en de Piratenpartij op drie, dat zullen de invloeden van Ancilla wel zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg voor Amsterdam D66. Dat kan wel. Die zijn voor soepele openingstijden en zo.
Uitwedstrijdje in POL vond ik wel gezelligquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De tijden dat je nog niet buiten het VI topic kwam behalve voor uitwedstrijden van de VI Hooligans
Doen die mee in jouw gemeente?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een stemwijzer ingevuld en er komt Partij van de Dieren uit. Ik kan dus maar beter niet gaan stemmen.
Bij jullie dus ook PP?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66 is op twee gekomen en de Piratenpartij op drie, dat zullen de invloeden van Ancilla wel zijn.
Waar staan die dierenactivisten dan voor? Minder vlees in de plaatselijk supermarkt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus.
[..]
Volgens mij zei ancilla ook al dat de PP ook in Groningen is.
Oh ik heb niet alles gelezen. Ik stem niet op ze, beetje teveel one issue. Plus het hele privacygedoe vind ik ook meer iets voor landelijk dan voor gemeenteraad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus.
[..]
Volgens mij zei ancilla ook al dat de PP ook in Groningen is.
In de hele stemwijzer gingen maar twee stellingen over dieren, waarvan ik er ook nog 1 heb ingevuld met 'geen van beide'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar staan die dierenactivisten dan voor? Minder vlees in de plaatselijk supermarkt?
Overigens ben ik ook tegen legbatterijen. Hier is volgens mij ook een Pvvd die strijden voor het vee.
Dat one issue heb ik zondag ook aangekaart, daar had Ancilla niet van terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb niet alles gelezen. Ik stem niet op ze, beetje teveel one issue. Plus het hele privacygedoe vind ik ook meer iets voor landelijk dan voor gemeenteraad.
Van de 30 vragen was ik het op 3 punten eens met CDA.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
Het sluiten van winkels op zondag is serieus in een issue in mijn gemeente kom ik nu achter. Kut cda.
Nee omdat het gewoon zo isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat one issue heb ik zondag ook aangekaart, daar had Ancilla niet van terug.
Ik zag laatst een Porsche in die 'kleur', ik vind het wel tof.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie van die cars in matte black?
Ik ben verliefd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag laatst een Porsche in die 'kleur', ik vind het wel tof.
matzwartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie van die cars in matte black?
u wot m8quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef TwenteFC het volgende:
Maar dat stemmen morgen is eigenlijk belangrijker dan het lijkt, zijn er zo weinig door die doorhebben dat dit de 1e kamer beïnvloedt?
Dat is ook gewoon het beste in de meeste gevallen. Als ik mocht stemmen zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stem morgen op een lokale partij.
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet eigenlijk. Maar mijn mening over auto's verschilt altijd snel.
Welke punten pakken ze volgens jou goed aan dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon het beste in de meeste gevallen. Als ik mocht stemmen zou ik dat ook doen.
Bij onze gemeente? Ja dat is toch allemaal lokale problematiek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Welke punten pakken ze volgens jou goed aan dan?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij onze gemeente? Ja dat is toch allemaal lokale problematiek.
Jawel. Maar de bekendere partijen hebben het hier niet zo goed gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weet je wel waar ze uberhaupt voor staan dan? Want lokale partijen zijn net zo goed links/rechts- gekkies.
Vaak nog extremer dan partijen die ook in den haag vertegenwoordigd zijn.
Ik heb eigenlijk geen idee wat de lokale partijen hier wel of niet hebben gedaan, en wie het hier voor het zeggen hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel. Maar de bekendere partijen hebben het hier niet zo goed gedaan.
Ik heb me er ook niet zo heel erg in verdiept maar ik denk wel dat ik op een lokale partij zou stemmen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat de lokale partijen hier wel of niet hebben gedaan, en wie het hier voor het zeggen hebben
Dit had er een van Koerd Westerman kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De SP
Staan ze bij P&W stoer met zijn allen met een sjaal waarop staat "100% SoSjaal" Dat is echt dusdanig slecht dat enkel de SP ermee had kunnen komen.
Als bewuste teringgrap. De SP denk er kennelijk daadwerkelijk stemmen mee te trekken "Kijk ons een ludiek bezig zijn"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit had er een van Koerd Westerman kunnen zijn
http://www.nu.nl/binnenla(...)ft-zich-vergist.htmlquote:'Moordenaar GGZ-directeur heeft zich vergist'
Rob Zweekhorst uit Berkel en Rodenrijs, die op 1 januari van dichtbij werd doodgeschoten, is waarschijnlijk slachtoffer van een persoonsverwisseling.
Na 2,5 maand onderzoek heeft de politie sterke aanwijzingen dat de schutter zich heeft vergist toen hij Zweekhorst (44) vlakbij zijn huis in Berkel en Rodenrijs doodschoot.
De politie heeft ook een idee wie dan wel het doelwit van de moordenaar kan zijn geweest: iemand die bij de politie bekend is in verband met vermogenscriminaliteit.
Dat zei een politiewoordvoerder dinsdag in de uitzending van Opsporing Verzocht.
Wie de persoon is die vermoedelijk het slachtoffer had moeten zijn, maakt de politie niet bekend. Het onderzoek richt zich nu op de vraag wie deze persoon uit de weg zou willen hebben.
De moord op Zweekhorst heeft de politie lang voor een raadsel gesteld. In zijn privéleven en op zijn werk zijn geen aanwijzingen gevonden voor een motief voor de moord. Niets wijst er volgens de politie op dat de man ''conflicten of dubieuze contacten'' had.
Zweekhorst werkte ongeveer 9 jaar bij de GGZ in Amsterdam, waar hij de laatste tijd als interim-directeur personeelszaken was. In zijn privéleven was hij veel bij zijn vrouw en kinderen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Foutje moet kunnen toch. Zelfs in het liquidatiecircuit.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ft-zich-vergist.html
Geen idee waarom ik dit poste. Ik zie het als aanleiding een serie op te zetten (BSG welteverstaan Smoofie)
Die Bombel lijkt mij een hele goede voor het moderatorschap. Hij heeft mijn steun.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
OMG IK BEN ZO OPGELUCHT NU !
[ afbeelding ]
[..]
Als bewuste teringgrap. De SP denk er kennelijk daadwerkelijk stemmen mee te trekken "Kijk ons een ludiek bezig zijn"
Ludiek, Rondanja, DonRaja, DonRanja, Bombel
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De SP
Staan ze bij P&W stoer met zijn allen met een sjaal waarop staat "100% SoSjaal" Dat is echt dusdanig slecht dat enkel de SP ermee had kunnen komen.
Ik ben konko vroeg. Denk dat ik maar even ga stemmen voor college, anders komt het er niet meer van vandaagquote:
Ik heb gestemd op de ss.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben konko vroeg. Denk dat ik maar even ga stemmen voor college, anders komt het er niet meer van vandaag
quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op de ss.
Geen idee wat ze precies willen maar met zo'n naam moet ik er wel op stemmen.
[..]
Ik heb gestemd op de ss.
[..]
Ik heb gestemd op de ss.
ManU? Zou ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
van Gaal is weer bezig met z'n treurige open sollicitatie's
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past dat wel, zo'n hele planeet in je kelder?
Hoe weet jij dat GGMM een kelder heeft?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Euh... internetquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat GGMM een kelder heeft?
GGM is een FOK!ker. Die woont op een zolderkamer. Newbie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb GGMM ooit een kaart gestuurd maar nu praat hij niet meer tegen mequote:Op woensdag 19 maart 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GGM is een FOK!ker. Die woont op een zolderkamer. Newbie.
Uh alsof je geen kelder kan hebben onder een zolder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GGM is een FOK!ker. Die woont op een zolderkamer. Newbie.
Ja dat kan wel maar daar komt GGMM niet want die zit altijd op zolderquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh alsof je geen kelder kan hebben onder een zolder.
Gekkie.
Nare jongenman is het ook!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb GGMM ooit een kaart gestuurd maar nu praat hij niet meer tegen me
In m'n nieuwe huis heb ik ook geen kelder maar wel een kruipruimte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh alsof je geen kelder kan hebben onder een zolder.
Gekkie.
Ik heb geen zolder, dom varken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ja dat kan wel maar daar komt GGMM niet want die zit altijd op zolder
Ook zo'n benaming voor iets waar je niets aan hebtquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In m'n nieuwe huis heb ik ook geen kelder maar wel een kruipruimte.
Dat is een mythe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar daar komt GGMM niet want die zit altijd op zolder
Wij hebben ook een kruipruimte, maar ik ga daar nooit in want dan neemt mijn claustrofobie het over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In m'n nieuwe huis heb ik ook geen kelder maar wel een kruipruimte.
Doe eens even niet zo naar zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder, dom varken.
Sta jij even voor aap zeg.
Foei Renequote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder, dom varken.
Sta jij even voor aap zeg.
Ik ga er babylijkjes in bewaren denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben ook een kruipruimte, maar ik ga daar nooit in want dan neemt mijn claustrofobie het over.
Je hebt gelijk..quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Foei ReneVarkens zijn heul niet dom.
Het spijt me Kano.quote:
Excuus aanvaard. Zand erover en laten we gebroederlijk je mars op gaan eten om zo weer onze banden te versterken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..
[..]
Het spijt me Kano.
Hoi Tyron. Lekker gedroomt vannacht?quote:
Dat lijk me ook wel ietsquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga er babylijkjes in bewaren denk ik.
Ik zie GGMM voor me als juist aan de magere kant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha nee tuurlijk niet wil niet zo dik als GGMM worden.
Hij eet hele tijd saucijzenbroodjes en Subway.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie GGMM voor me als juist aan de magere kant.
Uh ik eet ook de hele tijd vette troep en haal de 60 kg nog niet eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He eet hele tijd saucijzenbroodjes en Subway.
Jij bekkenstoot 15 keer per dag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh ik eet ook de hele tijd vette troep en haal de 60 kg nog niet eens.
Eens in de drie dagen*quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bekkenstoot 15 keer per dag.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt door dat vette eten, krijg je lui zaad van
ja jijquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Lekker gedroomt vannacht?
hi jrquote:
Ach heb dat zaad toch voorlopig niet nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt door dat vette eten, krijg je lui zaad van
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.quote:
Kom je niet op Karina's bukkake feest?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach heb dat zaad toch voorlopig niet nodig.
gedroomt haha lol spelfout top kekquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.
Je droomt wel, je vergeet je dromen alleen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.
Wanneer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom je niet op Karina's bukkake feest?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha nee tuurlijk niet wil niet zo dik als GGMM worden.
Dan herinner ik me het nooitquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
gedroomt haha lol spelfout top kek
vinnie je droomt altijd, je herinnert het niet alleen altijd
Die had ik al op, maar anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Excuus aanvaard. Zand erover en laten we gebroederlijk je mars op gaan eten om zo weer onze banden te versterken.
Jammer, maar niets aan te doen. Heeft ie gesmaakt vriend?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik al op, maar anders had ik dat zeker gedaan.
Hij was heerljk, ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer, maar niets aan te doen. Heeft ie gesmaakt vriend?
Toch Stijn?quote:
Je zal vast gelijk hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de youtube filmpjes van ene PewDiePie absoluut niet grappig. Kennelijk is het een vrouwending.
Vrouwen
[..]
Toch Stijn?
Bedankt dit had ik even nodig voordat ik begon met de was ophangen.quote:
Wat een debiel is dat, maar blijkbaar verdient hij 3 ton per maand met debiel zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de youtube filmpjes van ene PewDiePie absoluut niet grappig. Kennelijk is het een vrouwending.
Vrouwen
Zeker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt dit had ik even nodig voordat ik begon met de was ophangen.
Geniet nog van je ochtend, FM tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |