GGM is een FOK!ker. Die woont op een zolderkamer. Newbie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past dat wel, zo'n hele planeet in je kelder?
Ik heb GGMM ooit een kaart gestuurd maar nu praat hij niet meer tegen mequote:Op woensdag 19 maart 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GGM is een FOK!ker. Die woont op een zolderkamer. Newbie.
Uh alsof je geen kelder kan hebben onder een zolder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GGM is een FOK!ker. Die woont op een zolderkamer. Newbie.
Ja dat kan wel maar daar komt GGMM niet want die zit altijd op zolderquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh alsof je geen kelder kan hebben onder een zolder.
Gekkie.
Nare jongenman is het ook!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb GGMM ooit een kaart gestuurd maar nu praat hij niet meer tegen me
In m'n nieuwe huis heb ik ook geen kelder maar wel een kruipruimte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh alsof je geen kelder kan hebben onder een zolder.
Gekkie.
Ik heb geen zolder, dom varken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ja dat kan wel maar daar komt GGMM niet want die zit altijd op zolder
Ook zo'n benaming voor iets waar je niets aan hebtquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In m'n nieuwe huis heb ik ook geen kelder maar wel een kruipruimte.
Dat is een mythe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar daar komt GGMM niet want die zit altijd op zolder
Wij hebben ook een kruipruimte, maar ik ga daar nooit in want dan neemt mijn claustrofobie het over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In m'n nieuwe huis heb ik ook geen kelder maar wel een kruipruimte.
Doe eens even niet zo naar zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder, dom varken.
Sta jij even voor aap zeg.
Foei Renequote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder, dom varken.
Sta jij even voor aap zeg.
Ik ga er babylijkjes in bewaren denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben ook een kruipruimte, maar ik ga daar nooit in want dan neemt mijn claustrofobie het over.
Je hebt gelijk..quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Foei ReneVarkens zijn heul niet dom.
Het spijt me Kano.quote:
Excuus aanvaard. Zand erover en laten we gebroederlijk je mars op gaan eten om zo weer onze banden te versterken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..
[..]
Het spijt me Kano.
Hoi Tyron. Lekker gedroomt vannacht?quote:
Dat lijk me ook wel ietsquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga er babylijkjes in bewaren denk ik.
Ik zie GGMM voor me als juist aan de magere kant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha nee tuurlijk niet wil niet zo dik als GGMM worden.
Hij eet hele tijd saucijzenbroodjes en Subway.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie GGMM voor me als juist aan de magere kant.
Uh ik eet ook de hele tijd vette troep en haal de 60 kg nog niet eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He eet hele tijd saucijzenbroodjes en Subway.
Jij bekkenstoot 15 keer per dag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh ik eet ook de hele tijd vette troep en haal de 60 kg nog niet eens.
Eens in de drie dagen*quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bekkenstoot 15 keer per dag.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt door dat vette eten, krijg je lui zaad van
ja jijquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Lekker gedroomt vannacht?
hi jrquote:
Ach heb dat zaad toch voorlopig niet nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt door dat vette eten, krijg je lui zaad van
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.quote:
Kom je niet op Karina's bukkake feest?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach heb dat zaad toch voorlopig niet nodig.
gedroomt haha lol spelfout top kekquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.
Je droomt wel, je vergeet je dromen alleen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.
Wanneer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom je niet op Karina's bukkake feest?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha nee tuurlijk niet wil niet zo dik als GGMM worden.
Dan herinner ik me het nooitquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
gedroomt haha lol spelfout top kek
vinnie je droomt altijd, je herinnert het niet alleen altijd
Die had ik al op, maar anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Excuus aanvaard. Zand erover en laten we gebroederlijk je mars op gaan eten om zo weer onze banden te versterken.
Jammer, maar niets aan te doen. Heeft ie gesmaakt vriend?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik al op, maar anders had ik dat zeker gedaan.
Hij was heerljk, ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer, maar niets aan te doen. Heeft ie gesmaakt vriend?
Toch Stijn?quote:
Je zal vast gelijk hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de youtube filmpjes van ene PewDiePie absoluut niet grappig. Kennelijk is het een vrouwending.
Vrouwen
[..]
Toch Stijn?
Bedankt dit had ik even nodig voordat ik begon met de was ophangen.quote:
Wat een debiel is dat, maar blijkbaar verdient hij 3 ton per maand met debiel zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de youtube filmpjes van ene PewDiePie absoluut niet grappig. Kennelijk is het een vrouwending.
Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |