quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij onze gemeente? Ja dat is toch allemaal lokale problematiek.
Jawel. Maar de bekendere partijen hebben het hier niet zo goed gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weet je wel waar ze uberhaupt voor staan dan? Want lokale partijen zijn net zo goed links/rechts- gekkies.
Vaak nog extremer dan partijen die ook in den haag vertegenwoordigd zijn.
Ik heb eigenlijk geen idee wat de lokale partijen hier wel of niet hebben gedaan, en wie het hier voor het zeggen hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel. Maar de bekendere partijen hebben het hier niet zo goed gedaan.
Ik heb me er ook niet zo heel erg in verdiept maar ik denk wel dat ik op een lokale partij zou stemmen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat de lokale partijen hier wel of niet hebben gedaan, en wie het hier voor het zeggen hebben
Dit had er een van Koerd Westerman kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De SP
Staan ze bij P&W stoer met zijn allen met een sjaal waarop staat "100% SoSjaal" Dat is echt dusdanig slecht dat enkel de SP ermee had kunnen komen.
Als bewuste teringgrap. De SP denk er kennelijk daadwerkelijk stemmen mee te trekken "Kijk ons een ludiek bezig zijn"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit had er een van Koerd Westerman kunnen zijn
http://www.nu.nl/binnenla(...)ft-zich-vergist.htmlquote:'Moordenaar GGZ-directeur heeft zich vergist'
Rob Zweekhorst uit Berkel en Rodenrijs, die op 1 januari van dichtbij werd doodgeschoten, is waarschijnlijk slachtoffer van een persoonsverwisseling.
Na 2,5 maand onderzoek heeft de politie sterke aanwijzingen dat de schutter zich heeft vergist toen hij Zweekhorst (44) vlakbij zijn huis in Berkel en Rodenrijs doodschoot.
De politie heeft ook een idee wie dan wel het doelwit van de moordenaar kan zijn geweest: iemand die bij de politie bekend is in verband met vermogenscriminaliteit.
Dat zei een politiewoordvoerder dinsdag in de uitzending van Opsporing Verzocht.
Wie de persoon is die vermoedelijk het slachtoffer had moeten zijn, maakt de politie niet bekend. Het onderzoek richt zich nu op de vraag wie deze persoon uit de weg zou willen hebben.
De moord op Zweekhorst heeft de politie lang voor een raadsel gesteld. In zijn privéleven en op zijn werk zijn geen aanwijzingen gevonden voor een motief voor de moord. Niets wijst er volgens de politie op dat de man ''conflicten of dubieuze contacten'' had.
Zweekhorst werkte ongeveer 9 jaar bij de GGZ in Amsterdam, waar hij de laatste tijd als interim-directeur personeelszaken was. In zijn privéleven was hij veel bij zijn vrouw en kinderen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Foutje moet kunnen toch. Zelfs in het liquidatiecircuit.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ft-zich-vergist.html
Geen idee waarom ik dit poste. Ik zie het als aanleiding een serie op te zetten (BSG welteverstaan Smoofie)
Die Bombel lijkt mij een hele goede voor het moderatorschap. Hij heeft mijn steun.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
OMG IK BEN ZO OPGELUCHT NU !
[ afbeelding ]
[..]
Als bewuste teringgrap. De SP denk er kennelijk daadwerkelijk stemmen mee te trekken "Kijk ons een ludiek bezig zijn"
Ludiek, Rondanja, DonRaja, DonRanja, Bombel
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De SP
Staan ze bij P&W stoer met zijn allen met een sjaal waarop staat "100% SoSjaal" Dat is echt dusdanig slecht dat enkel de SP ermee had kunnen komen.
Ik ben konko vroeg. Denk dat ik maar even ga stemmen voor college, anders komt het er niet meer van vandaagquote:
Ik heb gestemd op de ss.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben konko vroeg. Denk dat ik maar even ga stemmen voor college, anders komt het er niet meer van vandaag
quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op de ss.
Geen idee wat ze precies willen maar met zo'n naam moet ik er wel op stemmen.
[..]
Ik heb gestemd op de ss.
[..]
Ik heb gestemd op de ss.
ManU? Zou ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
van Gaal is weer bezig met z'n treurige open sollicitatie's
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past dat wel, zo'n hele planeet in je kelder?
Hoe weet jij dat GGMM een kelder heeft?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past dat wel, zo'n hele planeet in je kelder?
Euh... internetquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat GGMM een kelder heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |