Uh ik eet ook de hele tijd vette troep en haal de 60 kg nog niet eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He eet hele tijd saucijzenbroodjes en Subway.
Jij bekkenstoot 15 keer per dag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh ik eet ook de hele tijd vette troep en haal de 60 kg nog niet eens.
Eens in de drie dagen*quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bekkenstoot 15 keer per dag.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt door dat vette eten, krijg je lui zaad van
ja jijquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Lekker gedroomt vannacht?
hi jrquote:
Ach heb dat zaad toch voorlopig niet nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt door dat vette eten, krijg je lui zaad van
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.quote:
Kom je niet op Karina's bukkake feest?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach heb dat zaad toch voorlopig niet nodig.
gedroomt haha lol spelfout top kekquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.
Je droomt wel, je vergeet je dromen alleen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ook lekker geslapen. Niet gedroomt. Ik droom bijna nooit meer.
Wanneer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom je niet op Karina's bukkake feest?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha nee tuurlijk niet wil niet zo dik als GGMM worden.
Dan herinner ik me het nooitquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
gedroomt haha lol spelfout top kek
vinnie je droomt altijd, je herinnert het niet alleen altijd
Die had ik al op, maar anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Excuus aanvaard. Zand erover en laten we gebroederlijk je mars op gaan eten om zo weer onze banden te versterken.
Jammer, maar niets aan te doen. Heeft ie gesmaakt vriend?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik al op, maar anders had ik dat zeker gedaan.
Hij was heerljk, ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer, maar niets aan te doen. Heeft ie gesmaakt vriend?
Toch Stijn?quote:
Je zal vast gelijk hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de youtube filmpjes van ene PewDiePie absoluut niet grappig. Kennelijk is het een vrouwending.
Vrouwen
[..]
Toch Stijn?
Bedankt dit had ik even nodig voordat ik begon met de was ophangen.quote:
Wat een debiel is dat, maar blijkbaar verdient hij 3 ton per maand met debiel zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de youtube filmpjes van ene PewDiePie absoluut niet grappig. Kennelijk is het een vrouwending.
Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |